Enquesta: dormir i menjar
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Enquesta: dormir i menjar
Hola!!!
El nostre nen de 2 anys i 9 mesos sempre ha dormit malament, però mai hem tingut cap problema amb el menjar.
Ara hem començat a introduir la fruita amb la nena i de moment no hem tingut massa èxit. La nena sempre ha dormit molt bé.
El meu marit sempre ha tingut la teoria que si mengen bé, dormen malament i si mengen malament, dormen bé.
Com que amb els nostres nens sembla que es compleix la teoria, m'ha picat la curiositat i he pensat en obrir aquesta enquesta a veure si, com a norma general, és certa.
Us animeu??
El nostre nen de 2 anys i 9 mesos sempre ha dormit malament, però mai hem tingut cap problema amb el menjar.
Ara hem començat a introduir la fruita amb la nena i de moment no hem tingut massa èxit. La nena sempre ha dormit molt bé.
El meu marit sempre ha tingut la teoria que si mengen bé, dormen malament i si mengen malament, dormen bé.
Com que amb els nostres nens sembla que es compleix la teoria, m'ha picat la curiositat i he pensat en obrir aquesta enquesta a veure si, com a norma general, és certa.
Us animeu??
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Re: Enquesta: dormir i menjar
Tant amb la gran com amb el petit hem tingut molta sort, i dormen i mengen molt bé. La gran a partir dels 11 mesos tota la nit seguida, i el sòlid el menja perfecte, menja de tot. El petit de moment menja força bé (però només pren llet) i ja dorm tota la nit seguida, des dels dos mesos. De debò que estem encantats perquè hem tingut molta sort!!!

Jo a vegades també he pensat el mateix que el teu marit. La meva filla sempre ha menjat molt bé però el dormir ha estat terrible. Amb molt poquet ja passa...
Jo crec que tant el dormir com el menjar ens dóna energia, i sovint els nens menys menjadors estan més cansats i necessiten dormir més. En canvi els que mengen com reis (com la meva) tenen les piles carregades tot el dia.
Dues amigues tenen nenes molt dormilegues i molt poc menjadores, o sigui que també es compliria.
Jo crec que tant el dormir com el menjar ens dóna energia, i sovint els nens menys menjadors estan més cansats i necessiten dormir més. En canvi els que mengen com reis (com la meva) tenen les piles carregades tot el dia.
Dues amigues tenen nenes molt dormilegues i molt poc menjadores, o sigui que també es compliria.
Tot el malament que dorm el meu ho menja de bé ... ja he votat!
Jo no he votat perquè cadascú entén una cosa amb dormir bé i menjar bé.
Dormir bé és no despertar-se? Despertar-se i adormir-se ràpid? Despertar-se descansat i content? Dormir a gust? Voler dormir amb els pares i estar bé amb ells?...
Menjar bé vol dir menjar de tot? Menjar només algunes coses però acabar-se-les? Menjar sol? Menjar triturat però molta quantitat? Menjar sòlid?, etc...
Dormir bé és no despertar-se? Despertar-se i adormir-se ràpid? Despertar-se descansat i content? Dormir a gust? Voler dormir amb els pares i estar bé amb ells?...
Menjar bé vol dir menjar de tot? Menjar només algunes coses però acabar-se-les? Menjar sol? Menjar triturat però molta quantitat? Menjar sòlid?, etc...
Julyet ha escrit:Jo no he votat perquè cadascú entén una cosa amb dormir bé i menjar bé.
He pensat el mateix quan he vist el post.

- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Julyet ha escrit:Jo no he votat perquè cadascú entén una cosa amb dormir bé i menjar bé.
Juylet, per dormir bé entenc que ens deixin descansar!! La meva petita fa 6-8 hores seguides i per mi ja és dormir bé (si dormen amb els papes, sols, al llit, al sofà... és indiferent, cada famíla té els seus costums i la seva manera de fer). El nen es despertava cada hora
I per menjar bé, entenc que mengin una mica variat (no tot de tot però sí una mica de verdura, de peix, pollastre, fruita...) i al seu ritme (el meu els primers dies de vacances només volia criossants i xocolata, ara se n'ha fartat i només demana fruita, peix... ja et dic al seu ritme però variat) i sense haver-lis de dir constantment que mengin.
De totes maneres, això és a criteri dels pares. Vull dir que dormin com dormin o mengin com mengin, si els pares estan tranquils i contents i els nens també, vol dir que hi ha un equilibri que agrada a tots i això està bé!!
La Laia dorm bé des de que ens la vam portar a casa (va nèixer molt prematura i ens obligaven a despertar cada 3-4 hores per donar-li el bibe i ens teniem de posar el despertador, ja que ella per la nit no reclamava... en canvi durant el dia si que ho feia)... Ara té 8 mesos (6 corretgits) i dorm desde les 10 aprox fins a les 9 del matí.
De menjar, doncs menja de tot el que menja un petit de 8 mesos i menja la quantitat que ella vol (més igual que sigui molt o poc en comparació amb altres nens, lo important és que lo que és menja s'ho menja en gana i molt bé).
De menjar, doncs menja de tot el que menja un petit de 8 mesos i menja la quantitat que ella vol (més igual que sigui molt o poc en comparació amb altres nens, lo important és que lo que és menja s'ho menja en gana i molt bé).
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
La gran ha tingut les seves èpoques però actualment dorm i menja bé. El petit menja tot i molt bé però últimament dorm malament. Paciencia!!! 

D'acord, és que des que la meva nena va néixer que em pregunten: "és bona?" i clar, ella mai ha fet mal a una mosca! Però vaig aprendre que volia dir si dormia molt... i veig que "dormir bé" vol dir "dormir bé" els pares... :P.
No sé, la meva nena en 19 mesos el rècord en despertars ha estat 2 en tota la nit... però sempre es lleva contenta i amb energia (i jo també perquè la tinc al costat). Per tant sota el meu punt de vista dorm bé, ja que té un son eficient, però segons l'enquesta no, dorm fatalíssim.
Sobre el menjar, els primers mesos em demanava mooooolta teta: molt sovint i molta estona (això vol dir menjar bé o no??), va trigar molt en menjar una quantitat d'alimentació complementària apreciable a l'ull humà i fins els 14 mesos no podia considerar que el menjar fos l'aliment principal. Però ara menja sola, sempre ha menjat coses normals (res adaptat)... Aleshores no ho sabria com valorar... ja que per a mi sempre ha sigut molt fàcil, però res a veure amb el que es menja segons "el manual" del CAP...
No sé, la meva nena en 19 mesos el rècord en despertars ha estat 2 en tota la nit... però sempre es lleva contenta i amb energia (i jo també perquè la tinc al costat). Per tant sota el meu punt de vista dorm bé, ja que té un son eficient, però segons l'enquesta no, dorm fatalíssim.
Sobre el menjar, els primers mesos em demanava mooooolta teta: molt sovint i molta estona (això vol dir menjar bé o no??), va trigar molt en menjar una quantitat d'alimentació complementària apreciable a l'ull humà i fins els 14 mesos no podia considerar que el menjar fos l'aliment principal. Però ara menja sola, sempre ha menjat coses normals (res adaptat)... Aleshores no ho sabria com valorar... ja que per a mi sempre ha sigut molt fàcil, però res a veure amb el que es menja segons "el manual" del CAP...
La meva nena sempre ha dormit molt i molt bé, però menjar ja és una altre cosa, no té gaire gana, i li costa molt, tot i que ja té quasi 5anys. El nen tant dormir com menjar, perfecte, dorm i menja molt bé.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo he respost q dorm bé i "menja" bé... des dels 3 mesos q dorm tota la nit seguida
i quan és amb els meus pares podem dir q menja bé també... ara,quan és amb nosaltres dos, menja bastant malament... 

- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Només puc fer un vot i en tinc un de cada! EL Walid menja super bé i abans dormia bé, però ara aixi aixi... no es que es desperti, es que es desperta bramant i per calmar-lo tela.... fins als 11 mesos però va dormir super super bé, als 3 mesos feia tirades de 12h a les nits!! i tenia uns horaris bastant regulars... a l'epoca de les dents vam dansar una mica i es va anar regularitzant tot i que no dormia tantes hores feia unes bones tirades... l'estiu passat tot en orris (tenia 4 queixals q sortien al mateix temps tb..) i va durar molt temps de mal i desordre i no ens acabem de psar a lloc, però ja no te excusa dir q es les dents que ja les te totes!
La nena menja bé i dorm bé però no tant com el Walid a la seva edat! tot i que jala més això si... dorm 5-6 horetes seguides una tirada i despres 3h i de dia es bastant regular pel menjar però les migdiades estan bastant desorganitxades, no hi ha manera q sempre dormi a la mateixa hora i el mateix temps mes o menys... però si ja al matí hi ha dies q es desperta a les 9 i no vol dormir mes i dies q mama i es torna a sobar i no hi ha manera de despertar-la... ara quan vull q dormi es desperta amb el soroll d¡una mosca... si esq...
Enfi que no dormim super bé però tampoc fatal fatal i de moment no batallo amb el menjar amb ningú (be la nena esta en LME encara!)
La nena menja bé i dorm bé però no tant com el Walid a la seva edat! tot i que jala més això si... dorm 5-6 horetes seguides una tirada i despres 3h i de dia es bastant regular pel menjar però les migdiades estan bastant desorganitxades, no hi ha manera q sempre dormi a la mateixa hora i el mateix temps mes o menys... però si ja al matí hi ha dies q es desperta a les 9 i no vol dormir mes i dies q mama i es torna a sobar i no hi ha manera de despertar-la... ara quan vull q dormi es desperta amb el soroll d¡una mosca... si esq...
Enfi que no dormim super bé però tampoc fatal fatal i de moment no batallo amb el menjar amb ningú (be la nena esta en LME encara!)

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
En general puc dir que la Tíndari menja molt i molt bé, menys la papilla de fruites, però menja la fruita a trossos, o sigui que menja més o menys tot el que li toca i li encanta provar el que mengen els grans!
I pel dormir hem tingut èpoques millors i èpoques pitjors, però en general sempre ha estat força bona dormidora, a vegades s'adorm sola, a vegades no, a vegades fa la nit sencera, i a vegades es desperta un parell de vegades rondinant, però li poses el xumet i la coloques bé i es torna a adormir ràpidament!
I pel dormir hem tingut èpoques millors i èpoques pitjors, però en general sempre ha estat força bona dormidora, a vegades s'adorm sola, a vegades no, a vegades fa la nit sencera, i a vegades es desperta un parell de vegades rondinant, però li poses el xumet i la coloques bé i es torna a adormir ràpidament!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |