QUÈ POSEU DINS EL CUCO? LLENÇOL TOVALLOLA, ARRULLO...?
QUÈ POSEU DINS EL CUCO? LLENÇOL TOVALLOLA, ARRULLO...?
No recordo gens què posava dins el cuco per protegir el matalasset.
Quan vaig tenir la meva primera filla estic quasi segura que no la portava dins el cuco sense res més però no recordo si hi posava un arrullo, una tovallola, un llençolet etc......... Potser alguna funda però en aquest cas no la trobo per enlloc.
Sabeu si venen fundes o algo similar? més ben dit, com ho feu vosaltres? què hi poseu dins el cuco perquè no s'embruti i es pugui netejar després?
Quan vaig tenir la meva primera filla estic quasi segura que no la portava dins el cuco sense res més però no recordo si hi posava un arrullo, una tovallola, un llençolet etc......... Potser alguna funda però en aquest cas no la trobo per enlloc.
Sabeu si venen fundes o algo similar? més ben dit, com ho feu vosaltres? què hi poseu dins el cuco perquè no s'embruti i es pugui netejar després?
Re: QUÈ POSEU DINS EL CUCO? LLENÇOL TOVALLOLA, ARRULLO...?
hola Plufi,
jo l'hi vaig comprar un parell de llençols al prenatal que ja els venen pels cucos. Són ajustables.
jo l'hi vaig comprar un parell de llençols al prenatal que ja els venen pels cucos. Són ajustables.
jo li vaig posar llençolets!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo hi portava un llencol, i com que era hivern, doncs el sac nordic 
Jo també hi poso un joc de llençons, el d'abaix i el d'amunt per tapar-la si fa fresca, però aquest es totalment prescindible pq mai no vol anar tapada...
- petitaformigueta
- :: peixet

- Entrades: 281
- Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am
Nosaltres hi portavem el sac ja que era a l'hivern. Suposo que si hagués sigut a l'estiu hi hauria posat una tovallola, crec que no val la pena comprar res especial pel poc temps que s'hi estan.

Jo, com que va néixer a la primavera, hi vaig adaptar un protector de matalàs (de moisès) i després hi vam posar una baixera petita que em van deixar.
Ja no me'n recordava, del tema cuco! Crec que ara -si hi cap- hi posaré el sac del cotxet. No sé si deu quedar molt gran... alguna ho ha provat??
Ja no me'n recordava, del tema cuco! Crec que ara -si hi cap- hi posaré el sac del cotxet. No sé si deu quedar molt gran... alguna ho ha provat??
La meva va néixer a ple hivern, de manera que li posava un llençolet al matalàs del cuco i anava embolicadíssima amb un saquet també pel cuco.
Hola
Això depen del temps en que neixi , jo amb la gran com que va neixer a finals de Maig només portava una funda de rus en el matalasset, els altres dos van neixer al Novembre i portava aquesta mateixa funda i al nen/a enbolicat amb el Babynomade i estaven ben calentons
Això depen del temps en que neixi , jo amb la gran com que va neixer a finals de Maig només portava una funda de rus en el matalasset, els altres dos van neixer al Novembre i portava aquesta mateixa funda i al nen/a enbolicat amb el Babynomade i estaven ben calentons
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo amb els 2 feia servir joc de llençols de cotxet i arrullo o manteta a sobre. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]