Plorar a la cadireta del cotxe.

Més qüestions.
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Plorar a la cadireta del cotxe.

EntradaAutor: Charliemi » dc. ago. 24, 2011 10:33 am

Hola noies, el cas és que la Judit plora en quant seu a la cadireta del cotxe, penso que és perquè amb els protectors del cinturó es troba molt lligada perqué no li arriben les mans per ajuntar-les ni posar-le a la boca, incómoda no va perquè quan anem tirant es calma i s'adorm però si parem i es desperta hi torna. A Barcelona, amb tots els semàfors i el poc sincronitzats que estàn es un show pq no don temps a que s'adormi i es passa el viatge plorant de semàfor en semàfor. A algú més li ha passat? Quan se li va passar? Li va dorar gaires mesos? La Judit ara en te 3 i mig i ho fa des d'el principi... A veure si em doneu una bona notícia!!!
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Plorar a la cadireta del cotxe.

EntradaAutor: Helia » dc. ago. 24, 2011 11:42 am

La meva també ho feia, però perquè la portava amb el maxicossi en direcció contrària a la marxa. Va ser posar-la mirant endavant (quan va fer els 8-9 kg, cap als 4-5 mesos), i canviar totalment!
És fotut, això del cotxe... ploren i no pots fer-hi res! Com a molt, donar-li algun ninotet perquè es distregui, posar música, cantar... i poca cosa més... Jo sempre mirava de fer coincidir els viatges "llargs" en cotxe amb les seves migdiades, de fet, encara ho faig ara! ;-)

Si és això de les tires... no pots regular-ho, perquè tingui les mans més lliures?
ImatgeImatge
Imatge
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dc. ago. 24, 2011 11:47 am

No, les tires van cosides al cinturó i no poden regular-se, el que es regula és el cinturó però és clar, l'hem de dur a la seva mida. Ella els viatges llargs no és tant problema pq s'adorm quan anem tirant per autopista, autovia, ... clar que quan vam estar de vacances no feiem algunes parades per després no fer-la plorar altre cop, però bé, el problema principal és per ciutat que és per on més ens movem amb ella. Espero que faci com la teva Helia i no trigui gaire a passar-li pq quan s'enfada no hi ha canço, ninotet ni res que la calmi...
msi251
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dc. ago. 24, 2011 12:47 pm

hola noies!!! jo estic igual, al posar-la plora, després ja es calma, però a la que es desperta... però a sobre aamb el cotxet tampoc vol anar. quan la tenia al cuco no deia res, però a la cadireta... crida d'una manera, i clar, acabo agafant-la jo.
quan poden anar a la cadireta del cotxe en el sentit de la marxa??? pq ara no hem plentejo agafar jo sola el cotxe, pq sino hem veu, encara és pitjor.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Greace84
:: pantera
:: pantera
Entrades: 857
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 11:32 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Greace84 » dc. ago. 24, 2011 4:31 pm

Hola!

En Roger també ho feia això! Jo he arribat a parar a l'autopista (al peatge, o zona de descans) per agafar-lo i tot! Perquè es posava fatal fatal! Suant, vermell... i se li tallava la respiració i tot! Només es calmava amb mi al pit... però era tornar a posar-lo i cridar com un boig.... :ufs: :ufs:
Es un nen que li costa molt agafar la son i s'ho passava fatal ! Vaig provar moltes coses, ninos, el mirall aquell que el veus i així també es veu ell, baixar la finestra, cançons... i aixó és l'únic que li funciona, que la mami canti! :love:

Jo el que feia es començar a cantar-li abans de que es poses molt malament, quan comença a remugar, o amb ninos i tal... però els vostres encara són petits per entretenir-se amb ninos, en Roger va començar a fer una mica de canvi cap als 8 mesos potser. Que ja el podia entretenir més.

Tot i això encara ara te dies dolents que li costa anar al cotxe i es posa una mica pesat, però normalment ara si li dones coses perquè jugui s'entreté més. Les cançons encara ens funcionen! ;-)))

Jo no vaig notar cap canvi espectacular al posar-lo en el sentit de la marxa eh... jo crec que són nens que necessiten més contacte potser, perquè el meu no ha volgut mai, ni cadireta de cotxe, ni cotxet ni hamaca!!!! No aguantava més de 10 minuts enlloc que no fos a braços!!!
Ell va millorar al fer-se més gran i entretenir-se més.

Però tranquil·les, jo li he donat tots els braços que he pogut i ara es ell que m'enpeny per que el deixi a terra! ;-)

Pel tema cotxet... a en Roger tampoc li agrada gaire i jo recomano els portanadons! :ok: :ok: Aquí si que hi va agust ell :love: :love:
Imatge
El post d'en Roger! viewtopic.php?f=71&t=17751

Imatge
El post d'en Joel! viewtopic.php?f=115&t=31255
Idiz
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:24 pm

EntradaAutor: Idiz » dc. ago. 24, 2011 8:25 pm

Hola!
A la meva peque també li passava. De vegades era per gasos! necessitava posar-se dreta, estirant l'abdomen per a que no li fes mal... vaig trigar a descobrir-ho... D'altres vegades era la temperatura (fa massa calor al cotxe quan es posa a plorar???)) o gana, poques vegades era per necessitat de braços, tot i que alguna vegada hi va haver. Se li va passar cap als 4 o 5 mesos, quan va deixar de tenir problemes amb els gasos... Per calmar-la quan no podia parar, la mami li cantava una cançó que conegués (a casa li repetia molt la mateixa cançó per fer-li coneguda) o directament parava per col·locar-li el xumet o agafar-la una mica. Ara té 8 mesos i li encanta anar amb el cotxe, riu i fa petits crits mirant el paisatge.

Tranqui que li passarà. El més important és que no perdis la calma al volant quan et passi això. :-o00m :-o00m :-o00m
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. ago. 24, 2011 9:34 pm

La meva gran també plorava com una desesperada des del primer dia que vam anar de la clínica a casa... era horrible i no hi podia fer res... algun cop l'havia agafada mentres el meu marit conduia, perquè ella plorava tan en trajectes curts com llargs i no la calmava res, només el pit.

L'element clau, en el seu cas, va ser el xumet: quan el va agafar ja va aprendre a relaxar-se i adormir-se al maxicosi... però aixó no va ser fins vora els 4 mesos.

Una odisea :-o00m
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dc. ago. 24, 2011 9:44 pm

M'afegeixo a les mares que tenen bebés que ploren només intuir la cadireta del cotxe!!! bé, ploraven... de fet a mi em va passar com a la Helia, que en posar-la mirant endavant va fer un canvi, però és que ella encara no fa els 9kg... i hauria d'anar mirant enrera, però als 9 mesos la vam canviar igualment, així que vam estar una temporadeta més així... per sort ara ja quasi no plora quan la posem, tot i que té dies...
I de fet era horrible perquè si no s'adormia feia com la de la Charliemi, que entre semàfor i semàfor era un no parar... però és que ella no agafa el son gaire ràpid i hem arribat a estar una hora d'autopista sense un segon de descans de plors... cantant es calmava una miqueta, però només per baixar el volum dels plors, no per callar del tot... :ufs:
Per sort tot això ja ha quedat enrere i ara només ho fa un cop cada no sé quant de temps!!! >.-<:
Ja veureu com un dia o altre els vostres també deixaran de plorar tota l'estona al cotxe!!! :ok:
msi251

EntradaAutor: msi251 » dc. ago. 24, 2011 10:02 pm

quan se'ls pot posar mirant en el sentit de la marxa??
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dc. ago. 24, 2011 10:06 pm

msi251 ha escrit:quan se'ls pot posar mirant en el sentit de la marxa??

La llei és una mica rara en aquest tema... en teoria diu que a partir dels 9 mesos o 9 kg, però si et mires les recomanacions dels fabricants et diuen que als 9kg... la que nosaltres vam compar posava 9kg o 12 mesos, però en aquella campanya que van fer a la generalitat o a la dgt (ara no ho recordo) del "clac i rum" et regalven un ninotet amb instruccions per saber quan es podia posar al nen al grup 0, al 0+, al grup 1, etc. i pel grup 1 et deia això, que als 9 mesos o als 9 kg, així que nosaltres als 9 mesos la vam posar mirant endavant!!!
msi251

EntradaAutor: msi251 » dc. ago. 24, 2011 10:24 pm

gràcies Alesta,
ostres, demà ho miraré pq si posa que es a partir dels 9kg.. hem queda poquet que ja en pesa 8. a veure si així la puc portar jo sola al cotxe.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dj. ago. 25, 2011 7:42 am

Ostres, ja veig que és una cosa força generalitzada :ufs: . En el nostre cas el xumet no és una opció perquè no vol ni veure'l ja m'agradaria ja, però per més que ho he provat no hi ha manera. Per altre banda ella sí que s'està estones a l'hamaqueta o al cuco, el que passa es que és una nena que es mou molt i penso que la cadireta la limita massa, no sé, és el que m'imagino pq sinó no ho entenc, com m'agradaria que ho pogués explicar...!! Ahir vam anar a casa els meus pares, és un trajecte de 15 min però vam haver de donar voltes per aparcar i vaig haver d'acabar baixant amb la nena pq es va posar... i a la tornada igual!! Aixxx... tant debó no trigui gaire a passar-li però per als 9 kg. encara li falta molt.
El tema de les cançons no em funciona, no sé si no canto bé o no encerto la cançó :ufs: , però es que crida tant que ni em sent!!
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dj. ago. 25, 2011 10:09 pm

Noies, us haig d'explicar el meu atac de desesperació d'aquesta tarda... ella al cotxe en un d'aquells dies que no para de cridar i plorar... i jo desesperada!!! doncs quan ella s'ha posat a cridar jo també i sabeu què ha fet la molt bruixeta!!!????? s'ha posat a riure!!!! Hem acabat les dues rient com dues boges!!! potser a algú més li pot funcionar??? ?-) Apa noies, a cridar!!! :-D
(ah! això de cridar amb ella va ser recomanació de l'osteòpata que diu que els bebés han de canalitzar tota l'energia que tenen i no poden treure i necessiten plorar i cridar i si nosaltres també ho fem es senten acompanyats i compresos... ?-) no ho vaig acabar de veure clar quan m'ho va dir pq això de cridar no va amb mi, però avui ho he posat en pràctica i ha funcionat!!!! :ok: )
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dv. ago. 26, 2011 9:52 am

Uuuhhuu... Alesta, em sembla que ho posaré en pràctica avui mateix!! La meva petita si li faig fer la migdiada al cotxe, dorm com a molt 2 hores, i avui marxem 4 hores lluny... em fa una por!! Quan es desperta, està una estona zombie, però llavors comença a rondinar, i si no ens parem, acaba cridant com una loca... Ho provaré!! tot i que el meu home potser es pensa que m'he tornat boja!! Bë, cridarem tots tres!! ;-)))

Greace, excepte que no t'ha funcionat al canviar el sentit de la marxa, el teu missatge el podria haver escrit jo ara fa uns mesos!! També es posava vermella com un pebrot, i se li tallava la respiració... :-:)
ImatgeImatge
Imatge
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dv. ago. 26, 2011 1:11 pm

La meva els primers mesos tambe ho feia, i em sembla que molts nens tambe ho fan sobretot al principi als primers mesos quan son petits, Ara et sembla que no pero s'acaben acostumant i cada cop es van adaptant i ja no ploren. Jo al principi tambe ho pasava fatal perque es posava a plorar fort i conduint no podia fer-hi res, només aguantar..però em posava molt nerviosa
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::