Tallar els cabells

Més qüestions.
Vampirets
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Tallar els cabells

EntradaAutor: Vampirets » dt. ago. 30, 2011 11:31 am

Hola noies!

Finalment he passat de la secció d'embaràs a la de bebès <:-< :-)(-: :p-)

Us volia fer una pregunta a les mamis expertes. El cas és que les dues nenes van néixer amb melena, i tot i que aquesta setmana fan tot just un mes, a una d'elles el cabell ja li arriba als ulls. Creieu que li puc tallar? I, en cas que si, millor a casa, no? És que em fa una mica d'angúnia per això de que no aguanten encara el cap...

I ja posats, les ungles se'ls hi poden tallar també? Com es fa?

Moltes gràcies!
Silka
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

Re: Tallar els cabells

EntradaAutor: Silka » dt. ago. 30, 2011 12:12 pm

Felicitats!! tant petitona jo li tallaria jo mateixa... Jo a la meva la vaig portar aviat pero ja aguantava el cap. Se q al imaginarium de passeig de gracia tenen servei de perruqueria pero no crec q agafin bebes tant peques... Les ungles doncs quan fagi falta... Amb tisores de farmacia de punta rodona i tallant recte
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dt. ago. 30, 2011 12:14 pm

Hola Vampirets,
les ungles, si les tenen molt llargues i s'esgarrepen, no cal esperar el mes, jo no vaig esperar pas, pq sinò el nen hagués semblat un mapa!!
Quan s'adormia, amb molta cura em posava a tallar-li les ungletes.Sinò, si encara et fa cosa els hi pots llimar una mica.

Pel que fa als cabells, jo no vaig tenir aquest problema pq no en tenia, però jo crec que també quan dormen ho pots fer amb delicadesa i llestos, o sinò, no tens cap amiga o familiar perruquera que et pugui venir a casa a donar un cop de mà?

Espero haver-te servit d'ajuda!!
Imatge
Imatge
aral
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dt. ago. 30, 2011 2:07 pm

Jo els cabells, tant en la nena com al nen, els vaig portar a la perruqueria que vaig jo, i els hi varen repassar una miqueta, a mi em feia por perquè com tu dius, no aguanten el cap, però jo mel's vaig posar a la falda, els hi vaig aguantar una mica el cap, i en un moment va estar.
I les ungles també ho vaig fer, perquè s'esgarrapaven.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Carme-it
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dc. juny 09, 2010 4:21 pm

EntradaAutor: Carme-it » dt. ago. 30, 2011 8:36 pm

Hola,

nosaltres li vam tallar els cabells. Li vam tallar els que tenia més llargs sobretot eren els de darrera al clatell, devia tenir 2mesos i quan ja es va aguantar el cap bé, ja vam anar a la perruquera i li va tallar més a consciència.
Imatge
Imatge
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

EntradaAutor: ninoia » dt. ago. 30, 2011 8:59 pm

Hola,
Jo també li vaig haver de tallar el cabell perquè els tenia molt llargs, devia tenir un meset i mig més o menys i li va fer la meva mare mentre jo li aguantava el caparró, i llavors quan va fer 5 mesos aproximadament i ja aguantava molt bé el cap, vam anar amb la meva perruquera que els hi va tallar amb la màquina i perfecte!
I les ungles també ho vaig fer aproximadament al mes de naixement, fins llavors els hi llimava sovint, perquè com que eren tan tovetes em feia angúnia tallar-li la pell!
dinser
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Vampiresa, el meu nen va néixer amb molt cabell i poc després li va començar a caure la part de davant. Semblava un home calvo! :content: Així que li vaig passar la moto amb molta cura i llestos. Li va quedar tot igualadet i perfecte. :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dt. ago. 30, 2011 10:01 pm

hola a totes... dels cabells no puc parlar perquè la meva té 13 mesos i encara no li he tallat un sol cop perquè quasi no té cabell... bé, ara comença a tenir-ne una mica i ja no se li veu tant la closca...
però pel que fa a les ungles us explico el que em va dir la seva infermera quan la vaig portar a la primera revisió que li van fer... em va comentar que se li poden tallar quan la membraneta fina fina que uneix l'ungla amb el dit ha desaparegut (acostuma a passar cap al mes de vida, eprò hi ha nens que els hi desapareix abans i altres després...). A mi m'era molt difícil veure-li, així que va ser la mateixa infermera que em va dir quan ja li havia marxat, fns aleshores li llimava una miqueta. Es veu que si se'ls talla la membraneta aquesta se'ls hi pot fer molt de mal... ?-) Pel que fa als peus passa el mateix, però la ditxosa membraneta als dits dels peus la meva la va tenir fins els 4 o 5 mesos!!!
Per cert vampires, enhorbona!
ninoneta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: ninoneta » dj. set. 01, 2011 2:17 pm

Nosaltres vam portar a la petita a la perruqueria que anem sempre quan tenia un mes i poc, jo l-aguantava a la falda, la perruquera li va passar una miqueta la moto. Es que va neixer amb unes melenes que deu n-hi do... Poc despres li va caure el cabell de naixement i li va anant sortint el d-ara, des de llavors li hem portat tres vegades mes i li talla les puntes amb tisores.
Les ungles jo tambe li llimava , pero no aconseguia gran cosa, al mes li vam tallar.
Imatge
Vampirets
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dj. set. 01, 2011 3:28 pm

Noies, moltes gràcies pels vostres consells! Aquest dissabte que fan un meset provarem de talla'ls-hi els cabells a casa i de llimarr-los les ungletes. A veure quin look els hi queda! ;-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::