Holaaa!
Holaaa!
Què tal, noies? Soc la Núria, visc a Mataró i tinc una preciosa nena de 6 mesos que es diu Marina. Soc mare per primer cop, lo qual em porta molts dubtes, m'agradaria conèixer mares per compartir experiències sobre els petits, dubtes... I fins i tot, per què no? Fer amistat! A veure si tinc sort i us vaig coneixent a totes! Un petonet!
Re: Holaaa!
Benvinguda al socpetit Nuni.
Si busques pels forums (+ missatge), trovaràs a part de temes molt interessants, un grup de mames que tenen nens de l'edat de la teva, busca mames del mes que va neixer la teva, et presentes i amb elles pots compartir el dia a dia dels vostres petitons si vols.
Ja veuràs que hi ha temes per tot, es una sort tenir aquest forum, ja que sempre hi ha qui t'ajuda quan tens algun dubte o problema.
Fins aviat.
Si busques pels forums (+ missatge), trovaràs a part de temes molt interessants, un grup de mames que tenen nens de l'edat de la teva, busca mames del mes que va neixer la teva, et presentes i amb elles pots compartir el dia a dia dels vostres petitons si vols.
Ja veuràs que hi ha temes per tot, es una sort tenir aquest forum, ja que sempre hi ha qui t'ajuda quan tens algun dubte o problema.
Fins aviat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |