Quan comencen a dur sabates?
Quan comencen a dur sabates?
Hola noies, la meva peque encara es petitona però avui em sorgia el dubte de, quan han de començar a dur sabates? Ella en té alguna de nadó però no li agrada dur-ne així que no li poso, ja tindrá temps de dur-les, però no sé si hi ha algún moment en que sigui millor començar a posar-li... Quin tipus de calçat és millor al principi que agafi el turmell o no? Gracies
!
!Re: Quan comencen a dur sabates?
ara bé... nosaltres quan el nen havia de començar l'escola bressol i, el nen gatejava i caminava agafant-se als mobles (als 10 mesos) i , a més, volia anar pel món, doncs vam decidir de començar a comprar-li unes sabates. érem a escòcia i vam descobrir les clarks (no vull fer propaganda, però ens semblen fantàstiques per les primeres etapes) consultal les "my first shoes" total que les vam comprar! Quan el nen va començar a caminar li havíem de comprar unes altres, i vam anar a la clarks de bcn, aiiiii!!! els preus ja eren uns altres... però la veritat ens agradaven tant, que vam decidir que durant les primeres etapes el vestíriem amb clarks. ara té 22 mesos i ja no és "tant pijo"
però estem molt contents dhaverho fet així.Re: Quan comencen a dur sabates?
En prenc nota!! Moltes gràcies!
Re: Quan comencen a dur sabates?
La meva te 11 mesos i encara va sense sabates!!!! gateja pero no camina!

Re: Quan comencen a dur sabates?
Estic d'acord amb tot el que heu dit, i la nostra també va descalça tot el dia, però ara ja camina per casa, i pel carrer també voldria, però com no té sabates, no la deixo caminar...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |