RECONEIXER UNA BONA GUARDERIA

Més qüestions.
bertagener2011
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
Ubicació: Castellar del Valles

RECONEIXER UNA BONA GUARDERIA

EntradaAutor: bertagener2011 » dt. set. 20, 2011 9:16 pm

Hola noietes!

Com es pot reconéixer una bona llar d'infants??? La meva filla va a una que l'estimen moltíssim i jo ho noto perque la nena surt contenta...de totes maneres m'han explicat histories (no de la meva guarderia sino d'unes altres) en que els pares no s'han adonat de res i els nens han passat gana o fred... no sé, vosaltres que es el que valoreu de les guarderies??? gràcies!
ImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: RECONEIXER UNA BONA GUARDERIA

EntradaAutor: neuetes » dt. set. 20, 2011 9:22 pm

Per mi una bona llar d'infants (a part de que la nena hi vagi contenta i en surti encara més) és que et permetin entrar a dins de la classe, que no et donguin pressa per acomiadar-te i que hi hagi cada dia una petita conversa amb la professora per que t'expliqui com ha anat el dia. La llar d'infants que anava la Neus és pública, però un 10 en tot. Hi havia una familiaritat i una complicitat molt bonica.

Jo el dia que vaig veure que la nena no volia marxar de la llar i que es volia quedar més estona... vaig saber que l'haviam encertat.
ninetanegre
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 20, 2011 11:31 pm

EntradaAutor: ninetanegre » dc. set. 21, 2011 12:04 am

bertagener, estic d'acord amb la neuetes, ha de sortir contenta i sobretot que et deixin entrar a veure`l sempre que vulguis...sobretot a l'hora de dinar!!! jo desgraciadament he tingut al meu fill en una guarderia que estic a punt de denunciar perque no cumpleix uns minims, quan li preguntava al meu fill que menjava per dinar hem deia que un trosset de carn i jo li ensenyava i li deia "com aquest?" ell hem deia que menys...estic parlant de un tros de carn de menys de 30 grams!!! també hem deia: "avui he dinat una mandonguilla"i jo li preguntava un altre vegada "UNA O DUES MANDONGUILLES???" i hem deia que una!!!el meu fill sortia amb una gana i a sobre tenien la barra de dir-me que es perque berenaven molt d'hora...

ara estic buscant a gent que li estigui passant el mateix que a mi en aquesta guarderia ...
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. set. 21, 2011 7:23 am

Jo sempre dic en plan de conya que mentres em tornin el nen ben brut i ben content es que la cosa va bé! Ei, que a ben brut em refereixo a les ungles amb sorra (al pati tenen un sorral) o amb pintura, o el pitet ben tacat de macarrons... Jo crec força com les altres, que no et posin impediments per entrar i sortit de l'escola (només a l'hora de la migdiada), i sobretot que el nen surti content.
Per mi també es molt important que la visita prèvia no sigui en plan jornada de portes oberts, sino en horari normal i si et diuen un "et vols quedar ara i t'ho ensenyo tot?" molt millor. Recordo una que vaig anar a veure que quan me la va ensenyar la directora i vam sortir al pati, molts nens van correr a dir-li hola. Això em va agradar molt i em va dornar confiança.

ninetanegre, que fort... amb el que et cobre i que et trobis això!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dc. set. 21, 2011 8:06 am

A vegades per desgràcia, encara que sigui així no les tens totes...
La meva va anar 2 cursos la mar de contenta a la llarr d'infants i en canvi el curs de P2 (a la mateixa llar d'infants) entrava plorant gairebé cada dia de tot el curs.

Ara a l'escola a P3 (jo patia per si em passaria igual), només va somicar una mica el 2n dia i ara ja està la mar de contenta. Ahir patia per que la vaig deixar en el primer dia d'extraescolar... i va sortir contenta, saltant i ballant...

Vaja, jo em vaig quedar molt tranquila ahir... en canvi, vaig veure que a l'últim curs de la llar d'infants no hi havia cap mena d'entesa entre ella i la mestra.
La Lia ja és tota una princesa!
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dc. set. 21, 2011 3:19 pm

Jo tb penso que el millor signe es l'estat del nen (content, rialler amb l'escola...) perque et pot agradar mes o menys el metode educatiu que utilizin (fitxes, projectes, etc...), pero crec que amb 1-2 anys el mes important es com els tracten i els mimen i si fan massa fitxes... doncs "mala sort". Vull dir que si estan contents, es el millor signe!!!
Berta, et puc preguntar on va? Diga-m'ho per privat si vols per no publicar-ho aqui. La meva petita va al Coral, i n'estic MOOOOLT contenta!!! (La gran ja hi va anar).
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dc. set. 21, 2011 3:32 pm

llumer ha escrit:Jo tb penso que el millor signe es l'estat del nen (content, rialler amb l'escola...) perque et pot agradar mes o menys el metode educatiu que utilizin (fitxes, projectes, etc...), pero crec que amb 1-2 anys el mes important es com els tracten i els mimen i si fan massa fitxes... doncs "mala sort". Vull dir que si estan contents, es el millor signe!!!

Opino igual, és molt millor que la criatura vagi i surti contenta de l'escola que un projecte educatiu a aquesta edat, que el que més necessiten son mimitos i sentirse contents i feliços.
bertagener2011
Entrades: 192
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
Ubicació: Castellar del Valles

EntradaAutor: bertagener2011 » dj. set. 22, 2011 11:08 pm

hola de nou!!

Si jo estic molt contenta amb la meva guarderia, peró penso que a vegades els pares no s'adonen del que passa dins, jo crec que a la meva no passa. La Berta surt sempre contenta, se la veu feliç, si a vegades plora perque no s'en vol anar. Quines coses, oi?

Nineta, hem sembla vergonyós, es de denúncia! una pena que passin aquestes coses.
ImatgeImatge
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dv. set. 23, 2011 8:20 am

Si plora per que no se'n vol anar és un molt bon simptoma!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::