Protector de dents al bressol
- pinkpanther
- :: puça

- Entrades: 35
- Membre des de: dj. gen. 28, 2010 7:25 pm
Protector de dents al bressol
Hola,
A l'Èric de 9 mesos li ha donat per posar-se dret al bressol i començar a rossegar la part de dalt de les baranes. A part que està quedant la fusta tota ratllada, no sé si deu ser gaire bo per les 2 dents que té de moment...He vist per internet que venen una mena de protector que és transparent i es posa sobre la barra horitzontal... Però he preguntat a un parell de botigues i no en tenen. Alguna sap el que és? I encara més algu sap on trobar-ho?
Gràcies
A l'Èric de 9 mesos li ha donat per posar-se dret al bressol i començar a rossegar la part de dalt de les baranes. A part que està quedant la fusta tota ratllada, no sé si deu ser gaire bo per les 2 dents que té de moment...He vist per internet que venen una mena de protector que és transparent i es posa sobre la barra horitzontal... Però he preguntat a un parell de botigues i no en tenen. Alguna sap el que és? I encara més algu sap on trobar-ho?
Gràcies
Re: Protector de dents al bressol
Sí a l'Ikea. També pots preguntar a alguna ferreteria COFAC, jo l'altre dia vaig comprar un termo i em van dir que tenien baranes i altres coses de protecció i més econòmiques que a les botigues de puericultura.
Al Corte Inglés venen un maletin amb protectors de cantoneres i un rotllo per tallar a mida (pel bressol, moble, tauleta...) i crec q val 30 euros, però és super complert i a més és de goma moooolt gruixuda.
- pinkpanther
- :: puça

- Entrades: 35
- Membre des de: dj. gen. 28, 2010 7:25 pm
Moltes gràcies!! Aniré a mirar al Corte inglés i a la ferreteria!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |