masatges bebe

Més qüestions.
laurita6
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

masatges bebe

EntradaAutor: laurita6 » dt. set. 27, 2011 11:46 am

hola noies!!!

Sabeu on puc anar perque m'ensenyin a fer masatges a la meva nena, sóc de badalona.

Gràcies
Imatge
Imatge
raqueluxamamuxa
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am

Re: masatges bebe

EntradaAutor: raqueluxamamuxa » dt. set. 27, 2011 1:02 pm

Hola maca!

Jo no tinc molt clar on pots anar, però en llegir la teva petició, m'he enrecordat que la noia que ens va fer els cursos de prepart, fa tallers i cursets de massatges per a nens, de diferents durades i crec que a diferents llocs.

Es una noia molt agradable que és fisioterapeuta, doula i infermera i si li envies un correu, segur que et pot ajudar, si es que no et van be els seus tallers (per ubicació o el que sigui).

et passo el seu blog, on pots trobar el seu contacte

http://lartdeviure.blogspot.com/2008/10 ... antil.html

espero que et serveixi!
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dt. set. 27, 2011 2:12 pm

Hi ha un grup de Criança a Badalona que es diu "Badamares". Jo rebo per correu les activitats que fan.

Justament properament comença un curs de massatge infantil (diria que gratuït) impartit per una noia en pràctiques.

Un moment que et busco el mail
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dt. set. 27, 2011 2:19 pm

Badamares ha escrit:Estic buscant un local, gratuit, per aquest nou curs de Badamares, i que sigui al barri del Centre, Progrès.... un lloc més cèntric per tots els que veniu d'allà. Així que, de moment, continuarem al local del carrer Sardana, 36.

Aprofito per convidar a un curs gratuit de massatge infantil que impartirà una monitora en pràctiques de AEMI (Associació Espanyola de Massatge Infantil)

El curs és per nadons d'entre 1 i 6 mesos (ho sento les que en teniu més grandets) i té una durada de 5 sessions. Es farà a partir del proper dia 5 d'Octubre, a les 6 de la tarda.

Les que volgueu venir, m'ho heu de comunicar de seguida, doncs només hi han 4 places disponibles.

De totes maneres, el grup estarà obert a tots i totes a partir d'aquest mateix dimecres. L'horari canvia una mica degut al curs de massatge. Estaré per totes vosaltres, sobretot si és per temes de lactància, entre las 16.30 i les 18 h.

Busca Badamares al Facebook i posa't en contacte amb la persona que ho organitza :ok:
San78
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: San78 » dt. set. 27, 2011 3:29 pm

Hola!

Al carrer del Carme de Badalona, al centre EGEA (http://www.egeabadalona.com), el mes de juliol van fer un curs intensiu de massatges per a bebés.
Jo acabo d'enviar un e-mail per preguntar si properament en faran un altre. Fa bona pinta ;D
lupita1
Entrades: 187
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: lupita1 » dt. set. 27, 2011 9:43 pm

Hola,

Jo en vaig fer un a badalona, al CAP que hi ha a Martí Julia.
Molt recomendable, la Infermera que el donava un encant.
A través del meu CAP em van pasar tota la información i em van apuntar, aleshores hi havia llista d espera.
No se si encara es deuen fer aquets cursos amb tot aixo de les retallades,... ?-)

Pots preguntar al teu CAP o anar directament a Martí Julia a informarte.
Imatge
laurita6
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dl. oct. 03, 2011 10:16 am

moltes gracies noies m'ho mirare tot
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”