Quan girar la cadireta?

Més qüestions.
pinkpanther
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 28, 2010 7:25 pm

Quan girar la cadireta?

EntradaAutor: pinkpanther » dt. set. 27, 2011 3:23 pm

Hola,

Encara porto la cadireta mirant cap a mi. Algú ja m'ha dit que perque no la giro ja mirant al "món" (inclosa la profe de la guarderia), però em sap greu. No veig que el nen s'avorreixi i en canvi em riu molt. Mirant per internet he trobat unes pàgines d'uns estudis que diuen que es millor pel desenvolupament del llenguatge allargar l'etapa en que miren als pares al cotxet....però no sé, suposo que tot son teories. El nen ara acaba de fer 10 mesos. Quan veu girar vosaltres la cadireta del cotxet???

Gràcies
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Quan girar la cadireta?

EntradaAutor: neuetes » dt. set. 27, 2011 4:36 pm

Jo no vaig tenir opciò. El meu cotxet no era reversible i a la que vaig canviar a la cadireta als 6 mesos aproximadament... va anar mirant endavant.
Però em sembla que si l'hagués tingut reversible no li hagués agradat ja que quan anava amb la maxicosi ja es tombava per mirar endavant...
Alexia77
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dt. set. 27, 2011 6:42 pm

Jo la vaig girar la setmana passada, el nen té set mesos. Vaig fer-ho per provar com reaccionava el nen, perquè ara ja ho vol mirar tot. De fet, quan el porto a la motxilla no deixa de mirar cap a tot arreu amb molta curiositat. Veig que amb el cotxet va bé mirant endavant. :ok:
Imatge

Imatge
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dt. set. 27, 2011 7:28 pm

Jo no puc parlar-te de dates en aquest sentit perquè cap de les dues cadiretes que hem tingut és reversible, per tant portem la nena cap a endavant des que vam deixar el cuco (cap als 3-4 mesos, ara en té 13).
Però la veritat és que, molt més que els cotxets, el que fem servir diàriament és la motxilla ergonòmica, normalment posada al davant nostre, i no té res a veure la interacció que tenim quan anem així amb la que ens permet la cadireta de passeig. Hem notat que quan la nena va asseguda al cotxet adopta una actitud molt més passiva, xerra menys, assenyala menys els objectes que ens trobem, fins i tot s'asseu mig "repantingada" en una postura que no ens agrada gaire... Mentre que amb la motxilla es mou moltíssim, balla, salta, canta, ens "porta" cap a les coses que li criden l'atenció... alhora que avalua contínuament l'entorn a travès de la nostra mirada.
Si amb la cadireta tinguessim possibilitat de portar-la mirant cap a nosaltres no ho dubtaríem!
ursulxunxa
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dj. set. 29, 2011 2:02 pm

Aquest setembre el Carlos Gonzàlez va escriure un article al suplement criatures del diari ARA sobre aquest tema.
Parlava de diversos estudis que concloïen que era més favorable per al nadó anar mirant als pares que no pas cap endavant.
Ara bé, al final de l'article deia que els estudis no havien considerat la millor de les opcions: dur-los a coll.

Si trobo l'article ja us el passaré. Vaja, almenys dir-vos la data per a poder-lo buscar (jo el tinc en paper).
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

EntradaAutor: Santandria » dj. set. 29, 2011 2:49 pm

Doncs jo crec que tot depèn del nen.
Al meu gran el vam posar als 5 mesos (la nostra cadira no és reversible, així que el vam posar mirant endavant quan el vam passar a la cadireta) i si hagués estat per ell crec que encara aniria al maxi cosi (té quasi 3 anys!! jajaja) En canvi la nena és una cotilla i als 3 mesos la vaig haver de posar a la cadireta mirant endavant perquè s'avorria tant en el maxi cosi mirant cap a nosaltres que es feia un fart de plorar.

Sóc del parer que cada nen, família i circumstàncies són un món i no es pot generalitzar. Si vosaltres aneu bé així i tens l'opció de portar-lo cap a tu, jo ho trobo bé. Fes el que creguis més convenient :ok:
ImatgeImatge
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dj. set. 29, 2011 3:13 pm

ursulxunxa ha escrit:Aquest setembre el Carlos Gonzàlez va escriure un article al suplement criatures del diari ARA sobre aquest tema.
Parlava de diversos estudis que concloïen que era més favorable per al nadó anar mirant als pares que no pas cap endavant.
Ara bé, al final de l'article deia que els estudis no havien considerat la millor de les opcions: dur-los a coll.

Si trobo l'article ja us el passaré. Vaja, almenys dir-vos la data per a poder-lo buscar (jo el tinc en paper).

Quin article més interessant! A veure si el trobes. Jo també intentaré buscar-lo
Pirene, certament quan portem al nen a la motxilla, veig que es gira cap a tot arreu per tafanejar, però al cotxet, tens raó que sembla més passiu.
Imatge

Imatge
ursulxunxa
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » ds. oct. 01, 2011 5:25 am

L'article és del dissabte 10 de setembre (suplement criatures del diari ara). Jo el tinc en paper. No sé si es pot troar per internet o cal estar subscrit al diari.

PS: el meu cotxet només mira endavant, però faig servir molt la motxilla...
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::