Em recomeneu utilitzar un "parque"?

Més qüestions.
ursulxunxa
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

Em recomeneu utilitzar un "parque"?

EntradaAutor: ursulxunxa » dc. set. 28, 2011 8:58 am

hola noies,

tinc un nen de 5 mesos que quan el deixo sobre la una manta/alfombra d'aquestes dels bebes al terra del menjador no s'està quiet. Va movent cames i cul i me'l trobo un tros més enllà del menjador. M'estic plantejant de comprar un "parque". Per la meva nena gran no em va caler, però és que no es movia com aquest petit!

Van bé els parcs? Fins a quan temps s'hi estan? Què me'n dieu?

gràcies!!!
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Em recomeneu utilitzar un "parque"?

EntradaAutor: núvol » dc. set. 28, 2011 9:47 am

Jo sí que el vaig fer servir i em va anar molt bé, mentre feia la feina de casa, mentre llegia un llibre, etc. o només pel fet que el deixava a dintre amb les seves joguines i ell s'ho passava pipa i tu estàs tranquil·la que no es farà mal, no sortirà, etc. A més nosaltres li vam comprar tres bosses de boles de colors, aquestes que hi ha en els xiqui parcs, i les tiravem totes a dintre i de més gran encara jugava i li agradava rebolcar-se entre les boles. De fet, encara ho tenim, tant el parc com les boles, però ja m'estic plantejant vendre-ho perquè ja no ho faig servir, té cinc anys i ja no toca....

Suposo que això és com tot, dependrà de l'espai que tinguis, perquè són grans obert, l'ús que li facis, etc. jo al principi no tenia pensat comprar-me'l però la meva mare m'ho va aconsellar i a mi em va anar molt bé.
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

EntradaAutor: PICASSA » dc. set. 28, 2011 10:00 am

Depèn del nen... nosaltres li vam muntar i ens deia que ens hi estiguéssim nosaltres allà dintre!! mai li va agradar... al final el vam acabar treient, i ell preferia estar a la manta d'activitats...
Imatge
Imatge
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dc. set. 28, 2011 10:10 am

jo l'he fet servir (i el faig servir) moltíssim amb la Mar! La deixo moltes estones allà amb les seves joguines i ella va fent, la mar d'entretinguda. Per mi ha estat una de les millors compres que he fet!
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

EntradaAutor: patufa » dc. set. 28, 2011 10:37 am

Jo amb la nena el vaig fer servir força, però era i és molt tranquileta i s´entreten molt amb qualsevol cosa. Amb el nen és diferent. No s´hi va voler estar de cap manera!! Diu que ens hi fiquem nosaltres!!!! Ara el faig servir de contenidor de joguines....i està ple fins dalt!!
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dc. set. 28, 2011 11:13 am

Si és un belluguet doncs no se, jo tenia la manteta d'activitats i estava al cas, quan veia que se sortia la tornava a posar i quan ja estava cansada doncs res, a unaltre cosa i jugar jo amb ella.

Crec però que n'hi ha una espècie de manta d'activitats amb laterals inflables que fa de parque sense ser-ho específicament...

És que a mi això dels parques no m'agrada gaire, la veritat.
La Lia ja és tota una princesa!
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dc. set. 28, 2011 1:50 pm

Jo no te'l recomano.

A veure, entenc que pels pares és molt còmode pq tenen al nen tancat i així no pateixen, no li han d'estar al damunt en tot moment, poden fer coses,e tc.

Però des del punt de vista d'un nen, que quan comença a gatejar té necessitar d'explorar el seu món (i el seu món és allò més proper per a ell, el menjador, el sofà, els mandos de la tele, les claus, tot el que té a l'abast) si està tancat en un parque, no pot satisfer aquesta necessitat curiosa intrínseca de tot infant.
A part, amb el desplaçament -quan sigui el cas, clar- es facilita l'adquisició de vocabulari, d'habilitats motrius -per agafar-se, per deixar-se anar, per agafar una cosa i no caure, etc...-.

Nosaltres, quan era ben petit, vam fer servir la manteta d'activitats, i ja ens va anar bé (si que n'hi ha una que té com uns cilindres que s'inflen, que són tous, i permet que s'aguantin asseguts quan es comencen a aguantar), i li posavem el coixí de lactància pq es recolzés.
Imatge

Imatge
xaviaska
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dc. set. 28, 2011 4:28 pm

EntradaAutor: xaviaska » dc. set. 28, 2011 4:58 pm

Jo penso que és molt útil per moments puntuals...

Com ja t'han dit, els nens necessiten explorar la casa i anar al seu aire, (ja des d'abans de començar a caminar voldran haver explorat cada racó de la casa arrossegant-se per terra o gatejant).

Però perquè el nen pugui anar al seu aire, cal que n'estiguis una mica pendent. No seria bo perdre'l de vista molta estona mentre va lliurement per la casa...

Per tant, necessites poder deixar-lo a un lloc segur una estoneta mentre tu no pots estar-ne pendent. I jo penso que el "parque" és molt útil per a aquests moments puntuals. Però mai per deixar-los tota la tarda, és clar, només per poder-te dutxar, anar al lavabo, etc, sense haver de deixar-li la criatura als veïns... :p-)
-|-;-|- ||*|| Imatge
ursulxunxa
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dc. set. 28, 2011 8:51 pm

Gràcies per les respostes.

Efectivament tinc el dilema que : m'agrada poder-lo deixar que es mogui lliurement però d'altra banda em preocupa la seguretat quan no el puc vigilar.

Amb la nena gran li posava el coixí de lactància al voltant de la manta d'activitats i així va jugar molt temps. Quan va començar a gatejar vam tancar el menjador amb portes-barrera i així evitàvem que anés a la cuina,...
Però aquest petit amb 5 mesos a la que em despisto un parell de minuts ja és a l'altra punta del menjador per molts coixins que li posi al voltant!!!
Per això em plantejava el tema parc.

Deieu la manta d'activitats amb cilindres: sí, són molt xules, però m'imagino que amb lla marxa que té que va d'aquí poc se'ls saltarà.

Com deia xaviaska per una estona no ha d'estar malament, oi? algunes n'esteu contentes.
Encara que és un altre trasto al menjador....
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
anna09
Entrades: 108
Membre des de: ds. nov. 08, 2008 8:23 pm

EntradaAutor: anna09 » dg. oct. 02, 2011 10:45 am

A mi em va anar molt bé un que venen a l'imaginarium, no es ven be un parque, hi ha uns flotadors en forma de quadrat, a la que es van fent grans surten i ja no els pots deixar sols, xo quan son petits va molt bé. Després tambe jugen molt entrant i sortint

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::