Celebració aniversari llar d'infants. Propostes!!
- papallona81
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 9:22 am
Celebració aniversari llar d'infants. Propostes!!
Hola, fa molt de temps que no participo al SP.
Al desembre la meva filla farà 1 anyet (aiiix, com creixen!!!). El dia del seu aniversari, els pares podem anar a la seva classe de 9 a 10 i fer alguna activitat amb ella i la resta de companys.
No podem portar res de menjar (amb lo fàcil que seria!!)
El fet es que no se m'acut cap activitat per fer amb ells.
Si em poguessiu ajudar, em farieu un favor molt gran!!!
Gràcies!!!
Al desembre la meva filla farà 1 anyet (aiiix, com creixen!!!). El dia del seu aniversari, els pares podem anar a la seva classe de 9 a 10 i fer alguna activitat amb ella i la resta de companys.
No podem portar res de menjar (amb lo fàcil que seria!!)
El fet es que no se m'acut cap activitat per fer amb ells.
Si em poguessiu ajudar, em farieu un favor molt gran!!!
Gràcies!!!

Re: Celebració aniversari llar d'infants. Propostes!!
podries preparar alguna dança o cançó, fer titelles o explicar-los un conte. Vaja, jo faria alguna cosa així... no sé si és la idea que demanes.. 

- papallona81

Siii..moltes gràcies. De fet no podem fer gaire cosa més pq el nen més gran tindrà 1 any i mig, i la meva (que és la petitona de la classe) tindrà 1 any.
Buscaré per aquest món d'internet a veure que trobo sobre el tema.
Moltes gràcies
Buscaré per aquest món d'internet a veure que trobo sobre el tema.
Moltes gràcies
Podries fer una panera dels tresors o mòbils amb diferents objectes. Això sempre els hi crida molt l'atenció!!

Teniu alguna mascota a casa, que sigui petita i mansa (i que no s'estressi gaire, vaja)?? algun conill, periquito, canari, peix, tortuga, hàmster, gosset petit, gatet petit??? o sabeu d'algú que us el pugui deixar una horeta???
Recordo quan la Neus feia P1, una de les mares un dia va portar a la llar pollets petits (tenen granjes i no recordo el motiu) i tots els nens van flipar de valent!! (eren 5 o 6 pollets, fins i tot a mi em va fer gràcia!). I la professora es va animar a seguir amb la temàtica i la següent setmana va ser declarada "la setmana de les mascotes" i es van demanar a tots els pares que en tinguessin que les portessin una estona a la llar: durant aquella setmana la meva filla i els seus companys s'ho van passar pipa!!! Van veure un gos, un gat, una tortuga i un hamster!!
O sino, podriau portar caragols a dins d'una peixera petita (sense aigua, s'entén!), amb fulles d'enciam i que els nens els poguessin tocar, podriau reforçar-ho amb la cançó o amb algun conte relacionat. Durant el primer trimestre de P1, tenien a la classe una peixera amb caragols. La Neus li encantava.
En aquesta edat els hi encanta experimentar i amb un animal viu (i no pintat amb algun conte) encara més.
Recordo quan la Neus feia P1, una de les mares un dia va portar a la llar pollets petits (tenen granjes i no recordo el motiu) i tots els nens van flipar de valent!! (eren 5 o 6 pollets, fins i tot a mi em va fer gràcia!). I la professora es va animar a seguir amb la temàtica i la següent setmana va ser declarada "la setmana de les mascotes" i es van demanar a tots els pares que en tinguessin que les portessin una estona a la llar: durant aquella setmana la meva filla i els seus companys s'ho van passar pipa!!! Van veure un gos, un gat, una tortuga i un hamster!!
O sino, podriau portar caragols a dins d'una peixera petita (sense aigua, s'entén!), amb fulles d'enciam i que els nens els poguessin tocar, podriau reforçar-ho amb la cançó o amb algun conte relacionat. Durant el primer trimestre de P1, tenien a la classe una peixera amb caragols. La Neus li encantava.
En aquesta edat els hi encanta experimentar i amb un animal viu (i no pintat amb algun conte) encara més.
- papallona81

Gràcies Artemis i Neuetes!!!! Ara ho voldria fer tooot, jaja!!!
Lo de la mascota ho havia pensat. Nosaltres tenim un gos...però s'atabala una mica, i no em fa gaire gràcia portar-lo.
Lo de la panera dels tresors, algo vaig llegir algun cop...he de col·locar objectes amb diferents textures i formes, oi? i que no tinguin perill pels nens, es clar.
Crec que meu donat totes unes idees genials, ara només falta donar forma a la idea i portar-la a la pràctica.
Moltes gràcies Canyella9, Artemis i Neuetes!!!
Lo de la mascota ho havia pensat. Nosaltres tenim un gos...però s'atabala una mica, i no em fa gaire gràcia portar-lo.
Lo de la panera dels tresors, algo vaig llegir algun cop...he de col·locar objectes amb diferents textures i formes, oi? i que no tinguin perill pels nens, es clar.
Crec que meu donat totes unes idees genials, ara només falta donar forma a la idea i portar-la a la pràctica.
Moltes gràcies Canyella9, Artemis i Neuetes!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |