Grup criança Vic o mares de estiu 2011
Grup criança Vic o mares de estiu 2011
Hola,
soc una mare d'un nen de 3,5 mesos i m'agradaria saber si hi ha grups de criança natural a Vic o un grup de mares amb nens del juny del 2011 que vulguin quedar per parlar i compartir coses.
Fins aviat
soc una mare d'un nen de 3,5 mesos i m'agradaria saber si hi ha grups de criança natural a Vic o un grup de mares amb nens del juny del 2011 que vulguin quedar per parlar i compartir coses.
Fins aviat
Re: Grup criança Vic o mares de estiu 2011
Hola,
a Vic, hi ha el grup de mares de llet, t'adjunto el link http://www.maresdellet-osona.blogspot.com/
Jo no hi he anat pq no sóc de Vic i per horaris no m'ha anat massa bé, però sempre m'han respòs via correu electrònic totes les consultes que els hi he fet.

a Vic, hi ha el grup de mares de llet, t'adjunto el link http://www.maresdellet-osona.blogspot.com/
Jo no hi he anat pq no sóc de Vic i per horaris no m'ha anat massa bé, però sempre m'han respòs via correu electrònic totes les consultes que els hi he fet.
Hola elba,
a Vic pots trobar aquest grup de criança al Thau ecosalut:
ACOMPANYAMENT
A LA CRIANÇA
La criança d'un fill és una etapa que com a pares ens permet
conèixe'ns més, créixer i transformar-nos.
Us acompanyem durant la primera etapa de la criança per viure aquest període amb consciència.
Oferim recursos i eines útils per la criança.
Plantegem opcions perquè escolliu la que sigui millor per a la vostra família.
Parlem de les inquietuds i dubtes que sorgeixen en la maternitat i la paternitat.
Donem suport emocional i fomentem la confiança en la mare i el pare.
Oferim: Acompanyament en grup en diferents modalitats i Acompanyament individual
A càrrec de: Íria Roig, Doula i Psicoterapeuta i Glòria Pladevall, Doula i Assessora de lactància
Xerrada-Presentació: Dimarts 20 setembre 2011 a les 11:00
A partir del 4 d'octubre, els dimarts de 11:00 a 13:00
Thau Ecosalut C/Arquebisbe Alemany, 33. VIC. Tel 93 883 33 24
I també l'Espai familiar d la Caseta:
ESPAI FAMILIAR
LA CASETA:
Espai per a famílies amb fills de 0 a 3 anys
La Caseta és un espai per acompanyar el fill en el seu joc, perquè els nens i nenes juguin i per compartir l'experiència de ser pares.
A partir del divendres 16 de setembre de 2011
Cada divendres de 10:00 a 12:00
A l'Espai de Teatre i Cinema, l'antic Centre Cívic Remei-Estadi.
a Vic pots trobar aquest grup de criança al Thau ecosalut:
ACOMPANYAMENT
A LA CRIANÇA
La criança d'un fill és una etapa que com a pares ens permet
conèixe'ns més, créixer i transformar-nos.
Us acompanyem durant la primera etapa de la criança per viure aquest període amb consciència.
Oferim recursos i eines útils per la criança.
Plantegem opcions perquè escolliu la que sigui millor per a la vostra família.
Parlem de les inquietuds i dubtes que sorgeixen en la maternitat i la paternitat.
Donem suport emocional i fomentem la confiança en la mare i el pare.
Oferim: Acompanyament en grup en diferents modalitats i Acompanyament individual
A càrrec de: Íria Roig, Doula i Psicoterapeuta i Glòria Pladevall, Doula i Assessora de lactància
Xerrada-Presentació: Dimarts 20 setembre 2011 a les 11:00
A partir del 4 d'octubre, els dimarts de 11:00 a 13:00
Thau Ecosalut C/Arquebisbe Alemany, 33. VIC. Tel 93 883 33 24
I també l'Espai familiar d la Caseta:
ESPAI FAMILIAR
LA CASETA:
Espai per a famílies amb fills de 0 a 3 anys
La Caseta és un espai per acompanyar el fill en el seu joc, perquè els nens i nenes juguin i per compartir l'experiència de ser pares.
A partir del divendres 16 de setembre de 2011
Cada divendres de 10:00 a 12:00
A l'Espai de Teatre i Cinema, l'antic Centre Cívic Remei-Estadi.
Hola, jo tb sóc de Vic i quan el nen era més petit vaig anar alguna vegada al grup de mares de llet i molt bé i tb m'han contestat sempre tots els mails k els he enviat, a Thau ecosalud crec que fan tallers de criança natural, però no en tinc referencies.
Moltes gracies a tots/es
Miraré el tema de Thau. El tema de la lactància no tinc cap problema i tot em va molt bé, només volia compartir experiències amb altres mares sobre la criança dels nens/es.
Miraré el tema de Thau. El tema de la lactància no tinc cap problema i tot em va molt bé, només volia compartir experiències amb altres mares sobre la criança dels nens/es.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |