ajuda amb cadireta de cotxe

Més qüestions.
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

ajuda amb cadireta de cotxe

EntradaAutor: msi251 » ds. oct. 08, 2011 9:46 pm

fins ara feia servir la cadireta que venia amb el cotxet(trio living) però la nena ja no hi cap i n'he de comprar una altre.
el problema està en que en el mateix lloc on vaig comprar tot el que "teoricament" necessitava la nena ( més de la meitat de coses que "teoricament" deien que necessitava, les tinc a l'armari sense fer servir) hem diuen que hi ha del grup 1, del 2 i del 3 i que n'hi han de l1-2-3. penso que el millor seria agafar ja directament la del grup 1-2-3, però la botiga hem diuen que no m'ho aconsellen ( que penso que és pq compri 3 cadiretes més a ells, els llestos!!!) i no sé que fer...
si alguna hem pot donar algún consell...
Imatge
ImatgeImatgeImatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: ajuda amb cadireta de cotxe

EntradaAutor: llumer » ds. oct. 08, 2011 10:11 pm

Doncs.... jo penso com la botiga... D'entrada ja diuen que son mes segurs, pero ademes...
Jo he tingut un BEAT ISOFIX que va dels 9 al 25 kg, o sigui fins que poden aanr amb l'elevador sol, i ha estat la "pitjor" compra que he fet. Quan era petita (9 kg) es perdia dins la cadira i li havia de posar rellenos al costat del cap perque sino anava d'un costat a l'altre (clar, hi ha de cabre tb un nen gran...), i quan feia 15kg, anava tant enxovada que suava com un poll!!! (clar, tampoc pot ser massa generosa d'espai perque un peque no s'hi perdi...). Total, que vam comprar una romer grup II i fantastic!!!! LA vam canviar als 15 kg i 3 anys i pretenien que hi anes fins a 19 kg mes??? Ni de conya!!!
Ara la meva filla petita té 16 mesos i encara va a la cadireta aquella, pero... penso que ella que es mes gran que la primera de tamany... no lo podre portar fins als 3 anys alla!!!!
Es una decsio super personal, pero jo en aquest cas... estic amb la botiga!
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dg. oct. 09, 2011 7:29 pm

Una cadireta de grup 1-2-3 serveix des dels 9 mesos fins els 12 anys, i el cos del nen canvia moltíssim en aquest temps. Una cadira d'aquests grups, per molt que s'estiri i s'eixampli, no pot adaptar-se mai tan bé a la morfologia d'un nen com una cadira dissenyada específicament per cada edat.

Les cadires de grups específics estan dissenyades per adaptar-se perfectament al cos del nen, i per això també la seguretat està més adaptada.

Un altre motiu que fa que les cadires de grups 1-2-3 siguin menys segures és perquè per tal de que es puguin eixamplar i estirar estan plenen de peces mòbils, engranatges, palanques, etc. Com és lògic, en un accident és molt més resistent una peça sòlida que moltes unides per cargols i engranatges.

Només has de mirar els test de xoc (pots trobar-los a la web del RACC), les cadires que treuen més bona puntuació son sempre les de grups específics.

Jo només em plantejaria una cadira de grup 1-2-3 per un segon cotxe que es fa servir poc, pel cotxe dels avis, o en situació de problema econòmic.
mandarina_
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 08, 2012 9:48 pm

EntradaAutor: mandarina_ » dl. abr. 16, 2012 7:12 pm

Jo també estic ficada en el fantastic mon de buscar una cadireta de cotxe i la veritat es q gairebé ningú et recomana una que agafi els tres grups. Jo tb portava aquesta idea, apart del tema economic pq com dius tu la meva petita te 7 mesos y tinc ja uns qunsta "bultos" que no se on guardarem.
Tant per seguretat com per comoditat es millor agafar una cadireta de grupI i potser més endavant si podem fer una II-III

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::