com us ho munteu a l'hora del bany amb un bebé i un nen?
com us ho munteu a l'hora del bany amb un bebé i un nen?
Hola,
no sé si s'entén massa la meva pregunta... Nosaltres tenim banyera i és on normalment banyem el gran que té dos anys... A l'abril naixerà el germanet-eta i no sé si serà pràctic muntar la beanyera de plàstic qeu teníem per en Quim i treure-la per banyar-lo a ell, posar una hamaqueta a la banyera, un aro però quan sigui més gran i banyar-los junts...
Com us ho feu les mares mab dos? Sobretot els primers mesos quan són tant petits que no seuen ni res..
Merci per l'ajuda!
no sé si s'entén massa la meva pregunta... Nosaltres tenim banyera i és on normalment banyem el gran que té dos anys... A l'abril naixerà el germanet-eta i no sé si serà pràctic muntar la beanyera de plàstic qeu teníem per en Quim i treure-la per banyar-lo a ell, posar una hamaqueta a la banyera, un aro però quan sigui més gran i banyar-los junts...
Com us ho feu les mares mab dos? Sobretot els primers mesos quan són tant petits que no seuen ni res..
Merci per l'ajuda!
Re: com us ho munteu a l'hora del bany amb un bebé i un nen?
Hola!
Les meves nenes es porten dos anys i mig, no se la diferencia dels teus, pero jo ara les banyo per separat una a la dutxa i la petita en una banyera petita, però així que pugui les dos juntes. Si estem els dos cada un en banya una, sinó, ho fem per torns.
Les meves nenes es porten dos anys i mig, no se la diferencia dels teus, pero jo ara les banyo per separat una a la dutxa i la petita en una banyera petita, però així que pugui les dos juntes. Si estem els dos cada un en banya una, sinó, ho fem per torns.
Els meus tenen quasi tres i sis mesos.
Des del primer dia que omplo la bayera, hi assento al gran, que jugui, després suco a la peque, la trec, l'arreglo i la deixo a la hamaqueta i després ensabono al gran i llestos!
Des del primer dia que omplo la bayera, hi assento al gran, que jugui, després suco a la peque, la trec, l'arreglo i la deixo a la hamaqueta i després ensabono al gran i llestos!

- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Els meus nens es porten 20-21 messos i desde que va nèixer el petit el banyo jo i a la nena la banya el papi. Tenim dutxa, el petit el banyava a una banyera amb pates (ara es banya a la mateixa banyera que la nena però per separat) i la nena es banya a una banyera rodona que tenim. Tots 2 per separat. 
Els meus es porten 26 mesos, quan el Pere era molt petit el banyàvem a la banyera-canviador amb potes i l'Ona a la banyera gran, quan el Pere ja va començar a poder estar una mica assegut ja els vam començar a banyar junts i ho continuem fent ara. Cal dir que normalment sempre hi som tots dos, però ara un els banya i l'altre fa el sopar. Quan tinguem el tercer tornarem a treure la banyera amb potes i tornarem a fer igual, serà un festival !!!!!
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
Els meus es porten 5 anys i era molt fàcil, quan el gran es banyava a la banyera gran jo banyava al petit en una de potes. A l'hora d'ensabonar-lo jo ja havia acabat amb el petit.
Jo fins que no va tenir 6-7 mesos, la petita la banyàvem en una banyera d'aquestes amb potes i la gran (es porten 26 mesos) a la banyera gran (amb catifa antilliscant, d'aquestes amb ventoses).
Cap als 6-7 mesos ja vam posar la petita també dins la banyera gran, però asseguda en un aro d'aquests on no poden caure. És a dir, ja totes dues juntes.
Ara farà 5 o 6 setmanes, poc abans que la petita fer l'any, ja li vam treure l'aro i ara ja es banyen les dues només amb la catifa antilliscant i també posem un protector inflable a l'aixeta perquè no hi pinquin. Aixó sí: sempre hi ha algú vigilant-les perquè la petita encara no controla prou, però li xifla banyar-se amb sa germana!
La gran, però, troba a faltar tenir la banyera per ella sola i poder nedar com un peixet, com diu ella, de manera que sempre treiem primer la petita i li deixem a ella 5-10 minutets més per "nedar" tranquil·lament.
Cap als 6-7 mesos ja vam posar la petita també dins la banyera gran, però asseguda en un aro d'aquests on no poden caure. És a dir, ja totes dues juntes.
Ara farà 5 o 6 setmanes, poc abans que la petita fer l'any, ja li vam treure l'aro i ara ja es banyen les dues només amb la catifa antilliscant i també posem un protector inflable a l'aixeta perquè no hi pinquin. Aixó sí: sempre hi ha algú vigilant-les perquè la petita encara no controla prou, però li xifla banyar-se amb sa germana!
La gran, però, troba a faltar tenir la banyera per ella sola i poder nedar com un peixet, com diu ella, de manera que sempre treiem primer la petita i li deixem a ella 5-10 minutets més per "nedar" tranquil·lament.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Tinc una nena de 2 anys i una altra de gairebé dos mesos... el que faig és o primer banyo la petita a la seva banyereta i després a la gran a la banyera gran.. o a vegades si vaig malament de temps.. poso la gran a la banyera i mentre ella juga amb l'aigua i les seves joguines, jo agafo la banyereta petita.. la poso al costat de la banyera gran i llestos!! ja puc banyar a la petita mentre controlo a la "gran"..!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
HOLA NOIES!,
Doncs quan va nèixer la peque, la gran en tenia 3. nosaltres sempre les hem banyat juntes des del principi. És molt més pràctic i ràpid.
La peque la treiem abans, la vestim i llestos i després toca la gran. Ara tenen 5 anys i 21 mesos i segueix tot igual, a excepció de que la peque que surt abans s'emprenya com una mona quan no vol sortir!.
Doncs quan va nèixer la peque, la gran en tenia 3. nosaltres sempre les hem banyat juntes des del principi. És molt més pràctic i ràpid.
La peque la treiem abans, la vestim i llestos i després toca la gran. Ara tenen 5 anys i 21 mesos i segueix tot igual, a excepció de que la peque que surt abans s'emprenya com una mona quan no vol sortir!.
Ostres, moltes gràcies per els respostes! els meus es portaran 2 anys i mig més o menys... No sé si serà pràctic posar la banyereta a terra amb el/la peque... La que tenim es munta amb potes sobre de la banyera normal, però clar, ara la tinc guardada i el gran es banya a la banyera normal... Potser comprar-ne una de l'ikea que no necessiti potes i tenir-les totes dues al mateix bany...
Suposo que ja ens organitzarem! però m'atabalo només de pensar-hi! Per sort a aquella hora hi som tots dos i suposo que ens ho podrem muntar... tothom ho fa, no?
I posar l'hamaqueta dins de la banyera gran i banyar primer el peque i dps el gran amb la mateixa aigua? És pràctic? O acabes amb l'esquena feta pols??
Merci per l'ajuda!
Suposo que ja ens organitzarem! però m'atabalo només de pensar-hi! Per sort a aquella hora hi som tots dos i suposo que ens ho podrem muntar... tothom ho fa, no?
I posar l'hamaqueta dins de la banyera gran i banyar primer el peque i dps el gran amb la mateixa aigua? És pràctic? O acabes amb l'esquena feta pols??
Merci per l'ajuda!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |