Jugar amb sorra, quan?

Més qüestions.
xaia
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

Jugar amb sorra, quan?

EntradaAutor: xaia » dc. oct. 19, 2011 4:18 pm

Hola boniques,

Voldria saber a partir de quan creieu adequat deixar-los jugar amb sorra al parc.

L'Aran, tot i tenir ja més de 10 mesos, no s'esta assegut mai, no sé si ho disfrutaria però tinc curiositat.

D'altra banda, m'han dit que hi ha parcs amb zona de gespa especial per nadons. Per exemple a sabadell, m'han dit els jardins de la caixa, no soc d'alla pero m'interesa que el meu fill es relacioni també amb altres nens i pensava provar-ho. N'heu sentit a parlar o heu portat els vostres fills? s'hi entretenen quan encara no caminen?
raqrodser
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Jugar amb sorra, quan?

EntradaAutor: raqrodser » dc. oct. 19, 2011 5:03 pm

Jo suposo que depen de cada nen. Si el teu creus que pot tenir interès, prova-ho!
La meva té 19 mesos i no li agrada gens. Ho hem provat a la platja, a l'estiu, i també l'he portat a algun parc del barri amb sorral, però a ella li fa fàstic embrutar-se les mans i s'ho passa molt malament. A la platja només volia jugar a l'aigua, amb les onades. Fins i tot, quan camina pel carrer o al parc i cau a terra, s'aixeca amb les mans enlaire i amb cara de "mamaaaa, m'he embrutaaaat, neteja'm les mans". Ma mare diu que jo de petita feia igual... :-D :-D :-D En canvi, per altres coses no és "tant fina": menja tot amb una mà (tenint la forquilla a l'altra), marraneja i toca tot el que troba per terra, els testos i les plantes,...
Total, de moment, he optat per portar-la a parcs sense sorra, fins que vegi que mostra interès per jugar-hi.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. oct. 19, 2011 5:44 pm

A en Pau li encanta la sorra!!! El primer dia que li vam asseure, tocava el terra i agafava la roba i la deixava anar a poc a poc, i al cap d'un minut ja estava xisclant i tirant-se-la pel cap! No sé quan tenia quan li vam posar per primer cop, 9 mesos crec.
Imatge
Imatge
Trèvol
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 03, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Trèvol » dc. oct. 19, 2011 8:00 pm

Hola!

Jo aquest estiu vaig cuidar d'una nena que tenia 9 mesos que no parava mai quieta tampoc i la sorra li encantava! Tenia un sorral al pati de casa i s'hi podia passar una bona estona jugant amb les pales, cubells, etc. Això sí, acabada tota plena de sorra (dins el bolquer, la roba, la boca, el cabell...)!
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. oct. 19, 2011 10:09 pm

A la meva petita no li entusiasma, però una estoneta sí que s'hi està... jo l'hi vaig començar a posar cap als 10 mesos, que ja s'aguantava molt bé asseguda.

No he sentit mai això que comentes de la gespa especial, però ho trobo interessant, a veure si algú en sap alguna cosa...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Xaina
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dj. oct. 20, 2011 8:01 am

Hola,

Jo al meu peque el vaig començar a portar capa las 9 mesos...
Al meu barri hi ha molts parcs i sorrals i a ell sempre li ha agradat molt, la unica cosa es que al principi es menjava la sorra....ara ja no ho fa gaire be mai.
Ara a te un anyet i camina i segueix encantant-li la sorra.
Jo això dels parcs especials per nens amb gespa no ho conec, pero al parc de la Guineueta hi ha diferents espais, un sorralet per a nens petits, espais només amb gespa, asfalt.... . La veritat es que si està força bé.

Salut
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. oct. 20, 2011 5:32 pm

A l'Arnau el vaig començar a portar cap als 9 mesos i una estoneta sí que s'hi estava jugant amb la galleda, pala, rasclet,... la resta, doncs gatejava pel sorral, però s'ho passava bé.
xaia
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: xaia » ds. oct. 22, 2011 1:12 pm

hola,

veig que cap als 9 mesos ja els dueu... m'ho plantejaré, però això que dieu que acaben tant plens de sorra em fa tirar enrera... amb el que em costa canviar-lo últimament...

aviam si algú sap algo del parc aquest de Sabadell

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::