Canviar-los i vestir-los quan gategen però encara no caminen
Canviar-los i vestir-los quan gategen però encara no caminen
Hola maques,
Us heu trrobat que ja és quasi missió impossible canviar el bolquer, posar cremetes, vestir,etc?
Es que el meu nino a la més mínima es dona la volta i vol marxar. Me les he de veure i desitjar sobretot quan porta caca o li he de posar cremes i necessito que estigui boca amunt més de 10 segons.
Alguna solució a part de tenir algu que el distregui?
Us heu trrobat que ja és quasi missió impossible canviar el bolquer, posar cremetes, vestir,etc?
Es que el meu nino a la més mínima es dona la volta i vol marxar. Me les he de veure i desitjar sobretot quan porta caca o li he de posar cremes i necessito que estigui boca amunt més de 10 segons.
Alguna solució a part de tenir algu que el distregui?

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Re: Canviar-los i vestir-los quan gategen però encara no caminen
M'uneixo al club!! És missió impossible!! nosaltres el que fem de vegades es canviar-la sobre el nostre llit el lloc del canviador, al tenir més espai i ha més possibilitat de maniobre, al menys tenin en compte el nostre canviador...
Xaia quan de temps !!!
aixxx noia jo també m'afegeixo al club, l'Aina és un belluguet i qualsevol cosa que representi tenir-la parada o estirada uns segons la posa super nerviosa.
Jo intento estirar-la al canviador i donar-li coses pq es distregui, coses que cada dia siguin diferents pq sinó me les tira pel cap; un tub de crema, una pinta, etc, sinó a cops li canto una cançó que m'he inventat, amb la melodia del sol solet, no us ho perdeu. jajajaj que diu algo com que l'Aina s'ha fet pipi i li pesa molt el bolquer i s'ha de canviar.......tela marinera.
sort
aixxx noia jo també m'afegeixo al club, l'Aina és un belluguet i qualsevol cosa que representi tenir-la parada o estirada uns segons la posa super nerviosa.
Jo intento estirar-la al canviador i donar-li coses pq es distregui, coses que cada dia siguin diferents pq sinó me les tira pel cap; un tub de crema, una pinta, etc, sinó a cops li canto una cançó que m'he inventat, amb la melodia del sol solet, no us ho perdeu. jajajaj que diu algo com que l'Aina s'ha fet pipi i li pesa molt el bolquer i s'ha de canviar.......tela marinera.
sort
És molt típic en aquesta edat, tranquil.la que és un fase i ja passarà. De remeis, no gaires, la veritat. Donar-li coses que la puguin distreure i el més important, aprendre a canviar els bolquers super ràpid. 

Estic d'acord amb la neuetes! I sobretot fer molt la pallassa davant d'ell, cantant-li o fent pesigolles!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
Ostres! al meu també li passa, no sé pas com fer-ho però estic aprenent a canviar-lo mentres gateja per tot el llit...
La veritat és que és una mica estressant perquè a més a més no li agrada gens vestir-se i plora desesperat, pobret...
Algun remei eficaç?
La veritat és que és una mica estressant perquè a més a més no li agrada gens vestir-se i plora desesperat, pobret...
Algun remei eficaç?
La meva petita està també en aquesta "fase" i no puc aportar res més del que ja han dit: cantar, fer el pallasso, donar-li coses variades que li despertin l'interès...
Jo ja he deixat d'utilitzar el canviador perquè era una calaixera una mica alta i ja em feia por que caigués, ara la canvio sempre sobre el nostre llit o el de la meva filla gran.
Jo ja he deixat d'utilitzar el canviador perquè era una calaixera una mica alta i ja em feia por que caigués, ara la canvio sempre sobre el nostre llit o el de la meva filla gran.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
I jo que pensava que les padrines ens l'havien liat...
Jo vaig aprendre a canviar bolquers de peus a la platja, una cama a la roda del cotxet i nena apollada al genoll
i ara el que es prenen prou bé és que les canvi assentades; és a dir, jo assentada al sofà, per exemple, i una assentada a sobre, a mi em resulta més còmode i elles estan tranquiles, controlades i segures
Però quan m'entesto en canviar-les al canviador es la guerra!!!! 
Jo vaig aprendre a canviar bolquers de peus a la platja, una cama a la roda del cotxet i nena apollada al genoll
i ara el que es prenen prou bé és que les canvi assentades; és a dir, jo assentada al sofà, per exemple, i una assentada a sobre, a mi em resulta més còmode i elles estan tranquiles, controlades i segures

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- petitaemma

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
I jo que pensava que les padrines ens l'havien liat...

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- heaven25baby

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo també m'uneixo al club!!! Aquest nen sembla una sargantana!!! jejeje Jo el que faig és donar-li alguna joguina o el paquet de tovalloletes i de vegades es distreu però d'altres... Aix! Ja fa un temps que no fem servir el canviador i el canvio al sofà o al llit gran. 

Jo també li dono cosetes perque es distregui, una pinta, la crema, un mitjó, el que sigui!!! i a vegades es posa a plorar quan el cambio, i ales hores li poso alguna peça de roba petita a la cara, al front, i el tio es queda flipat, i deixa de plorar
jajaja, es bonissim, no se que pensarà, pero el cas es que deixa de plorar, i comença a inspeccionar el trasto que li he posat a la cara.
jajaja, es bonissim, no se que pensarà, pero el cas es que deixa de plorar, i comença a inspeccionar el trasto que li he posat a la cara.Re: Canviar-los i vestir-los quan gategen però encara no caminen
hola boniques,
ja veig que és bastant normal el que em passa, jo donava les culpes al meu home, que el distreia quan no calia fer res i li deia que s'havia acostumat als xous que li fa ell i resulta que ho fan tots...en fi, a seguir buscant cosetes que el distreguin... provaré això dels draps, ho de canviar-lo segut no ho veig gens clar... soc una mica maldestre jo.
ja veig que és bastant normal el que em passa, jo donava les culpes al meu home, que el distreia quan no calia fer res i li deia que s'havia acostumat als xous que li fa ell i resulta que ho fan tots...en fi, a seguir buscant cosetes que el distreguin... provaré això dels draps, ho de canviar-lo segut no ho veig gens clar... soc una mica maldestre jo.

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |