Bressol de viatge
Bressol de viatge
Hola guapes,
us volia consultar, a veure, tenim una cuna de viatge que ens han deixat, però cada cop que l'hem intentat desmuntar-la ha estat feina impossible, fer-la capiguer en la mini funda que la recull ens ha fet prendre més d'un cop la paciència. Per això, m'agradaria saber quina cuna de viatge useu, si és còmoda, pràctica, fàcil de muntar i desmuntar de VERITAT, i si pesa molt...
Moltíssimes gràcies!
us volia consultar, a veure, tenim una cuna de viatge que ens han deixat, però cada cop que l'hem intentat desmuntar-la ha estat feina impossible, fer-la capiguer en la mini funda que la recull ens ha fet prendre més d'un cop la paciència. Per això, m'agradaria saber quina cuna de viatge useu, si és còmoda, pràctica, fàcil de muntar i desmuntar de VERITAT, i si pesa molt...
Moltíssimes gràcies!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 28, 2011 9:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
aina
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: CUNA DE VIATGE
Nosaltres fem servir aquesta de la Baby Bjorn, i per a nosaltres es genial. Molt facil de muntar i desmuntar, i molt rapid
Aixo si... es careta 
http://www.amazon.com/BABYBJÖRN-Travel-Crib-Light-Blue/dp/B000XDYLEK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1319751520&sr=8-1

http://www.amazon.com/BABYBJÖRN-Travel-Crib-Light-Blue/dp/B000XDYLEK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1319751520&sr=8-1
Moltes gràcies!
He vist el video i és genial! Recordes més o menys quan us va costar?
He vist el video i és genial! Recordes més o menys quan us va costar?
aina
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres tenim aquesta, de la casa Play

I no t'enganyaré, al principi vem suar, però ara q li hem enganxat el truqui, la desmonto jo sola en un plis plas. Si la vostra és semblant a aquesta, el truc està, en fer pujar la peça del mig una mica, i aleshores anar desploquejant les barres, si alguna no pots, torna a moure una mica la peça del mig, fins q se't pleguin bé totes les barres!
És més qüestió de "manya" que no pas de força!

I no t'enganyaré, al principi vem suar, però ara q li hem enganxat el truqui, la desmonto jo sola en un plis plas. Si la vostra és semblant a aquesta, el truc està, en fer pujar la peça del mig una mica, i aleshores anar desploquejant les barres, si alguna no pots, torna a moure una mica la peça del mig, fins q se't pleguin bé totes les barres!
És més qüestió de "manya" que no pas de força!
- raqueluxamamuxa
- :: granota

- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am
Alisia,
Nosaltres tenim un bressol de la Jané, que ens van regalar i estem com tu. per sort, no la utilitzem gaire com a bressol de viatge, si no que la tenen els meus pares per quan recullen al Tristan, i només ens l'hem endut un parell de vegades de viatge, i com tu dius, es super complicat tant tancar-la bé, como ficar-la a al funda... es desesperant.
Nosaltres vam pendre la determinació de que quan marxem fora, procurem preguntar si tenen bressols, i així ens estalviem dur-la! perquè a més, ocupa un munt al cotxe!
així que ja veus, estem com tu, no et puc ajudar gaire!
Nosaltres tenim un bressol de la Jané, que ens van regalar i estem com tu. per sort, no la utilitzem gaire com a bressol de viatge, si no que la tenen els meus pares per quan recullen al Tristan, i només ens l'hem endut un parell de vegades de viatge, i com tu dius, es super complicat tant tancar-la bé, como ficar-la a al funda... es desesperant.
Nosaltres vam pendre la determinació de que quan marxem fora, procurem preguntar si tenen bressols, i així ens estalviem dur-la! perquè a més, ocupa un munt al cotxe!
així que ja veus, estem com tu, no et puc ajudar gaire!
Tolinso,
em podries dir les mides? és que no trobo per enlloc quina mida fa?
merci!
em podries dir les mides? és que no trobo per enlloc quina mida fa?
merci!
aina
Re: Bressol de viatge
Jo també tinc la de babyjorn ho vaig tenir clar desde un principi no pesa gens per portar-la amunt i avall i es monta i desmonta en un moment.
No sé ara les mides però el Fèlix té 30mesos i encra li poso
Sembla petita perque es tanca dalt pero la base és gran, en el corte ingles potser la tenen montada, ho has mirat, el de tarragona sí.
No sé ara les mides però el Fèlix té 30mesos i encra li poso
Sembla petita perque es tanca dalt pero la base és gran, en el corte ingles potser la tenen montada, ho has mirat, el de tarragona sí.
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
És molt xulo aquest bressol de viatge, no el coneixia. A la pàgina de Babyjorn hi ha les mides.
http://www.babybjorn.es/productos/dormir/cuna-de-viaje/cuna-de-viaje/
Colchón: 60 cm x 105 cm x 4 cm
Fondo interior: 82 cm x 112 cm x 60 cm.
Posición replegada: 60 cm x 49 cm x 14 cm
- tolinso
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
roseta1977 ha escrit:És molt xulo aquest bressol de viatge, no el coneixia. A la pàgina de Babyjorn hi ha les mides.
per nosaltres es perfecte! vivim a EEUU i el vam comprar aqui.... crec que uns 170 $ fa 3 anys... pero no n'estic gaire segura.
Moltíssimes gràcies a totes!!!
Abala, jo també visc a Tarragona, aquesta tarda aniré a mirar el bressol en directe al Corte Inglés.
Petonets!
Abala, jo també visc a Tarragona, aquesta tarda aniré a mirar el bressol en directe al Corte Inglés.
Petonets!
aina
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |