Té mimitos extremsss
Té mimitos extremsss
Hola guapes,
de fa una setmaneta l'Aina, que té 8 mesos, no vol estar sola jugant al terra, com feia abans sense cap problema. Però és que sola vol dir, que he d'estar al costat, enganxada a ella, si em poso al sofà i la miro i xerro amb ella o a una altra banda del menjador, encara que em vegi, plora. Hem provat de deixar-la plorar per ensenyar-li que no passa re per estar sola que la mama i el papa estem a la mateixa habitació, que li diem coses, malgrat que no ens toqui. Vol tocar-nos! Alguna us ha passat alguna cosa semblant? Una coseta, creiem que li estan sortint les dents de dalt, no sé si tindrà res a veure, jo espero que SÍ.
Petonets!
de fa una setmaneta l'Aina, que té 8 mesos, no vol estar sola jugant al terra, com feia abans sense cap problema. Però és que sola vol dir, que he d'estar al costat, enganxada a ella, si em poso al sofà i la miro i xerro amb ella o a una altra banda del menjador, encara que em vegi, plora. Hem provat de deixar-la plorar per ensenyar-li que no passa re per estar sola que la mama i el papa estem a la mateixa habitació, que li diem coses, malgrat que no ens toqui. Vol tocar-nos! Alguna us ha passat alguna cosa semblant? Una coseta, creiem que li estan sortint les dents de dalt, no sé si tindrà res a veure, jo espero que SÍ.
Petonets!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 28, 2011 9:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
aina
Re: TÉ MIMITOS EXTREMSSSS
Es una cosa molt comuna, en diuen la crisi des 8 mesos ("angustia del 8 mes o de apego), et deixo un enllaç a on en parla i veuràs q es una fase completament normal a aquesta edat.
http://www.bebesymas.com/desarrollo/la-angustia-del-octavo-mes
http://www.bebesymas.com/desarrollo/la-angustia-del-octavo-mes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |