Amb 7 mesos parla!
Amb 7 mesos parla!
Hola marones, estic una mica sorpresa perquè el meu fill petit té 7 mesos acabats de fer i diu papa, mama, tete i pa amb intenció... ens crida i ens demana pa... alguna de vosaltres s'hi ha trobat?? No m'agrada comparar però el meu fill gran va parlar cap a l'any. Gràcies!
Mama del 2008, 2011 i 2015
Re: Amb 7 mesos parla!
hola. el que m'agradaria saber és si entra en la normalitat, si algú més del SP s'hi ha trobat. I segons el meu pediatre tant problemàtic és patir un retard com una precocitat, no deixaria de ser un nen "especial". per aixo estic amoïnada. gracies
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
La meva mare sempre diu que la tieta parlava com un adult amb 10 mesos... Jo no ho veig preocupant, segurament serà menys precoç en altres aspectes i aquest serà el seu fort!
La filla d'uns amics parla quasi com un adult desde els 9 mesos, ara amb 3 anys ha començat el cole..i els profes diuen que hi ha arees en les que va molt avançada i altres que com tots el nens i poder una mica més lenta i tot per que es de les petites de la clase.
Així que no et preocupis..Tot i que si et quedes més tranquil.la podries parlar amb un/a altre pediatre, a veure que et diu.
Però jo no hem preocuparia.
Així que no et preocupis..Tot i que si et quedes més tranquil.la podries parlar amb un/a altre pediatre, a veure que et diu.
Però jo no hem preocuparia.

Dana81,
la meva fa ja més d'un mes que diu papa-mama-tata-teta, amb sentit, així que si que pot ser. jo l'hi vaig comentar al pediatra i no l'hi va donar importància.hem va dir que hi havia nens que deien coses més aviat que d'altres però que per contra hi hauria alguna cosa que ella feria més tard.
la meva fa ja més d'un mes que diu papa-mama-tata-teta, amb sentit, així que si que pot ser. jo l'hi vaig comentar al pediatra i no l'hi va donar importància.hem va dir que hi havia nens que deien coses més aviat que d'altres però que per contra hi hauria alguna cosa que ella feria més tard.
Gràcies a totes per contestar. La veritat és que se'm fa molt extrany...potser és que tinc l'altre referent de l'altre nen que tinc i ell tot ho va fer més tard... és bo saber que ja passa, pel que em dieu. El meu pediatra tampoc no li ha donat importància però si que m'ha dit que dir paraules amb sentit des dels 6 mesos que és precoç (però no vol dir que de gran ho segueixi sent), el més possible és que s'iguali a la resta en quant a desenvolupament, igual que els que comencen més tard del normal. Bon cap de setmana plujós i gràcies de nou! De vegades les mares patim massa per tot....
Que diga papa, mama,teta,tata y coas por el estilo a los 6 meses tampoco me parece una cosa tan extraña mi sobrino decia eso y mil cosas mas ahora bien no recuerdo si ran con sentido, pero casi juraria que un bebe de 6 meses es bastante excepcional que lo diga con sentoido es decir con la intencion de pedir algo
a veces somos nosotras loas que le queremos ver el sentido a todo y nos adelantamos y si dice ava ya es: pide agua pide agua!!!!!!!!!!!cuando el angelito solo esta repitiendo algo que a oido y claro si le das agua bebera seguro, resultado: con 6 meses y pide agua!!!!!!!!

a veces somos nosotras loas que le queremos ver el sentido a todo y nos adelantamos y si dice ava ya es: pide agua pide agua!!!!!!!!!!!cuando el angelito solo esta repitiendo algo que a oido y claro si le das agua bebera seguro, resultado: con 6 meses y pide agua!!!!!!!!

Buenas noches! Claro, que digan cosas es normal, pero es que lo dice intencionadamente. A mi me llama mamá, cuando ve a su padre o una foto dice papá, a su hermano tete, y cuando lo siento en la trona se balancea y dice "pa" mirando el armario de los palitos de pan... Al principio, como tu dices, pensábamos que era casualidad, que repetía sílabas de forma arbitraria, pero un mes entero llamándonos clarísimamente mamá y papá no puede ser casual. Cuando lo tiene cogido alguien en brazos se avalanza sobre mí y me llama mama, mama, mama para que lo coja. Cuando llega su padre de trabajar y oye la puerta lo llama papa, papa, papa....
Dice adiós con la manita, tira besos, hace palmitas desde los 5 meses... cosas que mi hijo mayor empezó a hacer más tarde. Pienso que soy bastante objetiva (he trabajado con más bebés en escuelas infantiles). Claro que tampoco es nada para preocuparse, simplemente quería conocer experiencias y ver cómo habían evolucionado los niños. Muchas gracias por contestar.
Dice adiós con la manita, tira besos, hace palmitas desde los 5 meses... cosas que mi hijo mayor empezó a hacer más tarde. Pienso que soy bastante objetiva (he trabajado con más bebés en escuelas infantiles). Claro que tampoco es nada para preocuparse, simplemente quería conocer experiencias y ver cómo habían evolucionado los niños. Muchas gracias por contestar.
Dana quina gràcia! em sembla que tindràs un cotorreta a casa! A mi si que em sorprèn molt que en Guillem ja parli tan petitó!
Avui una amiga que té un nen de 8 mesos m'ha dit que ara ha començat a dir mama, i és un nen súper espavilat!
Com que m'has fet venir curiositat he buscat i he trobat això: http://www.mibebeyyo.com/psicologia/beb ... etapas-521 Segons això també és força aviat!!
No entenc per què el teu pediatra ho troba problemàtic, li ho has preguntat? Jo crec que si no l'atavaleu i feu com fins ara que el nen va seguint el seu propi ritme no hi ha cap problema. Tot això ho ha après de sentir-vos als pares i al germanet actuant amb naturalitat davant seu, doncs jo seguiria fent la vostra i disfrutant de veure com aprèn i creix! El que no faria mai és apretar-lo perquè aprengués més coses i repetís en plan lloro, però pel que has explicat això no ho feu pas!
Res, a disfrutar aquesta etapa tan divertida que comenceu!!! I espero que no comenci a a dir "per què?" també de manera precoç, hahahahahhaha!
Avui una amiga que té un nen de 8 mesos m'ha dit que ara ha començat a dir mama, i és un nen súper espavilat! Com que m'has fet venir curiositat he buscat i he trobat això: http://www.mibebeyyo.com/psicologia/beb ... etapas-521 Segons això també és força aviat!!
No entenc per què el teu pediatra ho troba problemàtic, li ho has preguntat? Jo crec que si no l'atavaleu i feu com fins ara que el nen va seguint el seu propi ritme no hi ha cap problema. Tot això ho ha après de sentir-vos als pares i al germanet actuant amb naturalitat davant seu, doncs jo seguiria fent la vostra i disfrutant de veure com aprèn i creix! El que no faria mai és apretar-lo perquè aprengués més coses i repetís en plan lloro, però pel que has explicat això no ho feu pas!
Res, a disfrutar aquesta etapa tan divertida que comenceu!!! I espero que no comenci a a dir "per què?" també de manera precoç, hahahahahhaha!

Dana no l'hi donis major importancia, la meva gran va començar a parlar abans de l'any i al oc de l'anyes parlava com una nena gran, la veritat esque es de les mes avançades de classe, i el problema que te esque s'encanta perque devegades s'aburreix ja que hi ha molts nens que van mes lents que ella, aixi que tenim que estar a sobre d'ella no volem que perdi aquesta virtud. En canvi amb la petita es molt diferent, va començar a dir frases de dues paraules a partir de l'any i mig i ara que te 3anys i mig encara quan parla no se l'enten molt be, pero la pediatre amb els dos casos ho ha considerat normal, aixi que no et preocupis
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |