regal útil per nen 4 mesos

Més qüestions.
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

regal útil per nen 4 mesos

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 11, 2011 8:15 am

els meus sogres son bastant exagerats quan es tracte de regals als seus nets. El meu, a Nadal tindra 4 mesos, pero com q es el seu primer net (el primer q passara e cognom), m'oloro q es passaran molt.

estava pensant en demanarls alguna cosa útil, tipus una trona. La veritat es q vaig molt perduda amb el q pot ser útil per a nens de mig any.
em podrieu dir coses utils per a nens de 4 a 8 mesos ??

no se si demaarlis directament el regal q vull q comprin será contraproduent (encara mels imagino comprant el q els he demanat, mes alguna bestiesa mes!). Per aixo volia començar ara a anarho dient.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: regal útil per nen 4 mesos

EntradaAutor: noviachuky » dv. nov. 11, 2011 8:23 am

Bon dia!
Enhorabona per aquest nen.
Nosaltres sempre sempre diem tant als tiets com als avis el que NECESSITEM per les dates senyalades.
Per un nen de 4 mesos la teva idea es bona, mira el que et fa falta i els hi dius, no crec que s'ho prenguin malament no? Si després li volen comprar algo més doncs millor pero lo primer que sigui necessari.

Trona
Motxilla ergonomica o fular (t'anirà molt bé)
Babycook
Roba
Sabatetes
Contes
Alguna joguina de la seva edat
Imatge

Imatge
nessy
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nessy » dv. nov. 11, 2011 8:52 am

Bon dia,

el meu nano ara en te 7 de mesos i el millor regal que ha tingut son aquestes fitxes tipus puzle de foami (semblant a la goma-espuma) en tamany gegat, ja que li "forro" el terra del menjador o de la seva habitació (tenim gres, molt maco però molt fred) i ell es comença desplaçar cap akí i cap allà, així que tant el podràs posar ara per jugat tu amb ell com més endavant quan ell comenci a desplaçar-se, que tindrà una superfície mes toveta pels coscorrons.

Jo per anar bé tinc 12 peces de 0.5m x 0.5m

També he passat una llista a familiars i amics amb: talla de roba, de sabates (bé d'aquestes tobetes per gatejar), llibres, CD's, bolquers (ningú te'n regala i serien el MILLOR REGAL :-D ) un sac pel cotxet i un per dormir.

Però sobretot els poso el que NO VOLEM: joguines sorolloses (ni cotxes, ni trompetes, ni timbals, ni apreta aquí que son, etc), joguines o trastos voluminosos (caminadors, parcs infantils, etc) ni ninots de felpa (molt macos pero ell els ignora i a nosaltres ens surten per les orelles.

Apa fins aquí et puc ajudar.

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dv. nov. 11, 2011 8:54 am

kabbisa ha escrit:els meus sogres son bastant exagerats quan es tracte de regals als seus nets. El meu, a Nadal tindra 4 mesos, pero com q es el seu primer net (el primer q passara e cognom), m'oloro q es passaran molt.

estava pensant en demanarls alguna cosa útil, tipus una trona. La veritat es q vaig molt perduda amb el q pot ser útil per a nens de mig any.
em podrieu dir coses utils per a nens de 4 a 8 mesos ??

no se si demaarlis directament el regal q vull q comprin será contraproduent (encara mels imagino comprant el q els he demanat, mes alguna bestiesa mes!). Per aixo volia començar ara a anarho dient.

Ai, reina, com t'entenc...perquè els meus són iguals! Pel primer cumple de la Mar els vaig demanar un correpasillos...i van aparèixer amb un cotxe eleèctric, d'aquests que el nen es fica a dins i ha de conduir.

Tal com va arribar, va tornar a la capsa i al traster, amb la consegüent mega emprenyamenta de la meva sogra...

Total, que em temo que per molt que els demanis, si són com els meus, faran el que voldran!!

A mi qualsevol de les opcions que comenta la noviachucky em sembla super bona!! Potser una trona una miqueta reclinable, ja que només té 4 mesets! Jo tinc la zuma d'inglesina (que es reclina) i néstic super contenta!!

Sino també una manteta d'activitats o les peces aquestes de puzzle de foam per posar al terra a jugar...
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dv. nov. 11, 2011 10:10 am

Portabebès!!!
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dv. nov. 11, 2011 11:59 am

si vols quem sigui de profit, doncs baby cook, puzzle, trona
Niu
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dv. nov. 11, 2011 1:01 pm

Baby Cook,tones de bolquers (de talles diferents si volen), cadira pel cotxe(s), un maclaren (oi que dius que tenen ganes de passar-se? jjajajaj), la trona, vals per comprar roba, caminador si en penses fer servir, un parc si en vols fer servir, ...
guilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: guilla » dv. nov. 11, 2011 1:57 pm

estic d'acord amb la noviachuky i la julyet! tant de bo que m' haguessin regalat un portabebes ergonomic quan la meva filla tenia 4 mesos!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 11, 2011 2:46 pm

Utensilis per menjar: plats, bols, culleres de silicona, vas aprenentatge, pitets, ....
Aza
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:09 am

EntradaAutor: Aza » dv. nov. 11, 2011 2:54 pm

Estic d'acord amb el tema de l'estora de puzzle, el meu te ara 8 messos i s'hi passa tot el día, primer li vaig comprar el dels numeros, que te deu peçes i es massa petit, aixi que li he comprat el de l'abecedari, i tinc mig menjador cobert, pero va molt be, jo t'ho aconsello, i la trona també, perque encara que no menji, el posso a la taula amb nosaltres quan dinem, i aixi s'esta trànquil, i s'acostuma a la rutina de seure a l'hora de dinar. Juguets pocs, nomes ninos perque no els hi fa gaire cas, li atreu cualsevol objecte, per a ells ara tot son joguines.
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 11, 2011 6:30 pm

guai!!!! :content: :content:

m'heu donat moltes idees!!!
Ja tenim manduca, i un altre portabebés, de moment no ens cal.
No havia pensat en cd's ni en els puzzles aquests que dieu i que trobo que son molt xulos! Guay!!! Merci. A veure si aconseguim que em regalin el que els demano i prou ;-)))

si algú altre vol afegir més coses, benvingudes siguin! :ok:

kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 11, 2011 7:29 pm

ai, alehop, per l'exemple que dones, sí, els meus sogres son com els teus i espero que, al menys aquest any, em facin cas!!!
L'any vinent ja no tindré l'excusa de que el nen no s'entera de res,... però bé, ja trobaré algun altre motiu!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::