3 mesos i no li agrada estar bocaterrossa

Més qüestions.
giuletta
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

3 mesos i no li agrada estar bocaterrossa

EntradaAutor: giuletta » dt. nov. 15, 2011 11:44 am

Bon dia!!!

En la visita d'ahir de revisió pels 3 mesos el pediatra em va dir que cada dia l'havia de posar estones bocaterrossa per reforçar els músculs de l'esquena, però cada cop que ho intentem en Biel agafa unes enrabiades tremendes i no para fins que l'agafo en braços i el tranquilitzo. Ell ja fa un parell de mesos que aguanta el cap, per tant no sé si realment cal que li faci passar aquesta mala estona, ja que normalment és un nen tranquil que no sol plorar gaire...

Què em dieu marones??? És realment necessari que cada dia el posi en aquesta posició?

Gràcies!

giuletta
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: 3 mesos i no li agrada estar bocaterrossa

EntradaAutor: San78 » dt. nov. 15, 2011 12:04 pm

Hola, Giuletta!
A la meva nena al principi tampoc li agradava gens estar en aquesta posició i plorava força, però com la llevadora em va dir que era convenient que ho fes per anar reforçant la musculatura tant del coll com de l'esquena, el que vaig fer va ser posar-la una estoneta cada dia (ni que fos mig minut) fins que ella es comencés a queixar; ara cada dia li agrada més estar així (aquesta setmana també farà 3 mesos) i fins i tot somriu. Jo crec que val la pena que ho vagis provant.
Adéu!
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dt. nov. 15, 2011 12:30 pm

La osteopata que porto els nens sempre m'ha recomenat no posar-los bocaterrosa si ells no volen ja que
hi ha molts nens que acaben tenin contractures....
La meva nena té 5 mesos i només la deixo si ho fa ella quan fa la croqueta llavors si que s'hi queda però quan
rondina l'aixeco però de més petita mai l'hi he posat. Amb el nen que té 3 anys vaig fer exactament el mateix
i la musculatura del coll la té perfecte.
SONIBCN
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 558
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 10:43 am

EntradaAutor: SONIBCN » dt. nov. 15, 2011 1:30 pm

A Iker no le gustaba, lo odiaba, y bueno ahora tampoco puedo decir que le guste mucho, tiene 4meses y medio, pero le ponia cuando le ponia cremita en la espalda despues del baño y jugando con el, poniendole muñecos para que estuviera entretenido pero bueno, ahora aguanta mas rato, pero no le gusta mucho, yo creo que es porque no tiene tanta libertad de movimiento, prefiere estar bocaarriba y mover las piernas y las manos a su antojo
Imatge

Imatge

El post de Iker: viewtopic.php?f=91&t=23127
iluna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. juny 14, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: iluna » dt. nov. 15, 2011 3:52 pm

A la meva nena tampoc li fa massa gràcia, es posa molt nerviosa, encara que les vegades que ho hem provat aixeca molt bé el cap i s'impulsa cap endavant amb les cames :love: :love: :love: Tot i que la infermera del CAP ens ho va dir (la pediatra mai ens va comentar res al respecte), hem decidit no posar-la, de vegades ho fem un moment, tot jugant, però res més. El cap ja fa gairebé un mes que el sosté perfectament :ok:
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. nov. 16, 2011 3:23 pm

Al meu tampoc no li agradava i vam decidir que ja s'hi posaria ell quan volgués. De fet, als 4 o 5 mesos, per iniciativa pròpia, va començar a posar-se a la manteta d'activitats. El més important és no forçar-los.
giuletta
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dv. nov. 18, 2011 10:31 am

Moltes gràcies pels comentaris noies!! De moment he decidit que l'intentaré posar però a la mínima que vegi que no li agrada el posaré panxa enlaire.

giuletta

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::