com vestir-los per dormir

Més qüestions.
msi251
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

com vestir-los per dormir

EntradaAutor: msi251 » dt. nov. 15, 2011 8:11 pm

estic feta un embolic... no sé si per dormir l'hi he de posar body i pijama, o body y el pijama-sac, o tapar-la amb el nòrdic... no se pas com vestir-la. hi han tantes coses i jo que sóc novata...
Imatge
ImatgeImatgeImatge
lluna 21
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

Re: com vestir-los per dormir

EntradaAutor: lluna 21 » dt. nov. 15, 2011 8:20 pm

la meva té 5 mesos i ara dorm amb un pijama i a dins del sac i quan es desperta pel matí està
ben calentona osigui que penso que ja en té prou. A mida que vagi fent més fred li posaré un body...
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: JUDIT V » dt. nov. 15, 2011 8:37 pm

Hola!!! :content:
Benvingudes als dubtes del primer hivern! neu:-D jajaja!

L'Èric té 2 anys i 3 mesos i cada hivern dorm amb pijama i sac perquè sempre ha sigut impossible tapar-lo, no soporta tenir res a sobre. El body no li he posat mai per dormir, ni de petit petit perquè a casa no fa pas fred.
Penseu que ara ja no són acabats de néixer i si vosaltres no teniu fred ells tampoc. A més, si el abrigueu massa i es lleven una mica suadets quan els tregueu del sac es refredaran pq hi haurà massa contrast i no el fareu anar tot el dia abrigats com si estiguéssiu a fora no? perquè després quan sortiu a fora encara els haureu d'abrigar més i serà un batibull de roba que no es podran ni moure i s'agobiaran...
Crec que com més els abriguem més aviat es constipen perquè els portem com pollets i a la que es destapen una mica ja ho enganxen tot. S'han de fer una mica valents i no tancar-los en una caixeta.
L'Èric per casa i quan anem a algun lloc a l'interior dels llocs MAI ha portat un jersei de llana. Va amb samarreteta interior (body) i samarreta maniga llarga o jersei primet a sobre i quan sortim posem l'anorac i llestos. Mai he fet servir jerseis gruixuts perquè no m'agrada que vagi massa abrigat justament perquè si sua una mica no vull que se'm refredi i per sort és un nen que no ha tingut gairebé mai febre i molt pocs constipats. No se però crec que el fet de no abrigar-lo massa ha fet que el seu cos es regulés i es fes més valent.
Així que, el meu consell és que NO ELS ABRIGUEU COM POLLETS! jajaja! :mbolicat:
Fins aviat i espero haver ajudat en alguna cosa. :-()-)
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. nov. 15, 2011 8:37 pm

Jo l'hivern pasat vaig acabar amb pijama i nordic, no li agradava gens el sac. Body no li poso, mai m'ha agradat dormir amb capes i li aplico el mateix </;-)
mamajo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

EntradaAutor: mamajo » dt. nov. 15, 2011 9:06 pm

Doncs el meu dorm amb pijama "pelele" i res més!
És molt calorós i no suporta ni que el tapi amb un llençolet! Quan el vaig a veure i el toco sempre està calentonet o sigui que em quedo tranquil·la.
Tenim la casa a uns 22 graus de temperatura, no fa fred i no li cal que l'abrigui.
Mamajo.
lluna 21
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dt. nov. 15, 2011 9:09 pm

doncs jo semblo una ceba de les capes que porto i mitjons també i nòrdic i visc al Vallès oriental
o sigui que no és pas alta muntanya... mira quan una és fredolica no hi pot fer-hi res
Lalona
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dt. nov. 15, 2011 10:47 pm

msi251 ha escrit:estic feta un embolic... no sé si per dormir l'hi he de posar body i pijama, o body y el pijama-sac, o tapar-la amb el nòrdic... no se pas com vestir-la. hi han tantes coses i jo que sóc novata...

em sona d'un altre post que la teva nena dorm al teu mateix llit no? t'ho dic perquè suposo que depèn de què facis servir per tapar-te tu! si tens un nòrdic i dorm amb vosaltres deu estar com un torronet, jo li posaria un pijama de cotó i prou.

Al meu patufet sí que li poso un body primet o de màniga curta sota el pijama però és que ara ja fa un temps que dorm tot solet i al seu llit tinc la sensació que no hi ha tanta escalforeta tot i que aquest matí he vist que hi tenia companyia! m'hi he trobat un dels gats dormint als seus peus la mar de feliç o sigui que malament no s'hi deu estar! :-)
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
msi251
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dc. nov. 16, 2011 7:40 am

Lalona si que dorm amb mi,pero rs que es mou molt i acaba destapada i quan,la toco te les mans fredes. Per aixo no se si possar.li el pijama que es com un sac... Aixi si es mou estara abrigada
Imatge
ImatgeImatgeImatge
lluneta81
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: lluneta81 » dc. nov. 16, 2011 9:07 am

Jo és el segon hivern i encara tinc dubtes de si passa fred a les nits, ell dorm amb un pijama d'aquests d'hivern i un body de maniga llarta a sota però es destapa sempre no suporta que li posi res a sobre, ja tinc el pijama manta al armari però no se si es massa aviat per posar-li, el cos el té calentonet però a vegades les cames no tant, per això dubto si ja posar-li o no clar que si ho faig hauré de posar-li pijama de cotó en comptes d'aquests de "terciopelo" i el pijama manta, alguna de vosaltres ja l'hi posa?
Imatge

Imatge
TETES
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 16, 2011 10:34 am

jo fins l'any passat li posava body maniga llarga, pijama d'1 peça i dins un sac perque es destapava a mitja nit. Cal dir que aixo ho feia quan feia molta fred i comentar que a casa, tenim bomba de calor, per tant, a la nit no tenim res enxufat i no es que faci moltissima fred pero aixi estava mes tanquil.la a que si es desbrigava no tenia fred.... ara ja no ho fem aixi perque al no portar ja bolquer, fora bodies i pijames d'1 sola peça...
Imatge

Imatge

Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. nov. 16, 2011 1:23 pm

Jo ja els poso pijama primet i pijama-manta...

Jo sóc molt fredolica i ja dormo amb nòrdic i clar, penso que si jo dormo amb nòrdic elles ja haurien de tenir el seu "nòrdic" particular, és a dir, el pijama-manta.

I a casa també estem sobre els 22 graus...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dc. nov. 16, 2011 1:33 pm

La meva petita, que també dorm amb nosaltres dorm amb body i pijama de coto, i tapada amb la nostra funda nòrdica. Vam començar a posar-li el body ja fa bastants dies, perqué quan la tocàvem estava gelada, la pobra, tot i que gairebé sempre esta tapada, només ho està fins a la cintura, (no vull que quedi coberta pel nòrdic).
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::