Crema hidradant compatible amb LM
Crema hidradant compatible amb LM
Hola guapes!!!
Em podrieu recomanar alguna crema hidratant de cos que sigui compatible amb la lactància materna? Jo ara estic utilitzant la Reestructutante de Suavinex a la zona de la panxa, però m'agradaria comprar alguna hidratant per tot el cos o per reafirmant de pits.
En quan a les cremes de cara/contorn d'ulls, sabeu si es poden utilitzar normalment?
Gràcies!!!
giuletta
Em podrieu recomanar alguna crema hidratant de cos que sigui compatible amb la lactància materna? Jo ara estic utilitzant la Reestructutante de Suavinex a la zona de la panxa, però m'agradaria comprar alguna hidratant per tot el cos o per reafirmant de pits.
En quan a les cremes de cara/contorn d'ulls, sabeu si es poden utilitzar normalment?
Gràcies!!!
giuletta
Re: Crema hidradant compatible amb LM
Hola
jo crec que en principi no hi ha cap problema amb la crema hidratant respecte a la lactància materna. L'únic que si te'n poses als pits sí que hauries de mirar que abans de mamar no en quedi rastre perquè el peque no se'n mengi.
Jo potser utilitzaria un oli vegetal (ametla per exemple) i a poder ser ecològic (pels pits vull dir!)
Amb les cremes de cara i tal, posa't la que vulguis!
jo crec que en principi no hi ha cap problema amb la crema hidratant respecte a la lactància materna. L'únic que si te'n poses als pits sí que hauries de mirar que abans de mamar no en quedi rastre perquè el peque no se'n mengi.
Jo potser utilitzaria un oli vegetal (ametla per exemple) i a poder ser ecològic (pels pits vull dir!)
Amb les cremes de cara i tal, posa't la que vulguis!
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
Jo feia servir una de la casa mustela que es pot fer servir durant LM que es reafirmant i tot aixó i em va anar molt be! ara encara me la poso quan m'enrecordo,.. jajajajaj tema de les de la cara i aixó... ni idea! a veure si alguna t'ho pot aclarir! :D
Crec que quasi totes les cremes d'estètica es poden fer servir però pots consultar-ho a www.e-lactancia.org, de la universitat de Dènia, molt pràctica.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |