Per als d'uns 8 mesos, amb que juguen més?

Més qüestions.
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Per als d'uns 8 mesos, amb que juguen més?

EntradaAutor: Charliemi » ds. nov. 26, 2011 4:29 pm

Hola noies, la Judit quan vinguin els Reis ja haurà fet els 8 mesos i ara que estem escrivint la carta volia preguntar-vos a les que teniu petitons d'aquesta edat o més quines son les seves joguines preferides, el que més els agrada per agafar idees. De moment tenim pensar un "correpasillos", un xil·lofon, els típics cubs apilables... La Judit ja gateja i va investigant per tot arreu li agrada tocar-ho tot. Gracies!
Odolly
:: poltre
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

Re: Per als d'uns 8 mesos, amb que juguen més?

EntradaAutor: Odolly » ds. nov. 26, 2011 8:33 pm

Hola Charliemi
Doncs si vols fer una carta econòmica aqui va una idea! a les escoles bressol juguem amb el que s'anomena "la panera dels tresors" et faig un resum del que és. És una panera cuadrada de mimbre i dins hi has de posar objectes que no son joguines però que son objectes quotidians hi pots posar esponjes, culleres de fusta, de metall, manoples de cuina, tuppers petits....objectes de molts colors, textures diferents, inclús bossetes d'olor.....pots posar-hi objectes iguals i de diferents.
Si vols trobar més informació a internet n'hi ha un munt! a mi a l'escola m'encanta i a casa els meus dos fills i han jugat molt! de fet la petita encara hi juga!

Que vagi bé la carta!!!
Imatge
Imatge
Imatge
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » ds. nov. 26, 2011 10:25 pm

Al nostre nen, li encanta jugar amb uns cistells qudrats i hi posa i treu coses de dins. Lo què més li agrada són unes boles xines d'aquelles que porten com una campaneta a dins i al moure's fan música, en posa una a dins el cistell i la fa ballar... La persegueix per l'habitació, etc. Els cistells són de l'kea van quatre que s'encaixen un dins l'altre i són molt baratos. A dins hi pots posar el què vulguis, lo de la panera dels tresors i també molts objectes iguals (joc heurístic, se'n diu), ell té unes cadenetes de cortina, pilotes de fer malabars, a vegades li poso culleres, i li encanta buidar els cistells...
amalia1976
Entrades: 710
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: amalia1976 » dg. nov. 27, 2011 12:28 am

A la Irene, que té 14 mesos li encanta jugar a peces i també amb un trenet!!! :p-)

I clar tambñe li encanten els potets de la cuineta!!! :ok:
[
Laura83
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 6:59 pm

EntradaAutor: Laura83 » dg. nov. 27, 2011 11:17 am

Jo ara tinc un nen de 8 mesos i em sembla que prefereix trencar papers, explorar la casa gatejant i recollir el que va trobant pel camí, molt més que les seves joguines... jo li deixo pel terra diferents coses i s'entreté una estona amb cada cosa que troba. (taps grossos d'ampolles d'aigua, ninots, revistes que li encanta destrossar...

De totes maneres, des de fa un temps li van regalar un trenet que al prémer uns botons surten de finestres animals que fan sons i a ell li encanta prémer i quan surt l'animalet tancar la finestreta. No sé si mexplico... Penso que és una bona opció. Crec que és de Fisher Price.
També li agrada jugar amb una capsa daquestes que té forats per encaixar figures de triangle, quadrat, rombe, estrella... no sap encaixar-les però s'entreté amb les figures fent-les xocar, tirant-les lluny i buscant-les o posar-les dins la capsa, tancar la capsa, obrir-la, posar i treure el que hi ha dins mil cops. És el que més li agrada fer, ara per ara...

Espero haver-te ajudat una mica. El meu nen és bastant brutot, però suposo que tant nens o nenes a aquestes edats els hi agrada fer això. Salutacions!!
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dg. nov. 27, 2011 3:10 pm

Gracies a totes!
La panera dels tresors ja la fem i li encanta, però com que el temps és limitat a uns 20-25 minuts...
Laura83 miraré el tren que dius q veure que tal i pel demés penso que deixarem les joguines per més endevant ja que, pel que dieu, em penso que seria una despesa innecessaria, alguna coseta i ja està.
Gracies de nou :-()-)
Aza
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:09 am

EntradaAutor: Aza » dj. des. 01, 2011 4:08 pm

La joguina preferida del meu peque son els paquets de kleenex <:-) , aixi que tu veuras, jajaja, no hi ha res que ho millori ara per ara...!
Al ikea també venen joguines i estan molt be, solen ser tobetes, ninos i tal, i jo li he comprat algunes coses i li agraden, i bastant baratet.
Ara el meu peque fa 9 mesos i el papa noel li portara un "balançi, caminador, tricicle, no se que mes" (tot en 1) serà la seva primera gran joguina, i ja veurem si li fa molt de cas.
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dj. des. 01, 2011 5:23 pm

Com t'han dit, coses que es puguin obrir i tancar, posar i treure... tenia un joc tipus matriosques, que li agradava molt(i agrada encara) també un nino d'aquests que per més que el tombes no cau a terra.
Un "xurro" gruixut (que de fet és meu) per passar-hi per sobre, gronxar-se...
Pilotes
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::