Com li talleu els cabells?
Com li talleu els cabells?
Hola noies,
el meu fill té 7 mesos i mig, i ja li comença a créixer força el cabell. Curiosament, dels costats no li creix gaire, però per sobre li ha crescut molt. Li tocaria tallar-li una miqueta però.... el meu fill és molt nerviós i no sé com fer-ho, si portar-lo a la pelu o fer-ho jo mateixa. Però em fa por de veritat qualsevol de les dues opcions, ja que és un belluguí (com diu la besàvia) i tinc por de fer-li mal.
Moltes gràcies!!!!
I bon any nou a totes les SP!!!
el meu fill té 7 mesos i mig, i ja li comença a créixer força el cabell. Curiosament, dels costats no li creix gaire, però per sobre li ha crescut molt. Li tocaria tallar-li una miqueta però.... el meu fill és molt nerviós i no sé com fer-ho, si portar-lo a la pelu o fer-ho jo mateixa. Però em fa por de veritat qualsevol de les dues opcions, ja que és un belluguí (com diu la besàvia) i tinc por de fer-li mal.
Moltes gràcies!!!!
I bon any nou a totes les SP!!!

Re: Com li talleu els cabells?
Hola shila!
Jo li vaig tallar a la banyera, com que està més relaxat doncs vaig aprofitar-ho. AIxi, de pas, no li queden restes de pèls entremig de la roba. :)
Jo li vaig tallar a la banyera, com que està més relaxat doncs vaig aprofitar-ho. AIxi, de pas, no li queden restes de pèls entremig de la roba. :)
Hola Shila!
El meu també és un trasto dels bons, serà cosa dels Nils??? Jejejeje!
Ara fa 15 dies li vam tallar els cabells per primer cop. Vam anar a la pelu on anem sempre nosaltres i s'ha de dir que a mi em feia molta cosa si movia el cap de cop. Em feia por que es pogués fer mal.
Vaig passar de fer-ho jo a casa perquè encara em feia més cosa. No em fiava de mi mateixa! Jejeje!
Total que a la pelu va anar GENIAL.
M'el vaig posar a la falda, aguantant-li els bracets, la perruquera li aguantava el caparró i ell va estar ultra quiet!!!
Increïble en ell, però en un plis-plas va estar llest.
Si t'atreveixes a fer-ho, endavant, però per nosaltres va ser molt fàcil que li fessin a la pelu!
El meu també és un trasto dels bons, serà cosa dels Nils??? Jejejeje!
Ara fa 15 dies li vam tallar els cabells per primer cop. Vam anar a la pelu on anem sempre nosaltres i s'ha de dir que a mi em feia molta cosa si movia el cap de cop. Em feia por que es pogués fer mal.
Vaig passar de fer-ho jo a casa perquè encara em feia més cosa. No em fiava de mi mateixa! Jejeje!
Total que a la pelu va anar GENIAL.
M'el vaig posar a la falda, aguantant-li els bracets, la perruquera li aguantava el caparró i ell va estar ultra quiet!!!
Increïble en ell, però en un plis-plas va estar llest.
Si t'atreveixes a fer-ho, endavant, però per nosaltres va ser molt fàcil que li fessin a la pelu!
Jo precisament li vaig fer al meu ahir, i només té 4 mesos i escatx (però unes melenes que tela). Li vaig fer amb la moto de rapar, però en la posició de més llarg. Tot igualadet, res de perill, el meu home l'aguantava i en un momentet va estar fet. Llavors amb les tisores vaig fer els 4 pèls que quedaven solts i ja està.
Nosaltres ho fem amb la moto, li fa el meu marit i aixi no patim de ferli mal tot i q algun trasquilo si porta jeje
A ell el sorollet li encanta i s'esta molt quiet.
A ell el sorollet li encanta i s'esta molt quiet.
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Jajaja!! El meu també és un nervi!! Jo tenia el mateix dubte que tu i al final vaig decidir-me a fer-li jo. Li vaig estar tallant fins al 2 anys amb les tisores de la cuina de punta rodona. Com que té el cabell amb ondulacions estranyes, no quedava malament que no estigués igualat
Però a mesura que va començar a tenir molt cabell ja no me'n sortia i el vam convèncer per passar-li la màquina i ara ho fem així. Ell segueix preferint les tisores, però aquest últim cop ja ens ha costat menys.
Però a mesura que va començar a tenir molt cabell ja no me'n sortia i el vam convèncer per passar-li la màquina i ara ho fem així. Ell segueix preferint les tisores, però aquest últim cop ja ens ha costat menys.Re: Com li talleu els cabells?
Doncs a la nena un parell de vegades mentre la canviava he agafat les tisores per a tallar-li les grenyes de darrera i el serrell, però em queden trasquilons i com té el cabell molt lliset se li veu molt. Ara fa un parell de setmanes, havia de tallar-me jo el cabell i vaig aprofitar a la perruqueria. El curiós és que arribant es va quedar dormida i va ser molt fàcil. El sistema el mateix que el de la companya anterior, asseguda a la falda agafant-li els bracets i l'altra anar fent.
Pel nen (el gran) ens vam estalviar de tallar-li el cabell durant un temps, ja que el tenia molt arrissat i li quedava molt mono llarguet i amb rinxolets, no quedava melena, li quedava més aviat com al Bisbal jejeje. Quan era així petitet com el teu tenia més aviat pelusilla per això.
Per cert, que ara només li queda arrissat la part de dalt del cabell i el clatell el té amb cabell llis. No m'agrada massa com el té ara perquè no és ni xixa ni limoná.
Pel nen (el gran) ens vam estalviar de tallar-li el cabell durant un temps, ja que el tenia molt arrissat i li quedava molt mono llarguet i amb rinxolets, no quedava melena, li quedava més aviat com al Bisbal jejeje. Quan era així petitet com el teu tenia més aviat pelusilla per això.
Per cert, que ara només li queda arrissat la part de dalt del cabell i el clatell el té amb cabell llis. No m'agrada massa com el té ara perquè no és ni xixa ni limoná.
nosaltres amb moto.. li he fet jo, li han fet a la perruqueria.. es mou molt, però s'ha de tenir paciència..!!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Ui, doncs jo estic segura que no me n'hagués sortit de fer-li jo! i això que al seu pare sí que els hi tallo jo!!
Vam anar a la pelu, i me la van fer seure a la falda, i es va estar sorprenentment quieta!!
Amb 3 minutets ja li havia tallat! 
Vam anar a la pelu, i me la van fer seure a la falda, i es va estar sorprenentment quieta!!
Amb 3 minutets ja li havia tallat! 
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo el primer cop (amb el nen) a la pelu i ara cada mes o cada 2 messos li passo la moto jo a casa. Amb la nena sempre a la pelu. 

nosaltres ho fem amb la "moto" així no hi ha perill. El problema és que no s'ho deixa fer i mai podem arreglar-ho del tot ... sempre queda alguna grenya 

Hola noies,
doncs avui li hem passat la moto, per fi ens hem decidit. I el pobre ha fetr una carona!!!! "Papes, això que em feu no m'agrada, però no ploraré" Però feia una cara de terror!!!! Pobret, no li havia vist mai aquesta carona!!
De fet, no hem pogut acabr, i la resta, li he fet amb les tisoretes de les ungles d'ell mateix. Ha uedat més o menys bé... ja ho vurem demà.
Moltes gràcies!!!!!
doncs avui li hem passat la moto, per fi ens hem decidit. I el pobre ha fetr una carona!!!! "Papes, això que em feu no m'agrada, però no ploraré" Però feia una cara de terror!!!! Pobret, no li havia vist mai aquesta carona!!
De fet, no hem pogut acabr, i la resta, li he fet amb les tisoretes de les ungles d'ell mateix. Ha uedat més o menys bé... ja ho vurem demà.
Moltes gràcies!!!!!
Doncs el meu petit només l'he portat a la perruqueria 2 vegades per tallar-li els cabells. És que no li creixen gaire, i els té molt finets...
El primer cop que el vaig dur tenia un anyet, i fa uns mesos hi vam tornar. Suposo que ara esperarem a que faci els dos anyets, d'aqui 3 mesos, perquè tampoc els porta llargs.
Mira, tinc sort per una banda, però m'agradaria fer-ho jo a casa, si no tingués por de fer-li mal, que no li agrada gens que li toquin el cap, jaja
El primer cop que el vaig dur tenia un anyet, i fa uns mesos hi vam tornar. Suposo que ara esperarem a que faci els dos anyets, d'aqui 3 mesos, perquè tampoc els porta llargs.
Mira, tinc sort per una banda, però m'agradaria fer-ho jo a casa, si no tingués por de fer-li mal, que no li agrada gens que li toquin el cap, jaja
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Doncs mira, la meva té quasi 19 mesos i encara no li he tallat mai!!! ara comença a tenir una mica de grenyetes a darrera i estava pensat d tallar-li una mica... però em sembla que li faré amb les tissoretes de les ungles perquè per 4 pèls... no sé, a veure...

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |