Arnés saltador Imaginarium
Arnés saltador Imaginarium
Bona nit mamis!
alguna té l'arnés saltador d'Imaginarium (http://www.imaginarium.es/saltador/ecommerce_1/47045)? Resulta que els avis ens en volen regalar un per reis per en Biel que té 4 mesos però no sé fins a quin punt pot ser realment pràctic i si després d'utilitzar-lo un parell de cops, quedarà oblidat en algun racó com altres tantes coses. Per cert, només es pot penjar de les portes? És que nosaltres tenim cuina office, i penso que un dels llocs on aniria bé penjar-lo és a la cuina (per utilizar-lo mentre estic cuinant, etc) però si no tenim porta no sé si seria possible.
Gràcies!
giuletta
alguna té l'arnés saltador d'Imaginarium (http://www.imaginarium.es/saltador/ecommerce_1/47045)? Resulta que els avis ens en volen regalar un per reis per en Biel que té 4 mesos però no sé fins a quin punt pot ser realment pràctic i si després d'utilitzar-lo un parell de cops, quedarà oblidat en algun racó com altres tantes coses. Per cert, només es pot penjar de les portes? És que nosaltres tenim cuina office, i penso que un dels llocs on aniria bé penjar-lo és a la cuina (per utilizar-lo mentre estic cuinant, etc) però si no tenim porta no sé si seria possible.
Gràcies!
giuletta
- mariasilvy
- :: puça

- Entrades: 48
- Membre des de: ds. set. 13, 2008 9:07 am
- Ubicació: Lloret de Mar
Re: Arnés saltador Imaginarium
Holaaa!!! Jo el vaig fer servir moooolt! La meva nena li encantaba estar alla penjada!!! Ho pots fer servir a qualsevol lloc on hi hagi un marc on el puguis "anclar", lo que si que et dic es que el vaig comprar mes barat a una botiga de coses per nens! Pots mirar si a alguna altra botiga el trobes! El meu es el mateix i ja et dic que no recordo que em va costar pero segur que 70 euros no! Espero que so us decidiu us vagi mooot be!
Quina llàstima que a l'Imaginarium ja no el tinguin en stock....
Jo n'estic buscant un sense pressa, ja que la Martina ara té 4 mesos i penso que encara és una mica aviat. Però jo vaig disfrutar molt de petita i vull que la meva filla també!
Seguirem buscant!

Jo n'estic buscant un sense pressa, ja que la Martina ara té 4 mesos i penso que encara és una mica aviat. Però jo vaig disfrutar molt de petita i vull que la meva filla també!
Seguirem buscant!

Hola marones:
Jo també (a l'igual que la Bacilos) tinc un nen de 4 mesos i estic buscant aquest arnés saltador. Trobo que el de l'Imaginarium és una mica car i encara tinc temps per anar buscant. Si en trobo un bé de preu ja penjaré on l'he comprat i a quin preu. A quina edat creieu que es pot començar a utilitzar?.
Jo també (a l'igual que la Bacilos) tinc un nen de 4 mesos i estic buscant aquest arnés saltador. Trobo que el de l'Imaginarium és una mica car i encara tinc temps per anar buscant. Si en trobo un bé de preu ja penjaré on l'he comprat i a quin preu. A quina edat creieu que es pot començar a utilitzar?.
Rosif n'he trobat a amazon. Crec que hi poden anar a partir de que ja s'aguanten sentats. Més o menys als 6 mesos. Sobretot busca algun que li agafi completament l'esquena pq n'hi ha que son mes baixets i arriben a la cintura.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |