grup de mares
grup de mares
Bones! us escric per compartir el nou grup de mares, de criança... per a mares embarassades o ja amb fills, qu es fa a Girona, a l'Eco-lògic, una botigueta petita del c/ francesc Ciurana de Girona. El fa la Noemí Carrera, doula i mare. Es fa un grup de matins i un de tardes. Cal trucar o enviar un mail per apuntar-se. Jo he començat a anar-hi avui i la veritat és que n'he sortit molt contenta. He estat molt temps buscant un grup així i la veritat és que aquí, a Girona, no abunden. Per això he decidit comparti-ho amb vosaltres! Salut!!
Re: grup de mares
Hola llumimar,
gracies per obrir aquest post. nosaltres encara estem en el proces de quedar-nos i buscava un grup de mares a Girona i no n'he trobat fins ara. quan estigui embarassada segur que hi passo!
gracies!!!
gracies per obrir aquest post. nosaltres encara estem en el proces de quedar-nos i buscava un grup de mares a Girona i no n'he trobat fins ara. quan estigui embarassada segur que hi passo!
gracies!!!
Llumimar aquest grup és pagant oi? I quins horaris fan??
Quan jo vaig tenir el Guiu vam fer un grup de noies que anavem a les classes postapat i a mi em va anar molt bé, també hi havia un grup al sta. clara però era més dedicat a la lactància.
Quan jo vaig tenir el Guiu vam fer un grup de noies que anavem a les classes postapat i a mi em va anar molt bé, també hi havia un grup al sta. clara però era més dedicat a la lactància.
Hola jo soc d girona i estic interessada ambe a tenir mes informacio sobre el grup
Us envio el mail de contacte per la doula del grup de mares de l'Eco-lògic. La Marina és la noia de la botiga, que us informarà de com és el grup, preu, etc i la Noemí és la doula. Si li envieu un mail us enviarà tota la informacií. Espero que us serveixi, per quañlsevol coseta...ja sabeu!!
Salut!!
Més informació, escriviu-me a suport.mares@gmail.com o truqueu-me al telèfon 635808853. També podeu trobar-me al Facebook (Noemí Carrera Doula). Com sempre, també podeu contactar a la Marina J (ecollogic@hotmail.com tel. 872 081 444 – 637 895 699).
Salut!!
Més informació, escriviu-me a suport.mares@gmail.com o truqueu-me al telèfon 635808853. També podeu trobar-me al Facebook (Noemí Carrera Doula). Com sempre, també podeu contactar a la Marina J (ecollogic@hotmail.com tel. 872 081 444 – 637 895 699).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |