grup de mares

Més qüestions.
llumimar
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 08, 2011 11:56 am

grup de mares

EntradaAutor: llumimar » dt. gen. 10, 2012 1:53 pm

Bones! us escric per compartir el nou grup de mares, de criança... per a mares embarassades o ja amb fills, qu es fa a Girona, a l'Eco-lògic, una botigueta petita del c/ francesc Ciurana de Girona. El fa la Noemí Carrera, doula i mare. Es fa un grup de matins i un de tardes. Cal trucar o enviar un mail per apuntar-se. Jo he començat a anar-hi avui i la veritat és que n'he sortit molt contenta. He estat molt temps buscant un grup així i la veritat és que aquí, a Girona, no abunden. Per això he decidit comparti-ho amb vosaltres! Salut!!
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: grup de mares

EntradaAutor: Abril_86 » dt. gen. 10, 2012 10:48 pm

Hola llumimar,

gracies per obrir aquest post. nosaltres encara estem en el proces de quedar-nos i buscava un grup de mares a Girona i no n'he trobat fins ara. quan estigui embarassada segur que hi passo!

gracies!!!
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

EntradaAutor: gege » dc. gen. 11, 2012 1:02 pm

Llumimar aquest grup és pagant oi? I quins horaris fan??

Quan jo vaig tenir el Guiu vam fer un grup de noies que anavem a les classes postapat i a mi em va anar molt bé, també hi havia un grup al sta. clara però era més dedicat a la lactància.
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » ds. gen. 21, 2012 7:03 pm

Hola jo soc d girona i estic interessada ambe a tenir mes informacio sobre el grup
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
llumimar
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 08, 2011 11:56 am

EntradaAutor: llumimar » dl. gen. 30, 2012 10:20 am

Us envio el mail de contacte per la doula del grup de mares de l'Eco-lògic. La Marina és la noia de la botiga, que us informarà de com és el grup, preu, etc i la Noemí és la doula. Si li envieu un mail us enviarà tota la informacií. Espero que us serveixi, per quañlsevol coseta...ja sabeu!!

Salut!!

Més informació, escriviu-me a suport.mares@gmail.com o truqueu-me al telèfon 635808853. També podeu trobar-me al Facebook (Noemí Carrera Doula). Com sempre, també podeu contactar a la Marina J (ecollogic@hotmail.com tel. 872 081 444 – 637 895 699).

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::