Quan sortir a passejar?
Quan sortir a passejar?
Bona tarda!
tinc un nen preciós de 10 dies i la meva pregunta és quan creieu que puc sortir a passejar amb ell? És que amb aquest fred que fa i aquesta epidèmia que sembla que hi ha de grip no m'acabo d'atrevir a sortir si no és per coses imprescindibles, però alhora, ara que em començo a recuperar del part tinc ganes de fer cosetes... que n'opineu?
tinc un nen preciós de 10 dies i la meva pregunta és quan creieu que puc sortir a passejar amb ell? És que amb aquest fred que fa i aquesta epidèmia que sembla que hi ha de grip no m'acabo d'atrevir a sortir si no és per coses imprescindibles, però alhora, ara que em començo a recuperar del part tinc ganes de fer cosetes... que n'opineu?
Re: Quan sortir a passejar?
Jo sortiria. Evidentment que intentaria sortir al migdia, si fes sol i no amb aquest vent. Però es bo que els nens petits surtin de casa a que els hi toqui l'aire i la llum del sol, ben tapadets. I si no fa vent o plou o boira, no li possis el plàstic al damunt.
enhorabona pel teu nen!
enhorabona pel teu nen!
Hola, Enhorabona pel teu nen!!!
La meva nena surt al carrer des del seu tercer dia de vida... s'havien d'arreglar papers i no la podíem deixar amb ningú, i de moment, no hem tingut problema... això sí sempre tapada i procurant que no li entri el fred.
La meva nena surt al carrer des del seu tercer dia de vida... s'havien d'arreglar papers i no la podíem deixar amb ningú, i de moment, no hem tingut problema... això sí sempre tapada i procurant que no li entri el fred.
Nosaltres la vam treure el tercer dia de vida, vaja l'endemà de arribar a casa,pensa que tant petits i amb els cucos o maxicosis hi van perfecte, a no ser que estigui fent un temporal de fred i vent no hi ha cap problema i els adults també necessitem sortir!
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Merci pels consells! Us faré cas i sortirem a l'hora del solet, que com diu la Goga jo també començo a necessitar aire fresc!! És que si t'escoltes gaire a les iaies el nen bo sortiria fins que no mengés bistec...
Segons el meu pediatre:: Passeig diari ben tapat, el fred no encostipa, són els virus!!
Hola!
Jo vaig tenir a la meva nena un dimarts i vaig estar a l'hospital fins dijous. Dissabte la vaig treure i aixi he continuat fent-ho cada dia, excepte un dia que va fer molt fred!
Salut!
Jo vaig tenir a la meva nena un dimarts i vaig estar a l'hospital fins dijous. Dissabte la vaig treure i aixi he continuat fent-ho cada dia, excepte un dia que va fer molt fred!
Salut!
Jo vaig sortir amb la meva filla al dia seguent d'arribar de l'hospital perque la seva germana gran no volia anar al cole si no la portava jo i desde llavors la vaig portar tots el dies a les 9 despres l'anava buscar a la 1 i despres a les 5,vaja que hem passava tot el dia donan voltes i la petitona encantada passeig amunt passeig avall.
El nostre fill és de gener i des de que vam arribar a casa hem sortit cada dia. Només ens hem quedat a casa si ha estat malaltó. Quan tenia un meset vam sortir un dia en ple temporal de neu i vent. Necessitava sortir, no tenia ningú i el vaig abrigar a tope, me'l vaig al portanadons, a sobre vaig posar-li una manta gegant doblada per la meitat i apa, cap al carrer!!!
Penso que s'han d'acotumar i ambientar amb el clima d'on els ha tocat viure i això ho vaig tenir molt clar pq tinc una amiga de Noruega i ella m'explicava que els nens allà si fos per la climatologia es passarien mitja infantesa a casa i en canvi fan el contrari, intenten que s'aclimatin i surten faci el temps que faci.
i el que t'han dit, a tu tb t'anirà bé que et toqui l'aire i que carai, has de fardar de nen!!
Penso que s'han d'acotumar i ambientar amb el clima d'on els ha tocat viure i això ho vaig tenir molt clar pq tinc una amiga de Noruega i ella m'explicava que els nens allà si fos per la climatologia es passarien mitja infantesa a casa i en canvi fan el contrari, intenten que s'aclimatin i surten faci el temps que faci.
i el que t'han dit, a tu tb t'anirà bé que et toqui l'aire i que carai, has de fardar de nen!!

Et dic exactament el mateix, i si fa moooolt fred o moooolta calor o plou a fer un passeig a un centre comercial! jo ho vaig fer algún dia que en Pol era molt petit i feia molt fred i pel que fos se m'havia fet tard. Cap a Mataró Park a passar la tarda!

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Jo també soc partidaria de sortir sempre (o gairebé sempre). A mig matí, a l´hora del solet i si convé amb el plàstic. Sino, pares mig boja tot el dia a casa tancada!!!!!

Totalment d'acord!! Abriga'l bé i llestos!!! La Laia és de novembre i va sortir cada dia des que vam sortir de l'hospital, a arreglar papers o simplement a donar una volta... vaig estar 5 mesos sense treballar i jo també, com ella, necessitava aire, ja veuràs que al peque també li relaxarà sortir, jo ho notava molt amb la meva, quan estava neguitosa anavem al carrer i tornavem les dues moooolt relaxades!!!
Depenent del dia jo alternava cotxet i portanadons (amb un mono d'aquests amb gorro, patucos i guants incorporats! eh!!
) i cap problema!
Depenent del dia jo alternava cotxet i portanadons (amb un mono d'aquests amb gorro, patucos i guants incorporats! eh!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |