Quan sortir a passejar?

Més qüestions.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Quan sortir a passejar?

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 07, 2012 6:31 pm

Bona tarda!
tinc un nen preciós de 10 dies i la meva pregunta és quan creieu que puc sortir a passejar amb ell? És que amb aquest fred que fa i aquesta epidèmia que sembla que hi ha de grip no m'acabo d'atrevir a sortir si no és per coses imprescindibles, però alhora, ara que em començo a recuperar del part tinc ganes de fer cosetes... que n'opineu?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Quan sortir a passejar?

EntradaAutor: neuetes » dt. feb. 07, 2012 6:47 pm

Jo sortiria. Evidentment que intentaria sortir al migdia, si fes sol i no amb aquest vent. Però es bo que els nens petits surtin de casa a que els hi toqui l'aire i la llum del sol, ben tapadets. I si no fa vent o plou o boira, no li possis el plàstic al damunt.

enhorabona pel teu nen!
sylblaga
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

EntradaAutor: sylblaga » dt. feb. 07, 2012 7:14 pm

Hola, Enhorabona pel teu nen!!!

La meva nena surt al carrer des del seu tercer dia de vida... s'havien d'arreglar papers i no la podíem deixar amb ningú, i de moment, no hem tingut problema... això sí sempre tapada i procurant que no li entri el fred.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dt. feb. 07, 2012 7:42 pm

Nosaltres la vam treure el tercer dia de vida, vaja l'endemà de arribar a casa,pensa que tant petits i amb els cucos o maxicosis hi van perfecte, a no ser que estigui fent un temporal de fred i vent no hi ha cap problema i els adults també necessitem sortir!
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 07, 2012 7:56 pm

Merci pels consells! Us faré cas i sortirem a l'hora del solet, que com diu la Goga jo també començo a necessitar aire fresc!! És que si t'escoltes gaire a les iaies el nen bo sortiria fins que no mengés bistec...
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. feb. 07, 2012 7:58 pm

Segons el meu pediatre:: Passeig diari ben tapat, el fred no encostipa, són els virus!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Nur79
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dt. feb. 07, 2012 8:17 pm

Hola!

Jo vaig tenir a la meva nena un dimarts i vaig estar a l'hospital fins dijous. Dissabte la vaig treure i aixi he continuat fent-ho cada dia, excepte un dia que va fer molt fred!

Salut!
Imatge
crisremo
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dv. set. 09, 2011 2:12 pm

EntradaAutor: crisremo » dt. feb. 07, 2012 9:49 pm

Jo vaig sortir amb la meva filla al dia seguent d'arribar de l'hospital perque la seva germana gran no volia anar al cole si no la portava jo i desde llavors la vaig portar tots el dies a les 9 despres l'anava buscar a la 1 i despres a les 5,vaja que hem passava tot el dia donan voltes i la petitona encantada passeig amunt passeig avall.
esquitx
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dt. feb. 07, 2012 11:07 pm

El nostre fill és de gener i des de que vam arribar a casa hem sortit cada dia. Només ens hem quedat a casa si ha estat malaltó. Quan tenia un meset vam sortir un dia en ple temporal de neu i vent. Necessitava sortir, no tenia ningú i el vaig abrigar a tope, me'l vaig al portanadons, a sobre vaig posar-li una manta gegant doblada per la meitat i apa, cap al carrer!!!
Penso que s'han d'acotumar i ambientar amb el clima d'on els ha tocat viure i això ho vaig tenir molt clar pq tinc una amiga de Noruega i ella m'explicava que els nens allà si fos per la climatologia es passarien mitja infantesa a casa i en canvi fan el contrari, intenten que s'aclimatin i surten faci el temps que faci.

i el que t'han dit, a tu tb t'anirà bé que et toqui l'aire i que carai, has de fardar de nen!! neujor:-)
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. feb. 08, 2012 7:10 am

Et dic exactament el mateix, i si fa moooolt fred o moooolta calor o plou a fer un passeig a un centre comercial! jo ho vaig fer algún dia que en Pol era molt petit i feia molt fred i pel que fos se m'havia fet tard. Cap a Mataró Park a passar la tarda!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

EntradaAutor: patufa » dc. feb. 08, 2012 8:28 am

Jo també soc partidaria de sortir sempre (o gairebé sempre). A mig matí, a l´hora del solet i si convé amb el plàstic. Sino, pares mig boja tot el dia a casa tancada!!!!! x*x*x x*x*x
vicky1983
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dc. feb. 08, 2012 8:33 am

Totalment d'acord!! Abriga'l bé i llestos!!! La Laia és de novembre i va sortir cada dia des que vam sortir de l'hospital, a arreglar papers o simplement a donar una volta... vaig estar 5 mesos sense treballar i jo també, com ella, necessitava aire, ja veuràs que al peque també li relaxarà sortir, jo ho notava molt amb la meva, quan estava neguitosa anavem al carrer i tornavem les dues moooolt relaxades!!! :ok:

Depenent del dia jo alternava cotxet i portanadons (amb un mono d'aquests amb gorro, patucos i guants incorporats! eh!! :ok: ) i cap problema!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::