Preu cangur

Més qüestions.
cosmic
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. jul. 01, 2009 11:44 pm

Preu cangur

EntradaAutor: cosmic » dt. feb. 07, 2012 6:59 pm

Hola, no sé si és ben bé aquí on puc preguntar això, però és on he cregut millor penjar-ho.
D'aquí poc se m'acaba la baixa per maternitat, snif, i he de tornar a treballar.

Sabeu a quin preu es paga l'hora, més o menys, de cangur? o bé, si es pacta preu fix, sobre quins preus està? estaria tenint cura de la meva filla unes 6 hores al dia, durant 3 dies a la setmana.

moltes gràcies,
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Re: Preu cangur

EntradaAutor: anny » dt. feb. 07, 2012 7:13 pm

Hola,
Nosaltres deixem la Laia amb la millor cangur del món (que es la seva iaia)... li hem de deixar cada dia ja que tant el meu marit com jo treballem per les tardes (de 2.30 a 9h i els matins del dijous també l'hem de deixar de 9 a 14 -a més dos dies a la setmana anem nosaltres a dinar a casa d'ella -perque ens va millor per convinar-nos-ho per la feina-)....
A mi em va fer cosa abusar d'ella o que ella ho veges com una obligació i vaig acceptar que ella ens la cuides si es considerava com una feina... en total li paguem 400 euros al mes... personalment penso que li donem poc... Ella mai ens ha demanat res.
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: Arual83 » dt. feb. 07, 2012 7:16 pm

Bones,

Jo porto 8 anys fent de cangur a part de treballar en una escola. Jo crec que pel sou primerament has de estudiar qui tens davant. Si una noia joveneta que comença o algu em experiencia, referencies, estudis...

Jo com a pedagoga i amb referencies drmano 10euros l hora si es dr nit i me de desplaçar i 8h durant el dia. Això quan es hores sueltes. Per a contractes mes fixos com el que necesites jo proposo un sou o.pactem un sou que ens sembli just ambdos parts. Per exemple jo demanaria 450/ 500 euros per les 18h Setmanals que demanes...

Però be... cada cangur és un món i funciona diferent el més important es que ambdues us sentiu comodes amb el.pacte com per treballar agust i satisfer les necessitats de la familia...
cosmic
Entrades: 57
Membre des de: dc. jul. 01, 2009 11:44 pm

EntradaAutor: cosmic » dc. feb. 08, 2012 4:18 pm

gràcies noies, m'heu donat una orientació perquè anava força perduda.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::