quant val una ajuda a casa?
- violeta lila
- :: formigueta

- Entrades: 80
- Membre des de: dt. set. 01, 2009 6:38 pm
quant val una ajuda a casa?
Hola!
d'aquí molt poc la petita haurà d'anar a la llar d'infants però a més a més necessitarem una persona per a cobrir unes poques estones durant el dia. Alguna de vosaltres té alguna senyora a casa que s'ocupi del fill? A quant li pagueu l'hora? Nosaltres tindrem una persona que només s'ocuparà de la petita (vull dir que no farà feines de la casa ni res semblant) i voldríem saber quant li hauríem de pagar. He estat mirant pel fòrum però no he sabut trobar res actualitzat. Em faríeu un gran favor si m'expliquéssiu què li pagueu vosaltres.
Moltes gràcies!
d'aquí molt poc la petita haurà d'anar a la llar d'infants però a més a més necessitarem una persona per a cobrir unes poques estones durant el dia. Alguna de vosaltres té alguna senyora a casa que s'ocupi del fill? A quant li pagueu l'hora? Nosaltres tindrem una persona que només s'ocuparà de la petita (vull dir que no farà feines de la casa ni res semblant) i voldríem saber quant li hauríem de pagar. He estat mirant pel fòrum però no he sabut trobar res actualitzat. Em faríeu un gran favor si m'expliquéssiu què li pagueu vosaltres.
Moltes gràcies!

Re: quant val una ajuda a casa?
Hola violeta lila, quan vaig haver de tornar a treballar després del permís de maternitat vam buscar una noia per la nena, aquesta persona fa de 8 del matí a les 15:30 h de dilluns a dijous i el divendres de 8 a 14h. Només cuida la nena, ella per iniciativa pròpia si la nena dorm esten la roba de la rentadora, passa l'escombra, endreça alguna cosa. Nosaltres li paguem 670 euros al mes, tots les mesos igual. Al ser tantes hores no hem fet un preu a l'hora sinó un preu al mes. Quan jo ho vaig buscar per hores em sortia a 7 o 8 euros. Espero haver-te ajudat.
doncs a nosaltres ens fa 7 hores al dia de dilluns a divendres i li paguem 900€+ seguretat social a part. Té dues pagues extres també. Jo el que diu la marcaina ho veig molt poquet la veritat. Pensa que és a qui li deixes el teu fill/a, ha de ser de la teva màxima confiança i s'ha de sentir còmode tant a casa com amb el sou. No sé, és una opinió.
VIOLETA LILA, d'on sou? La meva cangur que era genial, ha anat a Barcelona altre cop a viure i busca feines. Et puc donar boníssimes referències. A Barcelona ciutat.
- violeta lila
- :: formigueta

- Entrades: 80
- Membre des de: dt. set. 01, 2009 6:38 pm
Coseta, marcaina: moltes gràcies per la informació! M'heu ajudat a anar una mica orientada (anava molt perduda!!).
Katt: En principi ja tenim a una persona per a la nostra filla però moltes gràcies!! De totes maneres, em guardo el teu oferiment per si al final ens fallés, sempre és bo tenir referències de gent (deixar la filla no es fa a qualsevol!).
Gràcies a totes
Katt: En principi ja tenim a una persona per a la nostra filla però moltes gràcies!! De totes maneres, em guardo el teu oferiment per si al final ens fallés, sempre és bo tenir referències de gent (deixar la filla no es fa a qualsevol!).
Gràcies a totes

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |