Llar d'infants a Sabadell
Llar d'infants a Sabadell
Hola noies!
A veure si les mamis de Sabadell em poden ajudar. Sembla raro..pero encara no ha nascut la meva nena i ja he de mirar escola bressol perque encara que no comenci al mes de setembre, ho farà al mes de Gener aixi que en teoria m'han de guardar plaça... De publica res, perque han de neixer abans del 12 maig i la meva li toca pel 3 de juliol aixi que estic mirant privades.
Per la zona que visc tinc 3 que m'anrien bé : EL PETIT MÓN, COLORINS i TU-TUT Algú te referencies? alguna recomenació?
Moltes gràcies!
A veure si les mamis de Sabadell em poden ajudar. Sembla raro..pero encara no ha nascut la meva nena i ja he de mirar escola bressol perque encara que no comenci al mes de setembre, ho farà al mes de Gener aixi que en teoria m'han de guardar plaça... De publica res, perque han de neixer abans del 12 maig i la meva li toca pel 3 de juliol aixi que estic mirant privades.
Per la zona que visc tinc 3 que m'anrien bé : EL PETIT MÓN, COLORINS i TU-TUT Algú te referencies? alguna recomenació?
Moltes gràcies!
- jessixcarlos
- :: poltre

- Entrades: 625
- Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm
Re: Llar d'infants a Sabadell
Nosaltres portem al peque al NIU, que esta al centre de sabadell, al carrer Escola Pia, pero agafan nens a partir de l'any.
Jo la veritat que estic super contenta i Eric s'ha adaptat molt be.
No et puc donar referencies de cap mes, pq es l'unica que conec be.
Jo la veritat que estic super contenta i Eric s'ha adaptat molt be.
No et puc donar referencies de cap mes, pq es l'unica que conec be.
Jo conec el petit mon, de ca n'oriach oi?? Tinc bones referencies, se de gent q ha portat els nens i han sortit contents.
Colorins es la de can llong? No tinc referencies directes pero tb m'han dit que esta bastant be. I l'altre no la conec
Colorins es la de can llong? No tinc referencies directes pero tb m'han dit que esta bastant be. I l'altre no la conec
Gracies guapes!!
Si, xinxeta, es petit mon de ca n'oriac. Avui i demà es les portes obertes de colorins..anirem a veure que tal.
Moltes gràcies!!
Si, xinxeta, es petit mon de ca n'oriac. Avui i demà es les portes obertes de colorins..anirem a veure que tal.
Moltes gràcies!!
HOLA!
ens acabem de traslladar a Sabadell i estic buscant llar d'infants per a la petita (13 mesos) per la zona centre.
M'han recomanat "Teleret", teniu referències?
També he vist que hi ha el "Tic-Tac", algú hem pot dir alguna cosa?...
gràcies!!
ens acabem de traslladar a Sabadell i estic buscant llar d'infants per a la petita (13 mesos) per la zona centre.
M'han recomanat "Teleret", teniu referències?
També he vist que hi ha el "Tic-Tac", algú hem pot dir alguna cosa?...
gràcies!!
Jo tinc 2 petits, un de 3 anys i una de 18 mesos i els dos van al petit mon. Estem molt contents, és una escola molt familiar i les professores són molt atentes.
La de Colorins és molt més cara pel que tinc entès
La de Colorins és molt més cara pel que tinc entès
tot i que estic veient que són una mica cares, no? (al voltant del 450 euros)
i a més, poc flexibles amb horaris... pagues el mateix si va de 9 a 15 que si va de 9 a 18!
no sé si és només a la zona centre
i a més, poc flexibles amb horaris... pagues el mateix si va de 9 a 15 que si va de 9 a 18!
MPF ha escrit:tot i que estic veient que són una mica cares, no? (al voltant del 450 euros)
Si noia..son totes cares..la cuota mensual..50 euros amunt 50 avall son totes igual.. l'esclop a la creu alta la vaig visitar i diria que si tenia preu fins les 15h.. ara no m'enrecordo de la diferencia perque igualment aquest horari no em va bé. A la tu-tut del servator et fan presupost " a mida" o personalitzat segons les hores que necessitis però no se els preus exactes.
Nosaltres portem l'Hèctor al NIU, que com t'han dit esta al carrer escola pia, 35. Estem encantats desde la Directora a les cuidadores son super competents i molt maques. Fan tot tipus d'activitats i els nens aprenen i s'ho passen molt bé.
Espero que et serveixi d'ajuda.
Espero que et serveixi d'ajuda.
A mi m,han donat molt bones referències de colorins, una bona amiga ha portat les nenes alla i està molt contenta! 
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |