Cançons per a nen de Toni Giménez
Cançons per a nen de Toni Giménez
Bones!!!
Tinc un disc de quan era petita del Toni Gimenez que es diu Tira Moixell, m'agradaria tenir-lo o en CD o MP3, però l'he buscat a l'fnac i per internet i no el se trobar, algú l'ha aconseguit? O algú sap com puc copiar el Disc a MP3?
Es que li canto cançons a mon fill del disc i li encanten, però només el ppodem escoltar quan anem a casa dels avis perquè tenen tocadisc!!!
Meci
Tinc un disc de quan era petita del Toni Gimenez que es diu Tira Moixell, m'agradaria tenir-lo o en CD o MP3, però l'he buscat a l'fnac i per internet i no el se trobar, algú l'ha aconseguit? O algú sap com puc copiar el Disc a MP3?
Es que li canto cançons a mon fill del disc i li encanten, però només el ppodem escoltar quan anem a casa dels avis perquè tenen tocadisc!!!
Meci
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Cançons per a nen de Toni Giménez
A l'Spotify hi ha mooooltes cançons del Toni Giménez!! Les pots descarregar d'allà (pagant) o com a mínim les pots sentir des de casa teva! I pel que veig hi ha mooolts discos, vull dir que segur que a algun lloc o altre es deu poder demanar (si no està descatalogat).
Per passar el Disc a MP3, fa no gaire (potser per nadal) va sortir al Lidl un tocadiscos "digital" que es connectava a l'ordinador i et permetia passar els discos a mp3 (i suposo que altres formats). Ja ha sortit 2 cops. Pots esperar a que torni a sortir, o bé buscar si el trobes a alguna botiga, però probablement et surti més car.
Per passar el Disc a MP3, fa no gaire (potser per nadal) va sortir al Lidl un tocadiscos "digital" que es connectava a l'ordinador i et permetia passar els discos a mp3 (i suposo que altres formats). Ja ha sortit 2 cops. Pots esperar a que torni a sortir, o bé buscar si el trobes a alguna botiga, però probablement et surti més car.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh! aquest missatge em va perfecte! Jo tenia un cassete d'ell quan era petita i m'encantava, encara men recordo d'algunes cançons, però els meus pares m'han dit q es va fer mal bé !
AIxí que si algú sap si es pot aconseguir un cd o algo, a mi també em faria molta il.lusió, sobretot ara q estem esperant a la Júlia i suposo q també li agradarà ;)
Moltes gràcies !
AIxí que si algú sap si es pot aconseguir un cd o algo, a mi també em faria molta il.lusió, sobretot ara q estem esperant a la Júlia i suposo q també li agradarà ;)
Moltes gràcies !

- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
a la pàgina web de l'abacus en tenen un munt. vaja suposo que és el que dieu!
http://www.abacus.coop/cerca-avanzada/mostra/multimedia
http://www.abacus.coop/cerca-avanzada/mostra/multimedia
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Ostres!!!
Merci!!! Quan torni a sortir al Lidl ho pillarè perquè a casa tinc un munt de dicos de quan era petia superguais a part d'aquest, com contes... los payasos de la tele.. si un cas ja us ho enviarè si ho aconsegueixo fer!!!!
Gràcies!!!
Merci!!! Quan torni a sortir al Lidl ho pillarè perquè a casa tinc un munt de dicos de quan era petia superguais a part d'aquest, com contes... los payasos de la tele.. si un cas ja us ho enviarè si ho aconsegueixo fer!!!!
Gràcies!!!
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Hola de nou! No ha sortit l'oferta del digitalitzador de discos, PERÒ aquest dijous dia 26 surt un digitalitzador de CASETS (o com s'escrigui)! Costarà 25 euros, i potser et pot servir també!
Merci!!!
De totes maneres el dia 2 de maig es el meu aniversari i el meu home me'n compra un a l'amazon que digitalitza.
De totes maneres el dia 2 de maig es el meu aniversari i el meu home me'n compra un a l'amazon que digitalitza.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |