com vestir-los??
com vestir-los??
estic embarassada de 32 setmanes, surto de comptes a finals d'abril i no sé quina roba li ha de comprar a la meva filla, tan per vestir-la com al llit...
no sé si amb un body de màniga curta tindrà fred, o millor més tapada, quantes capes....
i al llit, només un llençol?? manta?? cobrellit?? sac??
ja veieu que sóc molt nova en això i no en tinc ni idea... i clar he de començar a comprar una mica de roba almenys per les primeres setmanes....
em podeu ajudar?????????????????
no sé si amb un body de màniga curta tindrà fred, o millor més tapada, quantes capes....
i al llit, només un llençol?? manta?? cobrellit?? sac??
ja veieu que sóc molt nova en això i no en tinc ni idea... i clar he de començar a comprar una mica de roba almenys per les primeres setmanes....
em podeu ajudar?????????????????
Re: com vestir-los??
jajaja así estabamos todas al principio es normal.... cuando nacen suelen tener frio, así que pijamas y bodys de manga larga, tampoco que sude, pero piensa que se pasa la mayoria del tiempo durmiendo y baja la temperatura cuando duermes.
con las mantas en la cuna es agobiante, yo le compré unos sacos que venden para dormir que van super bien y con eso tiene de sobra, son acorchaditos y así no se destapan... hay mas finos y mas gordos.
cuando la saques a la calle tapadita, los primeros dias incluso con gorrito porque por la cabeza pierden mucha temperatura, pero no te preocupes enseguida serás una super mami y tu irás viendo que es lo mejor para ella.
Muchas felicidades mami, ya verás cuando la tengas en los brazos es lo mas bonito del mundo... disfruta cada momento como unico porque pasa rapidisimo, parece que xavi nació ayer y ya tiene dos años.... disfrutalo y no tengas miedo que aprenderás super rapido.!!!!
con las mantas en la cuna es agobiante, yo le compré unos sacos que venden para dormir que van super bien y con eso tiene de sobra, son acorchaditos y así no se destapan... hay mas finos y mas gordos.
cuando la saques a la calle tapadita, los primeros dias incluso con gorrito porque por la cabeza pierden mucha temperatura, pero no te preocupes enseguida serás una super mami y tu irás viendo que es lo mejor para ella.
Muchas felicidades mami, ya verás cuando la tengas en los brazos es lo mas bonito del mundo... disfruta cada momento como unico porque pasa rapidisimo, parece que xavi nació ayer y ya tiene dos años.... disfrutalo y no tengas miedo que aprenderás super rapido.!!!!

Xut que poc que et falta!!
Jo aniria a xafardejar amb les mares d'abril d'anys passats i preguntaria a veure què els hi van posar.
Els primers dies s'han d'abrigar una miqueta encara que faci calor, el meu nen va néixer el mes de juny i els primers dies portava un body primet de màniga llarga i algun pijamet també de màniga llarga a sobre. I fins i tot el tapàvem una mica amb alguna manteta prima.
Al cap de poc ja el vam anar desabrigant fins que va acabar anant només amb bolquer de la calor que feia!
Com t'ha dit la susaneta, encara que ara et sentis desorientada, quan tinguis la petitona davant automàticament sabràs el que has de fer, ho notaràs! Si el que et preocupa és quina roba has de comprar, jo de tu compraria coses de cotó finet, així pots fer capes com una cebeta i anar regulant en funció del temps que fa!
Jo aniria a xafardejar amb les mares d'abril d'anys passats i preguntaria a veure què els hi van posar. Els primers dies s'han d'abrigar una miqueta encara que faci calor, el meu nen va néixer el mes de juny i els primers dies portava un body primet de màniga llarga i algun pijamet també de màniga llarga a sobre. I fins i tot el tapàvem una mica amb alguna manteta prima.
Al cap de poc ja el vam anar desabrigant fins que va acabar anant només amb bolquer de la calor que feia!
Com t'ha dit la susaneta, encara que ara et sentis desorientada, quan tinguis la petitona davant automàticament sabràs el que has de fer, ho notaràs! Si el que et preocupa és quina roba has de comprar, jo de tu compraria coses de cotó finet, així pots fer capes com una cebeta i anar regulant en funció del temps que fa!

Moltíssimes gràcies!!!
suposo que sí, que mica en mica li aniré agafant el "truquillo"... i la veritat és que crec que les aportacions d'aquest fòrum m'aniran molt bé per anar-me orientant i tenir suport!!
gràcies a totes i a tots!!
suposo que sí, que mica en mica li aniré agafant el "truquillo"... i la veritat és que crec que les aportacions d'aquest fòrum m'aniran molt bé per anar-me orientant i tenir suport!!
gràcies a totes i a tots!!
Claro que si .. ya veras como irás aprendiendo, a mi me fué genial hablar con las mamas del foro, aprendí muchísimo de cada una de ellas y ahora me encanta poder ayudaros... animo guapa!!!
Xut; passa't pel post de mames abril 2012; aquest es un tema q hem anat tractant.
A part el meu primer fill va neixer a principis d abril i fins a finals de maig anava amb body maniga llarga i conjunt de coto. Dp durant uns dies amb body naniga curta i conjunt de coto del mes fi i quan va arribar la calor doncs amb la minima peça possible.
A part el meu primer fill va neixer a principis d abril i fins a finals de maig anava amb body maniga llarga i conjunt de coto. Dp durant uns dies amb body naniga curta i conjunt de coto del mes fi i quan va arribar la calor doncs amb la minima peça possible.
com he d'anar al post de les mames del 2012?? per on s'hi accedeix??? vaig més perduda que la meva filla quan naixi!!!! ;-p
Has d anar a: estic embarassada dp : per mesos i alla ja ho veuras!!!! Vinga q t hi esperem.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |