festa 1er aniversari
festa 1er aniversari
holaaa!!
el mes que ve, la peque farà un any i volem fer una festa. el problema que tenim és lògistic. a casa nostre tenim cuina-menjador i ni que tregui el parc, la trona,la caixa de joguines hi caben 25 persones. l'altre opció és que tinc una terrassa enorme, però al mes d'abril.. ara plou i ara no plou i no me la vull jugar.
així que descartant fer-ho a casa.... no sé on o que puc fer. hem queda l'opció de demanar-li a me mare(q viuen just devant) de fer.ho a casa seva, però ja m'imagino la seva resposta...
idees??
gràcies!!!
el mes que ve, la peque farà un any i volem fer una festa. el problema que tenim és lògistic. a casa nostre tenim cuina-menjador i ni que tregui el parc, la trona,la caixa de joguines hi caben 25 persones. l'altre opció és que tinc una terrassa enorme, però al mes d'abril.. ara plou i ara no plou i no me la vull jugar.
així que descartant fer-ho a casa.... no sé on o que puc fer. hem queda l'opció de demanar-li a me mare(q viuen just devant) de fer.ho a casa seva, però ja m'imagino la seva resposta...
idees??
gràcies!!!
Re: festa 1er aniversari
Què tens pensat fer? Un dinar? Perquè sinó podries fer un berenar en plan tothom dret i així no ocupes tant d'espai i si fa bon temps ho pots traslladar a la terrassa.
Ei, a mi també m'interessa, la baldufa també farà un anyet a l'abril i a casa no hi cabem més de 10 ni drets ni assentats..., així que, necessito idees!!!
Maitane vull fer berenar sopar, però drets estariem molt justos. Ufff.. quin lioooo
Rousi, si et serveix la idea, jo al final he trobat un local que té taules, cadires, nevera i micro. ara m'estic saturant pensant en el menjar...
estic en la mateixa situacio que tu, a l abril la peke fa un anyet i volem fer un berenar en plan picapica pero a casa no cap molta gent i havia pensat en el terrat de dalt, es comunitari...creieu que hauria de demanar permis al president?no havia pensat en lo de la pluja...
Jo ho volia fer a la terrassa de casa, però vaig pensar en lo de la pluja i ho vaig descartar. Jo crec que si que hauries de demanar permis
La meva peque els fa a primers de maig i estic liada amb el mateix... A més serem forces convidats perquè al no haver-la batejat vull que sigui també una mica celebració del seu naixement, així que he demanar permís a una casa rural per llogar-la i fer-hi un berenar, això sí, a l'aire lliure... ja hi he pensat en la pluja però heurem de creuar els dits, si és que hem donen permís que encara no ho sé...
Prop de casa meva hi ha la nau Ivanow que penso que lloga sales, si més no abans ho feia, és al barri de la Sagrera a Barcelona.
Prop de casa meva hi ha la nau Ivanow que penso que lloga sales, si més no abans ho feia, és al barri de la Sagrera a Barcelona.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |