col·locació prima casualplay al cotxe
col·locació prima casualplay al cotxe
Hola!
tinc el prima de casualplay i tinc un parell de dubtes:
en primer lloc posa que a partir dels cinc quilos els nens han d'anar en la posició més amunt de tot... això ha de ser sempre o només per anar al cotxe? és que precisament la gràcia del prima és que es pot fer servir tant de cuco com de maxicosi, però si després dels cinc quilos ja només serveix de maxicosi.. no entenc res!!
El segon dubte va relacionat: ara que ja fa cinc quilos, si poso el prima al cotxe en la posició 5-10 kg, amb la inclinació del seient, el nen va pràcticament dret! És així com ha de quedar o hi ha alguna cosa que se m'escapa??
Agrairé que algú que el tingui m'ajudi, ja que les instruccions són molt poc clares i el tema cotxe em té una mica preocupada, que la seguretat és molt important!!
GRÀCIES!
tinc el prima de casualplay i tinc un parell de dubtes:
en primer lloc posa que a partir dels cinc quilos els nens han d'anar en la posició més amunt de tot... això ha de ser sempre o només per anar al cotxe? és que precisament la gràcia del prima és que es pot fer servir tant de cuco com de maxicosi, però si després dels cinc quilos ja només serveix de maxicosi.. no entenc res!!
El segon dubte va relacionat: ara que ja fa cinc quilos, si poso el prima al cotxe en la posició 5-10 kg, amb la inclinació del seient, el nen va pràcticament dret! És així com ha de quedar o hi ha alguna cosa que se m'escapa??
Agrairé que algú que el tingui m'ajudi, ja que les instruccions són molt poc clares i el tema cotxe em té una mica preocupada, que la seguretat és molt important!!
GRÀCIES!
Re: col·locació prima casualplay al cotxe
Hola catalanna,
La prima per anar amb cotxe si que l'has de col·locar a la posició elevada que va quasi dret, però mentre passegeu amb el cotxet, si la criatura dorm
jo l'estiro totalment, o si està desperta, ara que vol començar investigar
, l'elevo una mica perquè vegi una mica el món. Les indicacions són per quan vas amb cotxe, mentre passeges, pots anar com millor estigui la criatura.
En principi és fins a 10 kg, però jo amb el meu primer fill no vaig poder esperar tant perquè no m'hi cabia (era una mica rodonet), ara amb la princesa portem 4mesos i mig i ella no arriba als 6 kg per tant suposo que l'aprofitaré una mica més.
Espero haver-te resolt els dubtes
La prima per anar amb cotxe si que l'has de col·locar a la posició elevada que va quasi dret, però mentre passegeu amb el cotxet, si la criatura dorm
jo l'estiro totalment, o si està desperta, ara que vol començar investigar
, l'elevo una mica perquè vegi una mica el món. Les indicacions són per quan vas amb cotxe, mentre passeges, pots anar com millor estigui la criatura.En principi és fins a 10 kg, però jo amb el meu primer fill no vaig poder esperar tant perquè no m'hi cabia (era una mica rodonet), ara amb la princesa portem 4mesos i mig i ella no arriba als 6 kg per tant suposo que l'aprofitaré una mica més.
Espero haver-te resolt els dubtes
Doncs el que t'ha dit la Nenufar. Només l'has de portar reclinat al cotxe. De fet al dibuix de les instruccions ja ho posa que aquella posició és per el cotxe. I de passeig el portes com tu vulguis.
La posició més amunt de tot no vol dir obligació que a partir de 5 Kg hagin d'anar així, vol dir que si vols el pots posar així, si vols el pots posar al cotxe inclinat però no a dalt de tot, que van molt drets. Jo quan era més gran si estava desperta la posava amunt de tot, però si s'adormia al cotxe li baixava una posició. Tu només t'has de fixar a quina posició hi ha el dibuix del cotxe i a partir d'aquí la poses la que més creguis convenient.
La posició més amunt de tot no vol dir obligació que a partir de 5 Kg hagin d'anar així, vol dir que si vols el pots posar així, si vols el pots posar al cotxe inclinat però no a dalt de tot, que van molt drets. Jo quan era més gran si estava desperta la posava amunt de tot, però si s'adormia al cotxe li baixava una posició. Tu només t'has de fixar a quina posició hi ha el dibuix del cotxe i a partir d'aquí la poses la que més creguis convenient.
a partir de 5 kg vol dir que el pots portar en la posicio que vulguis mes aquesta de 5 kg
Hola noies, gràcies per les respostes.
Pucpuc, ahir em vaig estar tornant a mirar les instruccions, i no, crec que segons ells, la posició de fins a 5 kg és fins a cinc kg i prou, però vaja, que passejant pel carrer teniu raó que podem posar al nen com més ens convingui.
Maitane, no sé si tu tens un model de prima anterior, però al que tinc jo (és el primafix, que no hi hagi diferències) posa expressament que la tercera posició NO es pot posar al cotxe.
En resum, que pel carrer com vulgui i al cotxe en la posició més alta... no tinc gaire vistos els maxicosi per comparar però em sembla una aberració que el nen vagi tan dret.. segueixo pensant que faig alguna cosa malament!!! Crec que passaré per la botiga on el vaig comprar, a veure si m'ajuden.
Pucpuc, ahir em vaig estar tornant a mirar les instruccions, i no, crec que segons ells, la posició de fins a 5 kg és fins a cinc kg i prou, però vaja, que passejant pel carrer teniu raó que podem posar al nen com més ens convingui.
Maitane, no sé si tu tens un model de prima anterior, però al que tinc jo (és el primafix, que no hi hagi diferències) posa expressament que la tercera posició NO es pot posar al cotxe.
En resum, que pel carrer com vulgui i al cotxe en la posició més alta... no tinc gaire vistos els maxicosi per comparar però em sembla una aberració que el nen vagi tan dret.. segueixo pensant que faig alguna cosa malament!!! Crec que passaré per la botiga on el vaig comprar, a veure si m'ajuden.
Catalanna
Guapa a mi em passa el mateix que a tú! Tenim la casualplay al cotxe i tampoc m´agrada gens la posició aquesta de dalt de tot. Va massa dreta la nena allà! A més si ha d´anar en sentit contrari a la marxa sembla que s´hagi de menjar el seient pobra criatura!
A veure si algú ens pot donar un cop de mà i aclarir-ho del tot!
Guapa a mi em passa el mateix que a tú! Tenim la casualplay al cotxe i tampoc m´agrada gens la posició aquesta de dalt de tot. Va massa dreta la nena allà! A més si ha d´anar en sentit contrari a la marxa sembla que s´hagi de menjar el seient pobra criatura!
A veure si algú ens pot donar un cop de mà i aclarir-ho del tot!

Potser si que tenim un model diferent, el meu és el del vintage 2, i no recordo que la posició sigués tan dreta... Potser si doncs que el millor és que passis a la botiga a demanar-ho.
catalanna crec que no has entes be la meva resposta, jo nomes deia que quan en unes instruccions diu a partir de... (en aquest cas 5 kg) vol dir que si te cinc kilos la pots portar aixi ,pero que no es obligatori la pots portar amb la posicio que vagi mes be
pucpuc, però al prima posa FINS a 5 kg! (almenys al meu)
en fi... quin lio!!!
Gràcies per les respostes de tota manera!
en fi... quin lio!!!
catalanna ha escrit:pucpuc, però al prima posa FINS a 5 kg! (almenys al meu)
en fi... quin lio!!!
En el que jo tinc tb. posa fins a 5 kg i llavors a les posicions de dalt de tot (on la nena queda molt dreta) posa de 5 a 10 kg.
Catalanna has preguntat on ho vas comprar?
Aellitta ha escrit:Catalanna has preguntat on ho vas comprar?
No, encara no ho he preguntat, perquè vull anar-hi amb el cotxe i no el moc massa sovint.. et dic alguna cosa quan sàpiga res!
catalanna ha escrit:No, encara no ho he preguntat, perquè vull anar-hi amb el cotxe i no el moc massa sovint.. et dic alguna cosa quan sàpiga res!
Merci guapa!
M'han dit que hi ha una base ISOFIX pel cotxe. La deixes muntada i només hi has d posar el prima a sobre, amb un clic! Diuen que és molt pràctica però sabeu quant val?gràcies
Kenzo,
nosaltres la tenim, la vam comprar però al 2009 quan va nèixer el nostre primer fill i va valer uns 180 eur. No obstant no ens penedim gens d'haver-ho comprat, ara que la nena ho està fent servir, ens és molt pràctic, de fet ho tenim al cotxe que habitualment portem els nens i el dia que hem de posar la prima amb el cinturó a l'altre cotxe i estem mil hores, suposo que és falta de pràctica.
Però amb la base queda molt ben fixada la prima.
Jo però tinc entès que les primes noves ja venen directament amb isofix incorporat, però no ho sé del cert.
nosaltres la tenim, la vam comprar però al 2009 quan va nèixer el nostre primer fill i va valer uns 180 eur. No obstant no ens penedim gens d'haver-ho comprat, ara que la nena ho està fent servir, ens és molt pràctic, de fet ho tenim al cotxe que habitualment portem els nens i el dia que hem de posar la prima amb el cinturó a l'altre cotxe i estem mil hores, suposo que és falta de pràctica.
Però amb la base queda molt ben fixada la prima.
Jo però tinc entès que les primes noves ja venen directament amb isofix incorporat, però no ho sé del cert.
Jo tinc el primaFIX, que valia 100 euros més que el normal. I el que porta són uns ganxos ja incorporats que s'enganxen fent click a una peça que porta el cotxe (que porten tots els cotxes). M'explico bé, eh??
és a dir, que no hi ha base, sinó que és el prima que porta uns ganxos.
és a dir, que no hi ha base, sinó que és el prima que porta uns ganxos.Re: col·locació prima casualplay al cotxe
ui, quin lio que veig per aqui. Jo ticn el casupalplay vintage 2, i no ma pasat res del que dieu. Tinc isofix al cotxe i per aixo tambe vaig comprar el prima amb isofix, i a mi mai ma semblat que anes tant dret. Al cotxe sempre el vaig portar a la posicio mes dreta, pero fora des de petito el portava estirat si dormia. Jo recomano 100% el sistema isofix, perque es un plis posar i treure el prima el cotxe, i jo que ho havia de fer molt sovint, m'anava fantastic. Mireu que no tingueu mal posat el prima al cotxe, o no se que pot ser, el que si que ho trobo raro perque jo no recordo tenir la sensacio que anava masa recta. A veure si trobeu que es el que falla.
Gràcies nenúfar, catalanna i xinxineta!
Ja miraré si té els ganxos, la prima que m'han deixat és del 2010 i jo diria que no ho porta. M'ha dit una amiga que té la base i me la deixarà, però és més antiga i no sé si m'hi anirà bé.
Ja miraré si té els ganxos, la prima que m'han deixat és del 2010 i jo diria que no ho porta. M'ha dit una amiga que té la base i me la deixarà, però és més antiga i no sé si m'hi anirà bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |