ratio escoles bressol
ratio escoles bressol
Bon dia,
Estem buscant escola bressol per la Rut (a Gràcia, Barcelona) i estem visitant-ne de privades, perquè de públiques hi ha molt poques places i és poc probable que ens toqui. Si coneixeu alguna privada que estigui bé per la zona també acceptem recomanacions :)
Voldria saber si hi ha normativa de quants nens hi ha per classes en escoles bressol, per les diferents edats (0-1, 1-2 i 2-3). O, a part de les normatives, saber què és el normal.
Moltes gràcies boniques!
Alaitz
Estem buscant escola bressol per la Rut (a Gràcia, Barcelona) i estem visitant-ne de privades, perquè de públiques hi ha molt poques places i és poc probable que ens toqui. Si coneixeu alguna privada que estigui bé per la zona també acceptem recomanacions :)
Voldria saber si hi ha normativa de quants nens hi ha per classes en escoles bressol, per les diferents edats (0-1, 1-2 i 2-3). O, a part de les normatives, saber què és el normal.
Moltes gràcies boniques!
Alaitz
- muntanyeta
- :: rateta

- Entrades: 154
- Membre des de: dv. gen. 20, 2012 11:26 am
Re: ratio escoles bressol
Hola bonica, jo sòc mestra de parvulari però les ràtios de llar d'infants són les següents:
grup d'infants menors d'1 any: 7 infants
grup d'infants d'1 a 2 anys: 10 infants
grup d'infants de 2 a 3 anys: 18 infants
muntanyeta ha escrit:Hola bonica, jo sòc mestra de parvulari però les ràtios de llar d'infants són les següents:
Diria que al grup de 2-3 la ratio màxima és de 20 o 22 infants. Segurament a les públiques hi ha ratios més baixes, però a les privades van a lo màxim en la majoria.
Jo sóc de Gràcia, tinc una nena d'1 any i va començar l'escola bressol amb 6m. Va a El segon Cau, carrer Argentona, és privada, me la van recomanar molt i estem contents. Tb m'han parlat molt bé de la Pam i Pipa, carrer Providència, hi tinc una amiga que hi porta el fill, tb molt contenta amb l'escola. El preu és el mateix per jornada sencera, uns 430-450e.
Gràcies Nacom!
A PamiPipa no hi ha plaça per l'any vinent, però del Segon Cau no me n'havien parlat. Ja la mirarem.
Una abraçada!
A PamiPipa no hi ha plaça per l'any vinent, però del Segon Cau no me n'havien parlat. Ja la mirarem.
Una abraçada!
muntanyeta ha escrit:Hola bonica, jo sòc mestra de parvulari però les ràtios de llar d'infants són les següents:
Hola guapes,
jo que duc al menut a una llar d'infants, si no recordio malament, ara hi ha molt de rebombori pq augmenten els ratios de les públiques:
< 1 any: 8 infants
1 - 2 anys: 13 infants
2 - 3 anys: 20 infants
de tota manera no estic segura si es una MAS-SADA (vaja, un nou projecte d' il·luminació del SR. Mas) o és ja un fet de cara al curs vinent.
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Hola!
Jo estic amb la nessy, pel que jo tinc entès les ràtios són:
Jo estic amb la nessy, pel que jo tinc entès les ràtios són:
Vaig anar a una privada i em van dir que tenien 22 infants al grup dels grans... Una educadora que conec em va dir que el límit eren 20 però altra gent m'ha comentat que a la pública en posen 20 però que a la privada n'hi ha 22 de màxim (legalment).
La veritat és que no ho sé, però em sembla una exageració (les dues xifres). Sobretot tenint en compte que s'han de canviar bolquers, roba, mocar etc i que els espais en moltes privades solen ser bastant petits...
La veritat és que no ho sé, però em sembla una exageració (les dues xifres). Sobretot tenint en compte que s'han de canviar bolquers, roba, mocar etc i que els espais en moltes privades solen ser bastant petits...
Hola Ponioleta,
Si, a mi també em sembla molt 20!! I això dels espais de les privades... per sort de moment el que hem vist tenia espais molt grans, però crec que no és el general... ja veurem
Una abraçada!
Alaitz
Si, a mi també em sembla molt 20!! I això dels espais de les privades... per sort de moment el que hem vist tenia espais molt grans, però crec que no és el general... ja veurem
Una abraçada!
Alaitz
si es privada, sempre pot variar una mica le ratio pero el normal es el que han comentat les companyes!
hola, jo soc educadora infantil i he treballar a llars d'infants privades a santcugat, nosaltres podiem tenir:
0-1 fins a 10 infants (8 una educadora i 10 amb dues)
1-2 fins a 13 infants(una educadora)
2-3 fins a 22 infants (una educadora)
sempre pot variar un o dos nens, pero la normativa es aquesta
0-1 fins a 10 infants (8 una educadora i 10 amb dues)
sempre pot variar un o dos nens, pero la normativa es aquesta
hela ha escrit:0-1 fins a 10 infants (8 una educadora i 10 amb dues)
De fet fins on sé, aquests son els ratios amb que es velluga la resta d'Espanya, publica o privada
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |