Llibres: M'ajudeu?
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Llibres: M'ajudeu?
Hola noies, no sabia on incloure el tema, però bé, crec que aquí pot estar bé...
EL cas és que estic impartint uns cursos on venen mares amb tot tipus d'idees respecte a la criança dels seus fills i m'han demanat bibliografia sobre temes diversos de criança (criança en general, l'alimentació, el son...) i tot són mames de nadons de 0-12 mesos. Jo tinc molta bibliografia de l'estil Carlos Gonzáles, Rosa Jové, Elizabeth Pantleu, Laura Gutman... però de l'altre costat (tipus Estivill, etc) no en tinc gens i vaig molt perduda.
COm podeu veure el meu estil és und e molt definit i concret, però voldria ser objectiva i donar la possibilitat a aquestes mares que siguin elles les que triin la manera d'educar als seus fills i és per això que us demano que em dieu llibres sobre els temes que us he comentat en la línia aquesta que us dic de l'Estivill i altres autors.
Em podeu ajudar??? Moltes gràcies!
(Ah! vull que quedi molt clar que no vull encetar cap debat sobre qui és millor o pitjor ni sobre res de res, així que, si us plau, respectem totes les opinions i no entrem en aquestes coses, només recomaneu-me bibliografia!!! que no vull acabar a la paperera, que el tema em fa molt falta!)
EL cas és que estic impartint uns cursos on venen mares amb tot tipus d'idees respecte a la criança dels seus fills i m'han demanat bibliografia sobre temes diversos de criança (criança en general, l'alimentació, el son...) i tot són mames de nadons de 0-12 mesos. Jo tinc molta bibliografia de l'estil Carlos Gonzáles, Rosa Jové, Elizabeth Pantleu, Laura Gutman... però de l'altre costat (tipus Estivill, etc) no en tinc gens i vaig molt perduda.
COm podeu veure el meu estil és und e molt definit i concret, però voldria ser objectiva i donar la possibilitat a aquestes mares que siguin elles les que triin la manera d'educar als seus fills i és per això que us demano que em dieu llibres sobre els temes que us he comentat en la línia aquesta que us dic de l'Estivill i altres autors.
Em podeu ajudar??? Moltes gràcies!
(Ah! vull que quedi molt clar que no vull encetar cap debat sobre qui és millor o pitjor ni sobre res de res, així que, si us plau, respectem totes les opinions i no entrem en aquestes coses, només recomaneu-me bibliografia!!! que no vull acabar a la paperera, que el tema em fa molt falta!)

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Re: Llibres: M'ajudeu?
L'únic que conec de l'estivill és de dormir, però l'altre dia vaig anar al corte ingles a buscar el de la Rosa Jové i baig veure uns quants títols més d'aquest home.. Sento no recordar quins eren!! Demà haig de tornar, puc fer un ull i posar-te els que vegi ok? Tb suposo que ho pots mirar a la web de la Casa del Llibre, filtrant per autor. Els que no sé és quins autors hi ha d'aquest estil? Perque jo conec l'estivill i la supernaci, perdò la supernanny! Jejeje
Bon dia!
A mi em van regalar 'Guía práctica para tener bebés tranquilos y felices' de Tracy Hogg i Melinda Blau i trobo que està força bé. Una altre mare del post de juny d'aquest any també el tenia pel seu fill gran i li encanta. Així és que tens una altra opció.
I em sembla que tenen un altre títol anterior perquè a aquest que jo tinc sovint el comenten.
Sort!
A mi em van regalar 'Guía práctica para tener bebés tranquilos y felices' de Tracy Hogg i Melinda Blau i trobo que està força bé. Una altre mare del post de juny d'aquest any també el tenia pel seu fill gran i li encanta. Així és que tens una altra opció.
I em sembla que tenen un altre títol anterior perquè a aquest que jo tinc sovint el comenten.
Sort!
Alesta, doncs trobo molt bé que si imperteixes un curs vulguis ser objectiva!
Jo més aviat tiro cap al teu estil, però també crec que no s'ha de criticar mares que vulguin provar altres estils!
Jo més aviat tiro cap al teu estil, però també crec que no s'ha de criticar mares que vulguin provar altres estils!
- Alesta

FloR ha escrit:L'únic que conec de l'estivill és de dormir, però l'altre dia vaig anar al corte ingles a buscar el de la Rosa Jové i baig veure uns quants títols més d'aquest home.. Sento no recordar quins eren!! Demà haig de tornar, puc fer un ull i posar-te els que vegi ok? Tb suposo que ho pots mirar a la web de la Casa del Llibre, filtrant per autor. Els que no sé és quins autors hi ha d'aquest estil? Perque jo conec l'estivill i la supernaci, perdò la supernanny! Jejeje
Gràcies!!! si hi vas i hi fas un cop d'ull m'anirà perfecte! De totes maneres miraré això de la Casa del LLibre... i no havia pensat en la supernnay!!! tens raó, també miraré la bibliografia d'aquesta dona (que ara no recordo com es diu...ROcío no sé què, però ara ho busco)...
Gràcies!

- Alesta

India ha escrit:Bon dia!
Sort!
Gràcies! No recordava aquestes autores, i això que n'havia sentit a parlar! Em fa l'efecte que estan en la línia de l'Elizabeth Pantley...
maitane ha escrit:Alesta, doncs trobo molt bé que si imperteixes un curs vulguis ser objectiva!![]()
Gràcies!!!

has vist el documental de "El mundo de los bebes"? no és un llibre però reflecteix tres metodes diferents de criança.. tot sencer és molt llarg però potser hi ha algun trosset que et vagi bé...
he trobat aquesta resenya:
"Durante el último siglo, a los padres se les ha bombardeado con un gran volumen de consejos específicos y contradictorios sobre cómo cuidar a sus bebés. Esta serie que Odisea les presenta realizará un viaje por la última etapa del embarazo, el parto y los primeros seis meses de vida de un bebé para descubrir la complejidad y las contradicciones de todos estos consejos, tácticas y prácticas. Contaremos con las historias personales y el día a día de diferentes parejas, los testimonios de profesionales con diferentes actitudes sobre el tema y material de archivo que mostrará la evolución de las tendencias durante el último sigo. Además nos plantearemos la vieja pregunta sobre quién, finalmente, sabe más: ¿el experto o la propia madre?.."
"Durante el último siglo, a los padres se les ha bombardeado con un gran volumen de consejos específicos y contradictorios sobre cómo cuidar a sus bebés. Esta serie que Odisea les presenta realizará un viaje por la última etapa del embarazo, el parto y los primeros seis meses de vida de un bebé para descubrir la complejidad y las contradicciones de todos estos consejos, tácticas y prácticas. Contaremos con las historias personales y el día a día de diferentes parejas, los testimonios de profesionales con diferentes actitudes sobre el tema y material de archivo que mostrará la evolución de las tendencias durante el último sigo. Además nos plantearemos la vieja pregunta sobre quién, finalmente, sabe más: ¿el experto o la propia madre?.."
- Alesta

Hola guilla, doncs no, no l'he vist. Ara miraré de trobar-ne referències per internet i sinó a veure si el puc trobar a la biblio... pot ser interessant el que planteja! Si el veig ja us comentaré... (tot i que aquests dies no sé si podré dedicar-me a mirar videos... a veure si trobo una estoneta...) Moltes gràcies per la info!!!
Ah, per cert, ja tinc una bona llista amb llibres que he pogut trobar a tres webs diferents. La majoria de l'estil que a mi em va més, però és que últimament se n'escriuen molts d'aquest tipus, tot i que se'n parla més dels altres potser... Bé, si a aalguna li interessa que m'ho faci saber per privi que li envio la llista!!!jejeje
Ah, per cert, ja tinc una bona llista amb llibres que he pogut trobar a tres webs diferents. La majoria de l'estil que a mi em va més, però és que últimament se n'escriuen molts d'aquest tipus, tot i que se'n parla més dels altres potser... Bé, si a aalguna li interessa que m'ho faci saber per privi que li envio la llista!!!jejeje

Alesta jo estic interesada! Si me la pots enviar, siusplau!
Gràcies!
Gràcies!
- Alesta

FloR ha escrit:Alesta jo estic interesada! Si me la pots enviar, siusplau!
Gràcies!
I tant! Te'l passo per privat!

- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo recomano del Dr. Estivill "Pediatria amb seny per a pares". Super complert, toca tots els temes importants desde nadons fins adolescents!!! 
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
guilla ha escrit:has vist el documental de "El mundo de los bebes"? no és un llibre però reflecteix tres metodes diferents de criança.. tot sencer és molt llarg però potser hi ha algun trosset que et vagi bé...
Jo la vaig veure i em va semblar molt interessant la veritat.
heaven25baby ha escrit:Jo recomano del Dr. Estivill "Pediatria amb seny per a pares". Super complert, toca tots els temes importants desde nadons fins adolescents!!!
A mi me'l van regalar i m'agrada molt, súper útil.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |