Tallers d'activitats per Mataro
Tallers d'activitats per Mataro
Bon dia mamis!! Sóc nova, així que em presento; sóc de Mataró i tinc una petitona que diumenge farà 5 mesets, la Claudia. És una nena molt bona i preciosa,què haig de dir jo!
Fem LA. Vaig estar mes i mig amb LME, pero no vem aconseguir establir-la.
La meva pregunta es si coneixeu algun taller de massatges infantils o grups de mares per Mataro. Per coneixer gent que tinguin petitons.
Bé, espero poder anar-vos ajudant jo també!!!
Fem LA. Vaig estar mes i mig amb LME, pero no vem aconseguir establir-la.
La meva pregunta es si coneixeu algun taller de massatges infantils o grups de mares per Mataro. Per coneixer gent que tinguin petitons.
Bé, espero poder anar-vos ajudant jo també!!!
Re: Tallers d'activitats per Mataro
hola!!
al carrer nou, de tant en tant en el foment fan cosetes per mares-pares i els nens. i a la piscina municipal fan matronatació.
al carrer nou, de tant en tant en el foment fan cosetes per mares-pares i els nens. i a la piscina municipal fan matronatació.
Moltes gracies!!! Doncs ho aniré a mirar, perque al carrer nou hi tinc la pediatra
Potser pots mirar la web de la Fanny Mugny, fa activitats a Mataró.
A l'escola Bressol Tabalet tenen un espai nadó i un espai família. Has d'anar a l'IME a la plaça de les Figueretes a preguntar si hi ha places. Jo t'ho recomano, és molt interessant. Coneixes mares amb nadons i es tracten temes molt interessants d'aquesta etapa. 
Diria que l'espai nado el van tancar
abans a 3 Roques feien el curs de la Fanny molt bé de preu però diria que ja no el fan
Ella en faona de l'escorxador (http://www.fannymr.com/) i a Artijoc tambe fan coses (http://www.artijoc.com/index.htm) i a El Sorrall fan piscina per nadons.
Moltes gracies noies! Miraré tot això que em dieu. A veure si hi ha alguna cosa per les tardes o els dissabtes. Ara començaré a treballar pels matins.
Merci!!
Merci!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |