Tallar el cabell
Tallar el cabell
Hola marones!!Tinc un bebe de 3 mesos i no se quan és bo tallar-los una mica el cabell, no es que el tingui molt llarg pero li cau una mica ( al llit deixa bastant cabell ), suposo que es normal oi?
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 19, 2012 7:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
Re: TALLAR EL CABELL
Hola Tutty, jo estic amb el mateix dubte. Tinc una nena de quasi 4 mesos. Va neixer amb molt cabell i poc a poc n'ha perdut i el caparó també ha crescut una mica i se'n veu menys.
A la pelu em van dir que m'esperés una mica a portar-li pero hi ha gent que em diu que li hauria de tallar perque li creixi més fort...
A la pelu em van dir que m'esperés una mica a portar-li pero hi ha gent que em diu que li hauria de tallar perque li creixi més fort...
GIROFIV IA-Nov10, IA-Gen11, FIVISCI Abr11 2 embris AB. 7/05+ NAIA 23/12/11-37 setm-2,400kg
Nov13 Emb natural,avort legrat S9
Abr14 Emb natural,avort bioquimic S6
Maig15 FIV+ISCI+DGP 6biopsiats, 2sans, transfer 1 blasto.Avort bioq.
Set15 Transfer cicle natural 1 blasto congelat.Beta-
Nov15 Emb natural! S7 ou buit :(
Maig16 Emb natural! queda't!!
Nov13 Emb natural,avort legrat S9
Abr14 Emb natural,avort bioquimic S6
Maig15 FIV+ISCI+DGP 6biopsiats, 2sans, transfer 1 blasto.Avort bioq.
Set15 Transfer cicle natural 1 blasto congelat.Beta-
Nov15 Emb natural! S7 ou buit :(
Maig16 Emb natural! queda't!!
Això depèn de la perruqueria, de la mare, del metge... Us explico: el meu nen va nèixer amb unes grenyes que tela, i com de la part de les patilles i del darrera ho tenia força llarg i desigual, just al mes la perruquera ja li va fer una bona tallada. Al poc li va començar a caure bastant i a clapes, i com era estiu i feia força calor, quan tenia 3 mesos el viag rapar jo mateixa. Llavors anàvem amb dos metges; un em va dir que als nens no se'ls hi havia de tallar el cabell i quan li vaig consultar a l'altre perquè em sentia malament, em va dir que eren tonteries, que si la perruquera sap el que es fa no és gens dolent que li tallem el cabell, tot el contrari, li sortirà més fort.

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Jo no crec que passi res si se li talla el cabell, i tampoc sé si és bo o no fer-ho, o si realment després li sortirà més fort...
El meu també va néixer amb molt cabell, i negre! i tothom em deia que li cauria, i jo passava de la gent perquè anava passant el temps i continuava amb el mateix cabell. Fins als tres mesos, que se li va començar a caure molt el cabell; va anar una temporada que semblava els calbs aquells que amb la mica de cabell es tapen la calba jeje perquè tenia el cap a clapes. I després, quan se li va haver caigut tot, resulta que a sota hi tenia tot el cabell "nou", rosset i pinxo! Estava super maco jeje què he de dir jo...
Vull dir que si no el té massa llarg ni li molesta, no cal que li tallis el cabell, no passa res perquè se li caigui, només que el bressol i el cotxet queda ple de pèls com si s'hi hagués posat un gat... però de seguida s'acabarà això!
El meu també va néixer amb molt cabell, i negre! i tothom em deia que li cauria, i jo passava de la gent perquè anava passant el temps i continuava amb el mateix cabell. Fins als tres mesos, que se li va començar a caure molt el cabell; va anar una temporada que semblava els calbs aquells que amb la mica de cabell es tapen la calba jeje perquè tenia el cap a clapes. I després, quan se li va haver caigut tot, resulta que a sota hi tenia tot el cabell "nou", rosset i pinxo! Estava super maco jeje què he de dir jo...
Vull dir que si no el té massa llarg ni li molesta, no cal que li tallis el cabell, no passa res perquè se li caigui, només que el bressol i el cotxet queda ple de pèls com si s'hi hagués posat un gat... però de seguida s'acabarà això!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |