Motxillla portabebés
Motxillla portabebés
Bones xiques!!!
M'han deixat una motxilla portabebes rollo muntanyisme, i m'agradaria daber a partir de quan hi pot anar el meu fill, ara te 4,5 mesos i pesa uns 7kg.
Merci
M'han deixat una motxilla portabebes rollo muntanyisme, i m'agradaria daber a partir de quan hi pot anar el meu fill, ara te 4,5 mesos i pesa uns 7kg.
Merci
Re: Motxillla portabebés
Has mirat de buscar el model a la pàgina web de la marca? Segur que et dirà des de quàn i fins quàn la pots utilitzar.
No sé ben bé que és una motxilla de muntanyisme, però jo diria que pensant 7 kg no hi ha cap problema en que el puguis portar, sempre i que la teva esquena ho soporti....
No sé ben bé que és una motxilla de muntanyisme, però jo diria que pensant 7 kg no hi ha cap problema en que el puguis portar, sempre i que la teva esquena ho soporti....
Vols dir d'aquelles que porten com una cadira, amb toldo, etc? Fa de mal dir, l'altre dia vaig veure un nen amb una motxila d'aquestes i diria que es movia massa, semblava que estés dalt d'una "peaña" com un sant, i a més la posició del nen no sé quina és però potser és més assegut que en posició granota, que és la que s'aconsella. El fabricant deu donar indicacions però jo diria que deu ser més comoda una motxilla ergonòmica (boba, manduca, ergo, etc..). I deu pesar força no?
Ho he provat i es còmoda x mi, més q la babyjour, però em fa por q balla una mica.
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Hola Rousi, passa't per aquest post: viewtopic.php?f=27&t=11817&start=3240 si et ve de gust esbrinar les avantatges i els inconvenients dels diferents tipus de portabebès. De totes maneres, i independentment de tot això, pensa que si el bebè no es manté assegut sol, aquestes motxilles de muntanya no són gaire recomanables, per això acostumen a vendre-les com "a partir de 6 mesos"... pensa que en una motxilla d'aquestes va assegut com si estés en una cadira normal i corrent de les que utilitzaríem tu o jo i si no hi està preparat la seva esquena s'inclinarà cap a un costat o "s'aixafarà" -bé, més aviat serà com si es recolzés tota la columna sobre les lumbars,no sé si m'explico...- cap avall perquè no pot aguntar el pes del bebè...

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Ostres!!! Merci ara ho miro, pot ser que m'esperi i vagi amb la babyjour
que allí si que va còmode, el que passa que ara ja comença a patir la meva esquena!!!
que allí si que va còmode, el que passa que ara ja comença a patir la meva esquena!!!
Alesta ha escrit:Hola Rousi, passa't per aquest post: viewtopic.php?f=27&t=11817&start=3240
T'anava a dir el mateix...
I només si es del teu interés, una comparativa http://www.pequekanguro.com/informacion ... micas.html .
Sé que no es la resposta a la teva pregunta, però poder ho trobes interessant.

Sí, les ergonòmiques no tenen res a vuere amb les babyjorn, tant per al nen com per a tu. Amb la baby no es reparteix bé el pes del nen i t'assassina l'esquena, en canvi les altres a més de ser més còmodes i adequades per al nadó reparteixen el pes i sembla que ell pesi la meitat o menys. Jo ho he provat i hi ha una diferència increible.
Deixaria la de muntanya per molt més endavant pel que han explicat. És que és molt agradble portar els nens tant aprop veritat?
Deixaria la de muntanya per molt més endavant pel que han explicat. És que és molt agradble portar els nens tant aprop veritat?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |