La banyera..

Més qüestions.
Nur79
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

La banyera..

EntradaAutor: Nur79 » dj. abr. 19, 2012 7:20 pm

Hola guapes

Us escric aixo perque acabo de banyar a la meva filla i corraboro que aqui passa quelcom.

Us explico,,l'ona te 3 mesos i mig. La hem banyat des de que li ha caugut el cordo. al principi no li agradava, pero poc a poc ficar-la en remull li agradava mes. Aixo si, el cap es un altra assumpte. S'emprenya com una mala cosa. La questio es que tenim el ritual montat cada dia de massatge, bamyera, sopar i dormir, pero des de fa una setmana que ficar-la es un.drama, independentment de si toca cap o no. Avuo inclos ha començat a jamegar dp del massatge. Hem.descartat temperatura massa calenta o freds. Es que es possa tiesa i no li podem ni flexionar les cames.

La bsnyera es una tummy tub. A algu li ha passat algo semblant?

Mil gracies
Imatge
Jalina
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: La banyera..

EntradaAutor: Jalina » dj. abr. 19, 2012 9:40 pm

Quan dius que la banyera és la de Tummy Tub et refereixes a aquella mena de coci per als còlics?? I perquè no proves de banyar-la a una banyera normal on es pugui estirar... potser és que no hi està massa còmode, no??
TETES
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 19, 2012 9:52 pm

si, jo penso el mateix que la Jalina, potser es que ara ja no li agrada que el posis a la tummy tub, problablement es sent apretat i incomode i el que vol es poder moure's en llibertat. Prova de banyar-la posant-la directament al igual i que ella pugui moure les cametes i els bracets.
A nosaltres ens va passar algo semblant amb la Paula. Desde el primer dia, quan li feiem allo de remullar-los sense submergir-la pel melic, la posavem dins una banyera pero amb un plastic d'aquells que es claven amb ventoses perque el bebe quedi estiradet i no rellisqui i nomes feia que bramar i bramar, cada dia... llavors, quan la vam poder banyar igual, era terrible banyar-la! fins que un dia se'ns va acudir banyar-la directament, aguantant-la per sota el clatell i perfecte, desde llavors li encantava la banyera! ella el que volia era flotar i poder bellugar-se en llibertat...

PRova-ho i ja ens diras! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
Akanne79
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Akanne79 » dj. abr. 19, 2012 10:18 pm

La tummy tub no l'hem probat, diuen que es molt comode per quan es petitó però a mi mai m'ha fet el pes sempla que la fiquis a un tupper o la rentadora. Jo també penso que estaria més comode en una banyera normal ja es grandeta i segur que li agrada moure les cametes i esquitxar mentres juga amb l'aigua.
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dj. abr. 19, 2012 11:57 pm

Els meus no han sigut mai massa de Tummy... Prova a canviar de banyera...
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dv. abr. 20, 2012 12:02 am

Aviam doncs, ho provarem. No tenim banyera aixi que haurem de canviar de "piscineta".

Estava pensant que no sigui que potser ella asocii la banyera amb el tema de rentar el cap. Al principi ho feiem amb esponjeta i anar treient-li el sabo, pero encara que no volgues li queia l'aigua a la cara. Aixi que vam decidir inclinar la nena boca avall i tirar-li aigueta amb un bol poc a poc, pero ella que te molta força aixeca el cap ....

Potser esta traumatitzada?
Imatge
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. abr. 20, 2012 9:09 am

Nur el meu fill odia banyar-se des del primer dia que el vaig poder banyar. I no suporta l'aigua per la cara, ara farà 4 anys i cada dia de banyar-lo a l'hora de rentar el cap hi ha plors segur...

Cada nen té les seves manies, inenta fer-ho d'una forma agradable per a ell però si després de provar-ho tot encara plora no t'amoinis que no serà res que facis malament :ok:

Per cert de fer piscina al cole el vam haver d'esborrar i quan ja va ser més gran quan el vam apuntar a la pisicina municipal va trigar un mes en no fer un drama total cada vegada que hi anava però ara li encanta >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dv. abr. 20, 2012 10:08 am

Si si,

Pero es que aixo de ficar els peus a la banyera i ella fer força amb les cames x evitar seure ho ha fet de cop, d'un dia x l'atre....

Canviare de banyera i si no funciona,,provare d'estar una setmana sense ficar-la a la banyera...

Petons
Imatge
Aellitta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dj. juny 09, 2011 10:02 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: Aellitta » dt. abr. 24, 2012 3:24 pm

Hola Nur!

He llegit que li fas el massatge a l´Ona abans de banyar-la. Has probat de primer banyar-la i dp. fer-li el massatge? Els massatges els cansen molt (sobretot si el fas de cos complet) i potser quan la vas a banyar la nena esta cansada i no té ganes que la remenin més.
L´Ona quan esta molt cansada plora i es posa tota tiesa.
Espero de totes maneres que la cosa vagi millor!
Petons guapa! :-()-)
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge
El post de l'Ona: viewtopic.php?f=91&t=25854
Imatge
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dt. abr. 24, 2012 7:07 pm

Hola reinis

Aelitta, despres no li puc fer pq ja te gana i comença a plorar.

Iguslment, que sapigueu q vaig canviar de banyera, per una d'aquestes que es podem estirar mes i ha estat un triomf! Al principi vam estar 3 o 4 dies sensr rentarli el cap, i quan ja la vam veure mes segura ho vam provar de nou i exit total!

Gracies pels consells guapes! ;)
Imatge
TETES
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 25, 2012 10:45 am

m'alegro nur que el canvi hagi estat un exit!! tenia tota la pinta que el problema era la tummy tub, ara l'hora del bany sera molt millor!!! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dc. abr. 25, 2012 12:21 pm

M'alegro Nur :ok:
Imatge

Imatge
Aellitta
Entrades: 541
Membre des de: dj. juny 09, 2011 10:02 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: Aellitta » dc. abr. 25, 2012 3:12 pm

M´alegro molt que el canvi de banyera hagi anat tant bé! :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge
El post de l'Ona: viewtopic.php?f=91&t=25854
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. abr. 25, 2012 5:29 pm

Jo tinc un bebe que demà farà 3 mesos i al principi el banyava a la banyera del canviador i fa cosa d'un mes que li vaig comprar una banyera que pot estar estirat, és com una tombona de platja i es de la marca JANÈ.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::