Rodes de recanvi per cotxets

Més qüestions.
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Rodes de recanvi per cotxets

EntradaAutor: Alesta » dv. abr. 20, 2012 12:17 am

Hola!
(No sabia on posar aquest tema, així que si creieu que hi ha un lloc millor dieu-m'ho!!!)
El cas és que estic buscant rodes de recanvi per la cadireta de passeig de la nena. Busco unes rodes que, a ser possible, estiguin una mica bé -amb càmera d'aire o rodes amb goma o...- i aguantin bastant perquè volem anar a fer una ruta amb la cadireta i els camins seran pedrgosos, però si les rodes no poden ser bonetes tampoc importa massa. El cotxet és l'Asalvo del Carrefour que ens va costar poc més de 20 euros, així que no ens volem gastar molts diners perque si es trenca pel camí el llençarem a les escombraries... però ens aniria bé per poder fer uns quants dies, que ara la peque no vol anar tot el dia al portabebès i s'entretén moltíssim a la cadireta...
Bé, si algú sap d'algun lloc on puguin tenir rodes petites per tunnejar el cotxet que m'ho faci saber, que no sé on buscar!!!
Moltes gràcies!
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Rodes de recanvi per cotxets

EntradaAutor: FloR » dv. abr. 20, 2012 8:12 am

I podràs canviar les rodes d'aquest cotxet? Vols dir?
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dv. abr. 20, 2012 2:15 pm

Nosaltres quan hem hagut de canviar rodes ho hem fet en botigues de puericultura, però no totes les rodes són compatibles amb els diferents tipus de cotxets
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dl. maig 14, 2012 12:29 am

Doncs no sé si podrem canviar-les pq van collades com si estessin "rematxades"... però n'he vist unes al Decathlon que potser em servirien... s'haurà de fer algun "apanyu" però s'intentarà...
Tot i que no sabem si endur-nos-el o no... :ufs:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::