Manduca-Ergobaby BCN
Manduca-Ergobaby BCN
Bona nit noies!
algú sap d'algun lloc a Barcelona on poder provar en directe la Manduca i l'Ergobaby? Mirant per internet no em sé decidir entre les dues!
algú sap d'algun lloc a Barcelona on poder provar en directe la Manduca i l'Ergobaby? Mirant per internet no em sé decidir entre les dues!

Re: Manduca-Ergobaby BCN
A la Rambla del Prat hi ha un Limo Bebe on tenen la Manduca i una botiga que es diu La Mama Vaca que te la Ergo.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Al. Carrer Indústria, hi ha una botiga q es diu SOMRIURE q tenen diversos portanadons.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Al clot 33 també
Perfecte!! Gràcies!! Sabia que a la mamavaca tenien l'ergo però no sabien que a limobebé tenien la manduca, aniré allà que em queden a prop de casa!!
Ja posats a preguntar (ja sé que hi ha un megapost de portanadons, però es parla de foulards etc sobretot), quina de les dues em recomaneu?
Ja posats a preguntar (ja sé que hi ha un megapost de portanadons, però es parla de foulards etc sobretot), quina de les dues em recomaneu?
Jo tinc la manduca i n'estic encantada. Pero les dues van molt i molt be. També hi ha la Boba que es més fresqueta de cara a l'estiu. Crec que la tenen a la Mamavaca.
Et recomano la BOBA 3G. Tinc la manduca (n'estic contenta) i l'altre dia em van deixar la BOBA i hi ha coses que estan molt superades: comoditat, cintes per agafar peus, etc...jo aniria a per la BOBA, quan vagis a la botiga digues que te la deixin provar també.
sort en la tria!
sort en la tria!
me la miraré, doncs! que per ara faig servir la babybjorn que mhan deixat, però als 5 mins ja tinc mal desquena!!!
La BOBA 3D

Jejej ho vaig pillar al posar-ho al google! M'ho he estat mirant i crec que la boba és la que més m'agrada, almenys sobre paper. Sabeu on la puc trobar a Barcelona? (al web de limobebé i la mamavaca no surt que la tinguin)
catalanna ha escrit:Sabeu on la puc trobar a Barcelona? (al web de limobebé i la mamavaca no surt que la tinguin)
A l'ombeliqo, carrer del clot 33. Jo la vaig comprar allà i la noia t'ajuda molt. També té la manduca crec
Genial! Cap allà que aniré! Gràcies!
Jo tinc la Boba i va genial, a més, és de les més fresques de cara a l'estiu. Te la recomano. Jo la vaig comprar al Kangura, per internet, però ara han obert botiga a BCN.
c/ Torrent de l'Olla 163
De lunes a sábado
Mañanas: de 10 a 13:30h (lunes mañana cerrado)
Tardes: de 17 a 20h
c/ Torrent de l'Olla 163
De lunes a sábado
Mañanas: de 10 a 13:30h (lunes mañana cerrado)
Tardes: de 17 a 20h
ja tinc la meva boba i l'he fet servir tot el dia i geniaaaaaal
gràcies pels consells!
gràcies pels consells!

llunàtica ha escrit:3G vaig posar? jajajajjajaj estic fatal!!!! perdoneu, volia dir 3D
De fet, és 3G
catalanna ha escrit:ja tinc la meva boba i l'he fet servir tot el dia i geniaaaaaal![]()
![]()
![]()
gràcies pels consells!
Molt bé!
Jo et recomano la Manduca, jo l' he utilitzada i molt bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |