BODA DE NIT AMB BEBE DE 3 MESOS
BODA DE NIT AMB BEBE DE 3 MESOS
Hola noies,
pues això, que tenim una boda la setmana vinent que comença a les 20h del vespre i no sé com s'ho prendrà l'Arlet.
Ella a partir de les 19h es posa molt neguitosa i comença a plorar per tot: la banyis, li donis el pit...fins que s'adorm ja profundament no se li passa la mala estona.
Alguna de vosaltres ha hagut d'anar a una boda amb un bebé tan petit?? hi ha gent que em diu que al canviar-la de lo que fa normalment poder està més calmada i tot, però jo no ho acabo de veure clar.
Què em dieu?
pues això, que tenim una boda la setmana vinent que comença a les 20h del vespre i no sé com s'ho prendrà l'Arlet.
Ella a partir de les 19h es posa molt neguitosa i comença a plorar per tot: la banyis, li donis el pit...fins que s'adorm ja profundament no se li passa la mala estona.
Alguna de vosaltres ha hagut d'anar a una boda amb un bebé tan petit?? hi ha gent que em diu que al canviar-la de lo que fa normalment poder està més calmada i tot, però jo no ho acabo de veure clar.
Què em dieu?
Re: BODA DE NIT AMB BEBE DE 3 MESOS
Jo la deixaria si pots. Els canvis de rutina no els proven gaire normalment, i tot i que el dia de la boda potser es porta bé i està tranquileta l'endemà pot estar més nerviosa o neguitosa. A part, si vas sense ella, podreu disfrutar molt més i anar més tranquils. No sé, és el meu consell, però si et fa gràcia de prendre-la...
La meva opinió és que l'Arlet és molt petita per una festa així. Si tu has d'anar a la boda sí o sí, miraria de deixar-la amb algú. L'altra opció raonable i que segurament seria la que prendria jo per exemple, és excusar-me i dir que amb la nena tan petita i sent la boda al vespre-nit, no hi puc anar. Segur que ho entendran, no? Com a minim jo ho entendria i comprendria que és l'opció més raonable. Però clar, com en tot, sempre hi ha l'altra versió que diu que com més petits s'acostumin als 'saraos' dels grans, millor. No és la versió que jo he seguit amb els meus dos petits però cadascú fa el que creu que més li convé.
Cuxita,
no sé si recordes que a l'abril vàrem anar amb la Bruna al casament de me cosina, la nena tenia dos mesos acabats de fer.
Sincerament reina, jo no la portaria. La Bruna va estar molt bé durant la cerimònia, però a l'hora del pica-pica ja va començar a rondinar i després no hi va haver manera ni de que s'adormís ni de que mengés. A més, al restaurant, amb l'entrada de cada plat posaven música, després que si visca els nuvis, els pares dels nuvis i la mare que els ... total, que nosaltres vam marxar als postres, la nena plorant, jo plorant i el Pekenyito ben nerviós.
Potser l'Arlet és més tranquila, però jo la deixaria amb alguns familiars. Tu estaràs més tranquila i la nena també.
Una abraçada guapa!
no sé si recordes que a l'abril vàrem anar amb la Bruna al casament de me cosina, la nena tenia dos mesos acabats de fer.
Sincerament reina, jo no la portaria. La Bruna va estar molt bé durant la cerimònia, però a l'hora del pica-pica ja va començar a rondinar i després no hi va haver manera ni de que s'adormís ni de que mengés. A més, al restaurant, amb l'entrada de cada plat posaven música, després que si visca els nuvis, els pares dels nuvis i la mare que els ... total, que nosaltres vam marxar als postres, la nena plorant, jo plorant i el Pekenyito ben nerviós.
Potser l'Arlet és més tranquila, però jo la deixaria amb alguns familiars. Tu estaràs més tranquila i la nena també.
Una abraçada guapa!
Hola Cuxita,
Jo d'acord amb la pekenyita... si fos de dia potser seria diferent.
també et dic que quan he estat amb la Bruna en algun bar amb molt de xibarri ha estat bé, però al cap d'una estona es posa nerviosa, això si després ha dormit de conya, però jo ben nerviosa... perquè pateixes per si fan massa soroll, i estaràs més pendent de la nena que de passar-t'ho bé.
Si la pots deixar amb avis perfecte! ara... suposo que també et costarà no??? la primera sortida...
ja ens explicaràs al nostre post!
Jo d'acord amb la pekenyita... si fos de dia potser seria diferent.
també et dic que quan he estat amb la Bruna en algun bar amb molt de xibarri ha estat bé, però al cap d'una estona es posa nerviosa, això si després ha dormit de conya, però jo ben nerviosa... perquè pateixes per si fan massa soroll, i estaràs més pendent de la nena que de passar-t'ho bé.
Si la pots deixar amb avis perfecte! ara... suposo que també et costarà no??? la primera sortida...
ja ens explicaràs al nostre post!
Gràcies noies,
ja veig que les reflexions són unànimes. Veia molt clar de portar-la abans de que neixés però ara per ara ho vec difícil. La boda és d'un cosí meu així que només em queda la família política per deixar-la, és a dir, la meva sogra, i no sé que fer perque també està el tema de que pren LME.
Pekenyita ja vec que la vostra experiència a la boda no va acabar bé. Em sabria també molt greu gastar-me la pasta en tot lo que comporta anar a una boda, arribar, tocar i tornar cap a casa. Clar que lo pitjor per mi és que ella ho passi malament i estigui tota l'estona plorant.
Ja us diré que fem finalment.
ja veig que les reflexions són unànimes. Veia molt clar de portar-la abans de que neixés però ara per ara ho vec difícil. La boda és d'un cosí meu així que només em queda la família política per deixar-la, és a dir, la meva sogra, i no sé que fer perque també està el tema de que pren LME.
Pekenyita ja vec que la vostra experiència a la boda no va acabar bé. Em sabria també molt greu gastar-me la pasta en tot lo que comporta anar a una boda, arribar, tocar i tornar cap a casa. Clar que lo pitjor per mi és que ella ho passi malament i estigui tota l'estona plorant.
Ja us diré que fem finalment.
hola cuxita! m'ha anat nolt be el teu post pq em trobo a la mateixa situacio. Tinc una boda a principis d juny i pensava portar el nen, tindra 4 mesos.. pero al ser de tarda tinc por q es posi nervios com fa a casa.
si us plau explica'ns q tal ha anat si te'l emportes!
si us plau explica'ns q tal ha anat si te'l emportes!
A mi també em va molt bé aquest tema ja que tinc dos casaments, un a finals de maig i l'altre a finals de juliol i tots dos són a la nit.
Amb el primer ens hem de desplçar i tot, però com que tenim l'hotel a la vora, si els nens es posen nerviosos, marxaré amb ells i llestos.
El del juliol si que hem pensat que abans o després del sopar els portarem a dormir a casa, si trobem un cangur, i així podrem estar tots més tranquils.
Ja ens explicaràs com t'ha anat.
Amb el primer ens hem de desplçar i tot, però com que tenim l'hotel a la vora, si els nens es posen nerviosos, marxaré amb ells i llestos.
El del juliol si que hem pensat que abans o després del sopar els portarem a dormir a casa, si trobem un cangur, i així podrem estar tots més tranquils.
Ja ens explicaràs com t'ha anat.
a mi tambe em va passar el meu fill tenia 3 mesos encara no i com que feiem LME me'l vaig endur, vam estar el que vam poder pero quan va començar el apat amb musica a cada plat etc va començar a plorar molt i ens vam disculpa i vam marxar.
Jo hi aniria amb el bebe (ja que fas LME) a la cerimonia i maxim pica pica si es al aire lliure, i a l'hora d'entaular-se marxaria, per la meva experiencia es el que faria.
Jo hi aniria amb el bebe (ja que fas LME) a la cerimonia i maxim pica pica si es al aire lliure, i a l'hora d'entaular-se marxaria, per la meva experiencia es el que faria.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres quan la nena tenia 1 mes, vem anar a un tipus casament (celebraven els 50 anys els sogres i va ser en plan bodorrio) i sí q vem portar la nena, però pq era de dia... i ella es va passar tot el dinar dormint al cotxet
Ara, l'estiu passat vem tenir un altre casament (a la tarda/vespre) i tot i q ja tenia gairebé 2 anys, la vem deixar amb mons pares... i sort, pq era bastant lluny de casa, va ploure, i fotia rasca. Nosaltres vem poder disfrutar (era un nebot de l'itaco) i ella va dormir tranquilament a casa
Ara, l'estiu passat vem tenir un altre casament (a la tarda/vespre) i tot i q ja tenia gairebé 2 anys, la vem deixar amb mons pares... i sort, pq era bastant lluny de casa, va ploure, i fotia rasca. Nosaltres vem poder disfrutar (era un nebot de l'itaco) i ella va dormir tranquilament a casa
Ja us explicaré que tal anirà. Provarem de fer-ho. Intentarem "enganyar-la" adelantant el bany i intentar que sobre les 19h ja estigui dormida al seu llitet perque es calmi ja que a partir de les 19 es posa neguitosa i a plorar i quan porta una estoneta dormint ja se li passa.
pucpuc tal i com dieu de lo de la música als plats, crec que farem això. Abans no comenci el sopar que suposo que començarà per voltants de les 22h de la nit marxarem, ja que l'Arlet és molt poruga i només que n'hi ha una mica de soroll ja es posa a xisclar i no hi ha qui la calmi.
pucpuc tal i com dieu de lo de la música als plats, crec que farem això. Abans no comenci el sopar que suposo que començarà per voltants de les 22h de la nit marxarem, ja que l'Arlet és molt poruga i només que n'hi ha una mica de soroll ja es posa a xisclar i no hi ha qui la calmi.
Tal com diu la pucpuc el que veig millor és fer "acte de presència" anant a la cerimònia i al pica-pica que pots estar més al teu aire i amb tranquil.litat. Un cop seus a taula ja estàs amb l'angunia de si plora, de que no es desperti amb la música i crits etc... Si haguéssiu de marxar pel que sigui i els núvis han pagat el vostre menú també s'ho podrien prendre malament no? ja se sap que anant amb criatures poden passar aquestes coses però a vegades la gent que no té fills no ho entén!
Nosaltres hem anat de boda amb el peque de 6 mesos i va anar bé però era de dia i al costat de casa. De la boda poc ens vam enterar tota l'estona pendents del nen
però vam disfrutar molt portant-lo. També t'he de dir que a vegades ens muntem la pel.lícula pensant que el nen estarà nerviós etc. i després va tan bé que et sorprens i tot!
Nosaltres hem anat de boda amb el peque de 6 mesos i va anar bé però era de dia i al costat de casa. De la boda poc ens vam enterar tota l'estona pendents del nen
però vam disfrutar molt portant-lo. També t'he de dir que a vegades ens muntem la pel.lícula pensant que el nen estarà nerviós etc. i després va tan bé que et sorprens i tot!Re: BODA DE NIT AMB BEBE DE 3 MESOS
No se si seria viable, pero podrieu dur-la a la ceremonia, pica pica, i fer tanta LM com calgui, i quan ella estigui espitosa, o intranquila, que la vinguin a buscar els sogres, o dur-la alla. I que et truquin quan es desperti, o tingui gana.
Nosaltres vam anar a un quan el peque tenia 10 mesos, i teniamolt clar q ell i jo marxariem quan estigués cansat. Va dormir al fular, i deurien ser les 12 q vam marxar.
L'estiu passat tenia 1 any i 10 mesos, i els avis el van venir ambuscar abans de sopar. Van estar a casa nostra, i potser eren les 3h que vam tornar (i seguia prenent pit a la nit).
Nosaltres vam anar a un quan el peque tenia 10 mesos, i teniamolt clar q ell i jo marxariem quan estigués cansat. Va dormir al fular, i deurien ser les 12 q vam marxar.
L'estiu passat tenia 1 any i 10 mesos, i els avis el van venir ambuscar abans de sopar. Van estar a casa nostra, i potser eren les 3h que vam tornar (i seguia prenent pit a la nit).
nius això que dius del fulard l'havia pensat. Si es posa neguitosa provaré a posar-la al fular que a ella li agrada molt i està sempre molt a gustet, es fa unes siestas allà dins. Poder al sentir-se reconfortada per mi no es posa tan nerviosa. Ens ho durem a la boda i sinó ho provarem.
Lo de que algú la cuidi estaria molt bé però no tenim a ningú que es pugui quedar amb ella
Lo de que algú la cuidi estaria molt bé però no tenim a ningú que es pugui quedar amb ella
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Hola!
nosaltres tenim casament a principis de juny, que l'Aina tindrà 5 mesos i una mica més i pensem portar-la. la cerimonia es a les 6 o sigui que suposo que el sopar sera tard. confio amb el fulard, q tambe li agrada molt, el que no havia caigut es amb la musica pels plats...potser es pot demanar añs cambrers que quan vagin a entrar els plats avisin i sortir a fora amb la nena... ja ens explicaras!
nosaltres tenim casament a principis de juny, que l'Aina tindrà 5 mesos i una mica més i pensem portar-la. la cerimonia es a les 6 o sigui que suposo que el sopar sera tard. confio amb el fulard, q tambe li agrada molt, el que no havia caigut es amb la musica pels plats...potser es pot demanar añs cambrers que quan vagin a entrar els plats avisin i sortir a fora amb la nena... ja ens explicaras!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Cuxita, lo de marxar abans del sopar crec que és la millor opció. Ja et vaig explicar el meu cas...
Ara bé, cada nena és un món!
Ara bé, cada nena és un món!
- carbasseta

- Contacta:
Hola noies! Us explico la nostra experiència per si li serveix a alguna. Ahir vam anarcde casament, amb l'Aina, que té 5 mesos i 10 dies. La cerimònia cap problema, va estar amb el seu pare passejant per davant l'església. Quan vam sortir es va adormir al pit perquè eren les 19 i encara no havia fet migdiada. Despres de les fotos es va despertar i vam anar al restaurant. Durant el pica pica molt bé, va estar una estona al cotxet i de braços en braços. Clar, tothom la volia agafar. Quan els nuvis van fer l'entrada es va espantar una mica, però amb el primer plat, ja la vam prepara i vam estar cantant i ballant. La nena flipava, estava una mica hiperestimulada, però estava bé. Vaig intentar dormir-la entre el 1r i el 2n plat i va dir que tu tia, així que vaig esperar que entré el 2n i vaig anar a menjar-me'l. La vaig tornar a posar al pit i va caure. La vaig posar a la marsupi i va dormir fantàsticament. Vaig tenir la precaució de sortir de la sala quan va entrar el pastís, però durant el repartiment de regals, amb la música ben forta vaig estar a dins de la sala passejant i cantant i la nena va dormir fantàsticament. Al final em van convèncer perquè la posés al cotxet i la nena hi va dormir força estona, fins que va començar el ball, que no vaig tenir la precaució de sortir, i la vaig cagar. L'Aina es va fotre un susto del copon i vaig agafar-la correns i vaig sortir a fora, però llavors ja estava desperta i vam decidir no abusar més i marxar a casa.
Cada nen és un món i cada mare sabrà que és millor, o ho intentarà. En el meu cas creia que era el millor i vaig fer per estar bé totes dues i crec que me'n vaig sortir prou bé. Espero que us serveixi!
Ah si! Li vaig demanar al cambrer de la nostra taula si em podia avisar quan anés a sortir el pastís i cap problema. Jo ja era fora perquè ho havia previst, però no va tenir cap inconvenient.
Cada nen és un món i cada mare sabrà que és millor, o ho intentarà. En el meu cas creia que era el millor i vaig fer per estar bé totes dues i crec que me'n vaig sortir prou bé. Espero que us serveixi!
Ah si! Li vaig demanar al cambrer de la nostra taula si em podia avisar quan anés a sortir el pastís i cap problema. Jo ja era fora perquè ho havia previst, però no va tenir cap inconvenient.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

Jo em vaig casar fa 3 anys, i la meva neboda tenia aleshores 3 mesos. La meva germana la va portar i cap problema, tot i el soroll dormia com un soc!
En canvi jo ahir vaig anar a casament, i la meva filla, que tb es diu Arlet, que té 10 mesos la vaig deixar a casa amb els avis, i crec que és el millor que vaig poder fer per ella.
En canvi jo ahir vaig anar a casament, i la meva filla, que tb es diu Arlet, que té 10 mesos la vaig deixar a casa amb els avis, i crec que és el millor que vaig poder fer per ella.
Nosaltres tindrem un casament quan el peque tingui 9 mesos, creieu que es pitjor a aquesta edat oi? Vull dir que amb 2-3 mesos dormen molt més, no estranyen.. Encara falta molt i ja estic amoinada!!
- carbasseta

- Contacta:
Flor, jo m'esperaria a decidir-ho més endavant, quan s'acosti el dia perquè encara no saps com serà el David llavors, o per quina fase estarà

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |