quin tipus de roba porten a aquest temps?
- afrodita11
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm
quin tipus de roba porten a aquest temps?
hola!!
Aquests dies esta fent molta calor i no se quin tipus de roba posar al meu fill de set mesos. Per ara li poso un body màniga curta i un jersei molt prim màniga llarga. Però jo crec que té calor perque sua ...voltros ja els posau màniga curta?
Aquests dies esta fent molta calor i no se quin tipus de roba posar al meu fill de set mesos. Per ara li poso un body màniga curta i un jersei molt prim màniga llarga. Però jo crec que té calor perque sua ...voltros ja els posau màniga curta?
Re: quin tipus de roba porten a aquest temps?
Sí sí, avui màniga curta obligada, fa una calor. Amb samarreta de tirants a sota però crec que avui tampoc calia... Passem del fred a la calor de cop, encara recordo que la meva mare em comprava roba d'entretemps i ara...
jo l'estiu passat que la meva petita tenia 4 i 5 mesos, directament maniga curta o tirants. sempre duia un jerseiet prim a la bossa per si de cas.
jo ara li possaria maniga curta (i més si veus que sua)i portes una jaqueta o jersei prim per si de cas, q a la primavera pot fer calor i a les 2 hores ploure.
jo ara li possaria maniga curta (i més si veus que sua)i portes una jaqueta o jersei prim per si de cas, q a la primavera pot fer calor i a les 2 hores ploure.
- littlenahia
- :: formigueta

- Entrades: 73
- Membre des de: ds. nov. 15, 2008 8:52 pm
- Ubicació: Arenys
nosaltres fem rollo ceba... maniga curta i després capes, camiseta maniga llarga i un jersei finet, i segons on siguem i el temps que faci posem o treiem...
Aquest temps és una me, però si no sé ni com vestir-me jo!! He deixat de posar-li vestits o faldilles perquè amb mitges o leotardos s'hem coura, però amb les cametes a l'aire encara no m'atreveixo a dur-la... De dalt com totes, màniga curta i la rebequeta per si fa fresca...
Charliemi ha escrit:Aquest temps és una me, però si no sé ni com vestir-me jo!! He deixat de posar-li vestits o faldilles perquè amb mitges o leotardos s'hem coura, però amb les cametes a l'aire encara no m'atreveixo a dur-la... De dalt com totes, màniga curta i la rebequeta per si fa fresca...
nosaltres per baix estem amb pantalonets llargs moooooolt primets o pantalons 3/4... hem deixat com tu dius els vestits per quan faci calor de debó o amb uns pantalonets 3/4 primets...
ah!! i els peus amb sandalies d'aquestes sense mitjons pero amb el peu ben agafadet
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Hola!!!Tinc un bebe de 4 mesos i per dormir a la nit l'hi poso pijama llarg de maniga llarga i nomès el tapo amb el llençol, no se si te calor. No se si provar de posar-li de màniga curta, que en penseu ?
Jo al meu li poso un pijama finet de màniga llarga perque sempre dorm sobre els llençols, no suporta estar tapat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |