Viatge estiu Punta Cana

Més qüestions.
nineta35
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 12:00 pm

Viatge estiu Punta Cana

EntradaAutor: nineta35 » dj. maig 24, 2012 4:30 pm

Hola a tots/totes, fa molt de temps que us estic llegint.
Tinc una nena de 5 mesos; al juliol marxem de vacances a Punta Cana, però tinc dubtes.

Ja tindrà 7 mesetsss. Referent a fruites, alli tenen de tot (no se segur si tenen poma i pera) però si que tenen pruna, raïm, meló sindria..... això li podré donar oi?¿?¿ Sabeu si poden menjar fruites tropicals als set mesos?

L'Altre dubte que tinc és que se que podrá menjar verdures; patata, mongeta tendra, pastanaga, carabassó, carabassa bullit i pollastre i vedella a la planxa; El dubte que tinc es que la verdura la bulleigent ells amb sal; per triturar no hi ha problema pq m'ho triturarien i per l'aigua tampoc pq hi puc afegir aigua embotellada o llet de fórmula; el problema es lo de la sal. Com ho veieu?¿¿? O penseu que lo millor es tirar de potitos?¿??¿

Als set mesos poden menjar alguna cosa més per dinar a part d'això?¿?¿?¿

Que en penseu¿?¿

Moltes gràcies
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Viatge estiu Punta Cana

EntradaAutor: jllt » dj. maig 24, 2012 7:36 pm

Abans de res, i no ho dic pas en sentit negatiu, però s'ha de tindre molt valor per endur-se una nena de set mesos a Punta Cana. Jo amb els meus no m'ho hauria pogut ni plantejar.

Pel que comentes del menjar, abans de res et voldria dir que no facis plans d'aquest tipus. Pel que entenc la teva nena encara no menja ni verdura ni fruita. Així doncs, no pots pas saber a hores d'ara si li agradarà d'entrada la fruita i la verdura, potser s'hi està encara uns mesets, a acceptar una cosa o una altra (t'ho dic per experiència: que als cinc mesos se'ls pugui començar a donar fruita no vol dir que als cinc mesos tots els nens acceptin la fruita, poden tardar uns mesos més; i el mateix amb la verdura). A vegades tardes dies en saber quines verdures els agraden més o menys! Els pediatres t'haurien de donar una pauta d'introducció dels aliments. Pel que sé dels meus, que encara ho tinc molt recent, les primeres fruites que tasten són plàtan, poma, taronja, pera. Les fruites vermelles no ens les van aconsellar fins a l'any, i tipus raïm o kiwi cap als set o vuit mesos. I la verdura bullida amb sal què vols dir? ¿que no podràs encarregar-te tu mateixa de fer-la o de dir-los que no hi posin sal? Si és així i n'hi ha poqueta, no hi deu haver problema. Crec que els potitos també en porten una mica. Però potser seria millor que tu puguessis fer-la de la manera més adequada a la curta edat de la teva nena. I el tall que comentes: a nosaltres sempre ens van recomanar als sis mesos començar amb el pollastre, i fins als vuit o nou mesos la carn vermella, als nou el peix. Hauràs de veure com s'ho va agafant la petitona, per això et dic que no t'aconsello fer aquests plans. Si una cosa he aprés des que sóc mare és que poques vegades les coses em surten tal com les havia previst i has d'anar improvisant per adaptar-te als gustos dels nens, perquè no hem d'oblidar que ells són com són, i no com ens agradria que fossin.
rocirita
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dc. des. 05, 2007 3:31 pm

EntradaAutor: rocirita » dj. maig 24, 2012 10:59 pm

Hola, els meus fills grans van néixer a Santo Domingo i vam viure amb ells allí quan eren petitons... Moure's pel païs amb bebés no es cap problema, i quedar-se a Punta Cana encara menys! quina enveja!
Jo pels dies que hi estareu tiraria una mica de llet de formula (si no fas LM) , cereals que pots portar des d'aquí i potitos. Als nens no els hi passa res si no fem al peu de la lletra el que diu el pediatre que toca... de fruita trobaras basicament platans, pinya, papaya (alla en diuen lechoza) i mango. Podries consultar si algun esta contraindicat, però els nens d'allí s'alimenten d'això. Al hotel tembé et poden fer pollastre a la plancha i alguna verdura. Allà es molt tipica pels nens la crema de auyama (carbassa).
disfruteu-ho molt i vigileu el sol i els mosquits!
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dv. maig 25, 2012 10:55 am

Estic totalment d’acord amb la rocicrita, vaig portar el meu quan tenia 14 mesos (una mica més gran) però vaig aconseguir tot el que necessitava, i allà la gent és molt amable, pots portar potitos pels primers dies, però a un súper gran (en el meu cas vaig anar a un en sto domingo quan vaig arribar de làeroport camí cap a l’hotel) trobaràs de tot (jo vaig aconseguir les llets i cereals de l’Hero i més varietat de potitos que a barcelona) pensa que tenen molt turisme i van molts nens petits,, i a l’hotel tindràs fruita cada dia, jo agafaba el que volia a l’hora d’esmorzar o dinar i li donava a l’hora que li toques, als hotels es cuiden molt i els sucs naturals els fan amb aigua embotellada.
Si dubtes busca el telèfon de l’hotel, vas a un locutori (és baratíssim) i li demanes TOT el que tinguis dubtes,(fes-te una llisteta) Demana si et poden fer la teva verdureta a part sense sal (segur que va gent hipertensa i demana el mateix) ja veuràs que son molt amables i així vas més tranqui-la. I saps que necessites. Assegura si tenen súpers grans a punta cana.
Antimosquits, roba d’abric per dormir que l`aire condicionat a l’hotel esta a tope (nosaltres directament el vem tancar) i PROTECCIO SOLAR gorro i samarreta per jugar a la sorra. I la farmaciola bàsica apiretals, dalsys...
I a relaxar-te que la teva petita farà la migdiada a la tumbona/tovallola sota una palmera mentres tu prens el sol i descanses.
No deixeu-ho les pales i el flotador i us ho passareu genial!
Imatge
Imatge
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dv. maig 25, 2012 11:03 am

Holaaaa,

Priemer de tot...quines ganes de vacances i quina sort!!!!

El meu nen te 20 mesos i desdels 2 mesos que voltem bastant..... . Com que quan marxis ja sabràs que menja ho tindràs mes facil. Jo mai no he anat a un tot inclòs pero segur que tens totes les facilitats.

Jo et recomano que t'emportis uns quants potitos que per uns dies no passa res.....i preguntis al pediatre el tema de la papaya i aquests tipus de fruites.

Jo soc de la opinió que a tot arreu del mon hi viuen nens...aixi que tampoc cal que ens desesperem si durant uns dies no mengen el que t'indica el pediatra!!

A disfrutaaaarrrr!!!!1
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
nineta35
Entrades: 36
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: nineta35 » dv. maig 25, 2012 3:21 pm

Moltes gràcies pel vostre recolzament, em sento molt millor.

M'ho he pensat molt abans de decidir-me a fer el viatge, però com dius Xaina, de nens n'hi ha per tot arreu.

Jllt, suposo que no m'hauré expressat bé, però la Júlia si que ja ara menja fruita (poma, pera, platan, taronja) amb plat i cullera i tambe menja pel mati els cereals amb llet de fòrmula (no li he donat pit). Sempre amb el consentiment de la pediatra, evidentment.

Cross 13 he contactat amb l'hotel i m'han dit que no hi haurà cap problema amb el tema de la sal. Li poden fer la verdura sense sal, pollastre a la planxa, posar el trosset de pollastre amb la verdura y m'ho trituren. Es veritat són molt amables, m'han contestat tots els dubtes que tenia i molt molt bé.

Jllt (Si la pediatra em diu que li introdueixi la vedella als sis mesets), doncs allí també li'n donaré. Lo que ella em digui que per algo vaig a veure-la perque és la pediatra.

Rocirita saps si la mongeta tendra es diu igual que en castellà o ells li donen un altre nom?¿?¿

D'aquí uns vint dies tenim hora amb la pediatra, ja que la Júlia trindrà 6 mesets i comencarem amb la verdura i la chicha
Gràcies noies.

Tenia pensat de portar potitos per si les mosques (uns quants) la llet i si si anar superprotegida del sol, allí hi ha palmeres i ombres i amb la protecció solar, el gorrito, la samarreta per quan anem a l'aigua i les ombres, crec que estarà la mar de gust.

Suposo que s'ho passarà pipa.

Moltes gràcies per la vostra ajuda i consells.

Petonetssssssssss
rocirita
Entrades: 62
Membre des de: dc. des. 05, 2007 3:31 pm

EntradaAutor: rocirita » ds. maig 26, 2012 11:39 am

Això de la mongeta verda... no ho sé. La veritat és que no se'n veu massa....
Igual que és difícil trobar fruites d'aquí com poma i pera...
Allà molt arròs, frijoles, pollastre i fruites tropicals... :***: :***: :***:

Però jo m'en aniria la mar de tranquil·la!! En aquests hotels hi ha sevei mèdic, farmàcia i mooolta canalla! :-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::