Escoles bressol privades a Girona

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dv. maig 25, 2012 8:25 am

Hola,
Voldria obrir una mena de debat per veure quina escola bressol privada de Girona és la que més gent aconsella...A quina van els vostres peques?? em dieu les vostres opinions?? Gràcies!!! :anec:
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: sivi » dv. maig 25, 2012 8:40 am

La meva va a la Barrufet de Salt.
N'està encantada, hi va molt contenta.
Te cuina propia, un pati acollidor que li toca el sol i no el vent.
Les clases son petites i son pocs nens, i les educadores fa molt temps que i son i son molt bones amb els nens.
Ja se que has demanat girona, però com que salt es tant aprop...
Vaig mirar les de girona i no hem van agradar els preus.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dv. maig 25, 2012 8:50 am

Gràcies Sivi!
El meu va a la Cel Blau de Girona, també hi va content , tenen cuina pròpia, pati xulu i jo n'estic contenta, però últimament me n'han parlat molt malament i ara tinc dubtes..... ?-)
La veritat és que no sé si fer cas o passar dels comentaris de la gent...
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Jalina » dv. maig 25, 2012 9:55 am

HOla!

El meu també va al Cel Blau i n'estic molt contenta. Jo penso que qui t'ha de dir que has d'estar tranquil·la o no és el teu nen. Si ell hi va content penso que això és el més important perquè pensa que d'opinions bones i dolentes en sentiràs sempre de tot arreu.
Avatar de l’usuari
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: winnymas » dv. maig 25, 2012 10:13 am

Hola!
La meva filla va a Ninots, al cr. Caldes de Montbui (davant dels Químics). També n'estic molt contenta. És una escola bressol petitona on a la classe hi ha com a màxim 15 nens.
De l'escola bressol Cel Blau, jo la vaig visitar i també em va agradar molt, però en canvi sé d'una noia que va treure a la seva filla perquè mai s'hi va adaptar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dv. maig 25, 2012 10:45 am

Hola Jalina!

Quin curs fa el teu? P-0? El meu sí! i la veritat que hi va content!

Sí..és millor no fer cas dels comentaris..sino et tornaries boja!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
Nap buf
:: granota
:: granota
Entrades: 246
Membre des de: dc. març 23, 2011 11:19 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Nap buf » ds. maig 26, 2012 12:28 am

Aquest post em va de conya, perquè estic buscant una bona llar d'infants per la petita de casa. M'han parlat força bé la de Pandara, algú en sap alguna cosa?
I la Ninots té un pati xulo i cuins pròpia?
També m'han parlat molt bé del Sol Solet del c. de Carme. Què en sabeu?
Ja sé que tot són preguntes, però m'agradaria triar la millor ;)
Pel que fa a la Cel Blau, conec 2 mares que hi porten les seves nenes i n'estan molt contentes, tot i que n'he sentit a parlar molt malament per boca de mestres d'educació infantil que treballen a la pública i això m'ha tirat enrere. Del Ralet ralet tampoc n'he sentit a parlar bé en el sentit que hi ha molts nens, en canvi de la Teypi 2 n' he sentit bones crítiques però que és un pèl cara.
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dl. maig 28, 2012 7:39 am

Necessitem més respostes!!!jiojiji
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Maroa » dl. maig 28, 2012 8:38 pm

I quines opinions teniu de la Caseta dels Infants? ÉS molt a prop de casa la meva mare i m'aniria de conya!
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dt. maig 29, 2012 7:49 am

Doncs la caseta dels infants em sembla que vaig sentir a dir que era molt cara però que estava molt bé!! Pot ser?? Has preguntat preus?
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
juju82
:: peixet
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: juju82 » dc. maig 30, 2012 3:22 pm

Hola noies,
doncs jo, després de mirar i remirar, estic entre la Ninots i la Pandara....una és una mica més cara que l'altra però potser el meu fill només farà de 8 a 15h i surt més a compte la Pandara fent aquest horari. De la Caseta dels Infants no n'he sentit a parlar. :-:)

A veure si trobem més opinions, perquè costa molt escollir!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dc. maig 30, 2012 3:32 pm

Has anat a veure la ninots??? Q tal esta??
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
juju82
:: peixet
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: juju82 » dc. maig 30, 2012 3:43 pm

Laia,
a mi em va agradar molt, tot i que el que veig és que al pati no els hi deu tocar el sol durant l'hivern. Però crec que és una bona llar d'infants. TInc una amiga que hi porta la nena i n'està molt contenta.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: soneta » dc. maig 30, 2012 5:14 pm

doncs jo quan mirava guardes vaig mirar la pandara, la ninots i el petit lord, i al final em vaig quedar amb la ultima, per preu i per coses "extres", a la pandara la més cara de totes i t'has de portar els bolquers i si agafen febre no els hi donen res de res, els has d'anar a buscar immediatament, la ninots també has de portar els bolquers crec i a més cada tres mesos ens feien pagar no se què per material, en canvi al petit lord no has de portar els bolquers ni pagar res de més i si tenen febre els hi donen el que portin dins la motxileta (apiretal o dalsy, o el que prescrigui el pediatre) tenen cuina propia i el pati no és un pati, és un porxo, però casi cada dia surten al parc que hi ha al davant que bàsicament només és per ells, veig que ningú n'ha parlat d'aquesta
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
juju82
:: peixet
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: juju82 » dc. maig 30, 2012 8:35 pm

Soneta,
no sé si és molt important o no, però el Petit Lord no està homologada, si no ho tinc mal entès. I a La Pandara si que hi van els bolquers i els llençols inclosos (almenys és el que em van dir quan hi vaig anar). ?-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Tatti » dj. maig 31, 2012 1:02 am

crec q el tema de donar medicaments esta molt regulat; nomes se.ls pot administrar a l.escoleta el q un informe medic indiqui amb la dosi exacta...
de fet son mestres no metges...
Avatar de l’usuari
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: soneta » dj. maig 31, 2012 11:41 am

el tema de no estar homologada no ho sabia, m'informaré, a la Pandara quan hi vaig anar em varen dir que els bolquers no entraven potser ho han canviat i per donar-los medicaments primer de tot et truquen i llavors els hi donen el que diu el metge, et fan anar al pediatre que et faci un informe
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dv. juny 01, 2012 7:54 am

Hola soneta..doncs jo vaig anar a veure la Pandara fa menys d'un mes i em van dir que els bolquers sí que entraven , eren Dodot básico, però era cara i més no em va agradar gens ni mica!!!!
Lo dels medicaments...ni idea!
Alguna escola més o opinions de les que van els vostres peques!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: floreta26 » dg. juny 03, 2012 10:08 pm

M interessa aquest post! Jo no n he visitat cap, pero conecvaries mares amb bon criteri q porten els nens a la caseta i en parlen molt be...ara, crec q els preus ronden els 500 euros; de la pandara directament no conec ningu, pero de persones q l han visitat en tinc opinions contradictories! De la teypi tb me n han parlat be!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dj. juny 07, 2012 12:56 pm

Doncs a veure si algú més de Girona ens diu algo sobre les escoles bressol dels seus peques!!!!!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::