Escoles bressol privades a Girona

Més qüestions.
Sendra
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dv. març 05, 2010 3:11 pm
Ubicació: Girona

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Sendra » dv. des. 13, 2013 8:28 pm

:: esborrat per petició de Querubi Escola Bressol ::
Us animo a entrar al meu blog: trucs del dia a dia, cosetes que m'han funcionat, tot desde la meva perspectiva de mare d'una nena de 2 anys i del nou embaras: http://mamaymujer.blogspot.com.es/

Imatge
ImatgeImatge
silvia23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dj. des. 13, 2012 3:01 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: silvia23 » dj. gen. 30, 2014 10:03 pm

Hola noies! Veig q aquest post ja es vell.... Xo ara ab el temps i experiència q en penseu? Jo vull portar el meu fill a l,escola bressol i havia mirat el Ralet Ralet i veig un comentari vostre negatiu... Q en penseu? La teypi la vaig trobar molt cara i la cel blau no em va agradar... La ninots està be?? Gràcies!!
Imatge
18/8/12 test positiu!!
27/4/2013 Sortim de comptes[/b]
silvia23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dj. des. 13, 2012 3:01 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: silvia23 » dj. gen. 30, 2014 10:05 pm

Sendra ha escrit:Si us estimeu els vostres nens, no els porteu al Querubi..per mes nom que tingui... sona estrany pero el que sé que fan i com atenen els nens fa que em vegi amb la obligacio moral de dir-vos ho.
Tornar a casa plorant d'impotencia en veure com els tracten i sentir estupor amb les directrius que es donen a les educadores, crits quan ploren, portes tancades amb nens sols plorant, en fi... no vull entrar en detalls, nomes us diré que de portes en dins no es el que sembla.



Ostres, tinc un familiar q va al Querubi i n,estan encantats! Tu ho has vist això? He flipat...
Imatge
18/8/12 test positiu!!
27/4/2013 Sortim de comptes[/b]
Avatar de l’usuari
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Tatti » dj. gen. 30, 2014 11:39 pm

Silvia23 : preguntes pel Ralet, nosaltres hi portem el nostre petit i n.estem contents, el nen hi va content.
Cada dia fan una petita activitat programada i joc lliure/simbolic. Les aules tenen molta llum natural i esta molt net. Aquest any fan alguna estoneta de joc en anglès i sovint demanen que les families participem a diferents activitats.
M.agrada sobretot pq vagi a l.hora q hi vagi els nens se.ls veu jugant, tranquils i contents. No m.escau que van amb xandall d.uniforme d.un color horroros pel meu gust, ni que el nen torna massa net i polit a casa...jijiji
Ja saps, envia.m privi amb tooot el que vulguis preguntar.me :-)
Sendra
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dv. març 05, 2010 3:11 pm
Ubicació: Girona

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Sendra » dv. gen. 31, 2014 6:06 am

:: esborrat per petició de Querubi Escola Bressol ::
Us animo a entrar al meu blog: trucs del dia a dia, cosetes que m'han funcionat, tot desde la meva perspectiva de mare d'una nena de 2 anys i del nou embaras: http://mamaymujer.blogspot.com.es/

Imatge
ImatgeImatge
stephanie
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 30, 2014 1:41 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: stephanie » dl. maig 05, 2014 3:08 pm

He trobat aquest fórum ara però ara ja les tinc apuntades al Petit Príncep de Girona. Tinc dues veÏnes que han portat els seus fills i están molt contentes i a mi la visita em va agradar molt, és una caseta amb pati, molt familiar i a més si hi van dos germans et fan descompte i amb bessones s'agraeix!!
Avatar de l’usuari
prunapetita12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dt. juny 04, 2013 10:07 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: prunapetita12 » dj. maig 08, 2014 2:15 pm

Bones,
Estic buscant guarderies per Girona, m' agradaria saber que tal la llar D'infants Ninots? En tema preus?
Gracies
Agost 2012: ILE 16 setmanes per malformació... petit, sempre dins el meu cor...
19/03/2014: Benvingut Cesc!!! Un somni fet realitat!!
Jana t'esperem...
Avatar de l’usuari
Annieee
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 507
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 8:18 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Annieee » dv. maig 09, 2014 11:04 am

Hola :content:

Nosaltres també estem buscant escola bressol a Girona. N'hem vist unes quantes de la zona migdia-pericot.
M'agradaria poder saber opinions del Cel Blau i Ralet-Ralet. Algú hi porta actualment els seus fills? El meu començarà el setembre a P-0 i ens hem de decidir. Les dues ens van semblar molt correctes però m'agradaria alguna opinió des de l'experiència!

prunapetita12 la de Ninots la vam anar a veure i està bé, hi ha pocs nens i és petitona. A nosaltres però per horari ens sortia cara.

Stephanie la del Petit Príncep també és petitona i acollidora. Però a mi l'aula de nadons em va semblar molt fosca i sense finestres... i això em fa tirar enrere. Les aules de P1 i P2 em van semblar molt bé, sobretot la de P2, té un espai amb racons molt xulo! I el preu està realment bé!

Bé, espero que alguna em pugui ajudar, ja que ens hem de decidir i ara mateix no tenim clar si Cel Blau o Ralet-Ralet. Per proximitat ens queden les 2 més o menys igual (estan molt a prop una de l'altra).

Gràcies!! :ok:
Annieee

Imatge
Imatge

Panxupacte DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiritissima :-()), Annieee :-()), Llentieta* :-()), Araneta :-()), crisgf1980 :-()), Arcdesantmarti, Anatolia :-()), Wendell :-())
stephanie
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 30, 2014 1:41 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: stephanie » dv. maig 09, 2014 5:15 pm

Annie, em sembla que no vas veure bé la classe. Avui he anat a omplir les fitxes de les nenes i l'aula dels petits és la primera hi ha tot un pam de pared amb finestres i una més que dona a l'entrada. Perquè no tornés a anar a veure-la. Vas entrar a dins l'aula? Jo parlo del Petit Príncep de Girona, no de Salt. A mi m'agrada molt sobretot el tracte familiar.
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dv. maig 09, 2014 8:39 pm

Hola Annie!! Jo porto el meu fill al Cel Blau i te l'acoselli 100%!!! De fet ara torno a estar embarassada i no tinc cap dubte que repetiré!!!!
Espero haverte ajudat!!!
Qualsevol cosa q vulguis saber ja ho saps!! Tu pregunta!!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Tatti » dv. maig 09, 2014 10:45 pm

Doncs nosaltres portem el nostre peque al Ralet Ralet i tambe genial, ho explico en aquest fil en un missatge del gener i continuem igual de contents.
Sort amb la tria!
Avatar de l’usuari
Annieee
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 507
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 8:18 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Annieee » dg. maig 11, 2014 9:34 am

Moltes gràcies, noies! Potser us enviaré un privat si no us fa res amb alguns dubtes concrets.
Veig que tant el Cel Blau com el Ralet són bones opcions i em costarà decidir-me.

Stephanie potser no em vaig fixar bé amb l'aula de nadons... aquell dia en vaig veure moltes ;) el tracte era molt familiar això és veritat!

Moltes gràcies!
Annieee

Imatge
Imatge

Panxupacte DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiritissima :-()), Annieee :-()), Llentieta* :-()), Araneta :-()), crisgf1980 :-()), Arcdesantmarti, Anatolia :-()), Wendell :-())
Avatar de l’usuari
prunapetita12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dt. juny 04, 2013 10:07 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: prunapetita12 » dg. maig 11, 2014 7:45 pm

Annie nosaltres tambe hem de trobar guarderia el setembre per portar el nostre fill a P0!!
Aquesta setmana vaig a mirar a Teipy i Ninots, el meu fill faria horari complet de 8 a 17:30, i el mes barat es a Ninots ara faltara que m'agradi perque vaig anar a Castells i Cavallers i nomhem va agradar gaire!!
Que complicat ?-) ?-)

El Cel blau que tal el preu?
Agost 2012: ILE 16 setmanes per malformació... petit, sempre dins el meu cor...
19/03/2014: Benvingut Cesc!!! Un somni fet realitat!!
Jana t'esperem...
Avatar de l’usuari
Annieee
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 507
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 8:18 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Annieee » dt. maig 27, 2014 4:56 pm

Hola a totes! :content:

prunapetita com van anar les visites? Jo també vaig anar a Castells i Cavallers i està bé, però tampoc va ser la que més em va agradar i a part em queda lluny. Preguntaves pel Cel Blau, el preu està bé i adapten bé els horaris. De fet, és una de les que més ens va agradar a més del Ralet-Ralet, havent mirat preus-proximitat-tracte-qualitat, etc. etc. :ok:

Al final vam anar a veure l'escola bressol Pipes que ens queda a prop de casa i tot i no estar homologada per l'ajuntament (està en procés de ser-ho) està realment molt bé la qualitat-preu. Des de fa 3 anys ho porten dues mestres-educadores que treballaven a l'antiga escola bressol Pipes i és molt familiar.

Ens ha agradat molt la qualitat-preu i tot en general, el tracte, el lloc, la proximitat, pocs nens, cuina pròpia, projecte educactiu, etc. Si no entrem a la pública em sembla que aquesta és la nostra primera opció.

He llegit algun comentari aquí al fòrum de gent que en parlava bé. Alguna de vosaltres hi porta els seus fills actualment? En teniu alguna referència?

Moltes gràcies a totes!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Annieee

Imatge
Imatge

Panxupacte DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiritissima :-()), Annieee :-()), Llentieta* :-()), Araneta :-()), crisgf1980 :-()), Arcdesantmarti, Anatolia :-()), Wendell :-())
josepcat
Entrades: 3
Membre des de: dg. juny 29, 2014 12:12 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: josepcat » dg. juny 29, 2014 12:26 pm

Vam portar el nen al Querubí i cap problema! que extrany

He trobat un llistat de centres de girona amb el mapa i tot http://www.escolesbressol.com/girona

El vam portar per proximitat a casa
Pipola
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 21, 2014 7:52 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Pipola » dl. jul. 21, 2014 8:04 pm

Es tant extrany com que és mentira :)
Pipola l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 22, 2014 10:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Sendra
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dv. març 05, 2010 3:11 pm
Ubicació: Girona

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Sendra » dt. jul. 22, 2014 8:20 am

No se pas de q parles, jo se d'una noia de practiques que va marxar escandalitzada, res mes.
Ni families ni res del q dius se que es.
Em veia obligada a dir-ho, pero fins aqui. No vull pas crear polemiques ni dir res mes.
Us animo a entrar al meu blog: trucs del dia a dia, cosetes que m'han funcionat, tot desde la meva perspectiva de mare d'una nena de 2 anys i del nou embaras: http://mamaymujer.blogspot.com.es/

Imatge
ImatgeImatge
Pipola
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 21, 2014 7:52 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Pipola » dt. jul. 22, 2014 10:51 am

Doncs si no ho has vist ni sentit res, potser no tindries que anar dient aquestes coses de aquesta manera.
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: NyiNyi » dt. ago. 12, 2014 10:02 am

Nosaltres portem la peque als infants ( la de sta eugenia, no la caseta) i n'estem encantats. Es cara, si, pero per mi val molt la pena pagar-los, a part que la nostra peque per motius de feina dels 2 hi va de 9 a 2\4 de 7 o 8 de la tarda, cosa que ja ho amortitza.
El primer any la vam portar al tarla i no te punt de comparacio.
Les activitats, el tracte, el menjar tot casola inclus els llegurts.. Torno a estar embarassada i no tenim cap dubte en repetir.
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
marta2
Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 29, 2014 10:14 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: marta2 » dv. ago. 29, 2014 10:38 am

Hola, m'he decidit tard per portar la nena a l'escola i ara l'he tingut que apuntar a una privada. L'he apuntat al Petit Príncep de Girona, al parc on anem hi ha molts de nens que hi van i les mames n'estan contentes i ja portem una semana d'aptació i la veritat és que jo també n'estic contenta. Tema preus no hi ha tanta diferencia.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::