escoles bressols a mataró

Més qüestions.
escarxofeta
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 11, 2012 9:16 pm

escoles bressols a mataró

EntradaAutor: escarxofeta » dl. juny 11, 2012 10:08 pm

hola!

algú em pot donar referencies d'alguna llar d'infants privada/concertada de mataró. visc al centre de mataró. moltes gràcies.
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

Re: escoles bressols a mataró

EntradaAutor: msi251 » dt. juny 12, 2012 1:36 pm

jo vaig anar a les portes obertes de les escoles bressol, i la que més hem va agradar va ser la de peques.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: JOMAX » dt. juny 12, 2012 1:43 pm

La Joana va anar a l'escola bressol La quitxalla, és petita i molt acollidora. La "jefa" té molta experièmcia i esta molt molt bé!!!!!
Ara en Max va al petit Geni... per motius horaris i de lloc... i també n'estic contenta encara que és nova de fa un anu i encara els hi falta una mica d'experèincia. Les noies que cuiden els nens son molt maques.
a veure com et va..
Jomax
Imatge

Imatge
peixpeixet
Entrades: 1
Membre des de: dj. juny 14, 2012 8:12 pm

EntradaAutor: peixpeixet » dj. juny 14, 2012 8:26 pm

hola!
jo porto el meu nen a la quitxalla, es una escola petitona i familiar. esta al centre, al carrer del teatre monumental. la directora es diu Teresa, té molts anys d'experiencia, jo estic molt contenta. a mi me la van recomanar unes veines, i elles mai han tingut cap problema. el preu doncs, ara no ho se exactament pero s'en va a uns 250 euros, tot el dia jo el porto de les 9 fins a les 6. esta bastant bé. es de les mes barates que hi ha al centre. hi de fet el que em va agaradar més quan la vaig anar a visitar per primera vegda es que tot es a peu pla, i té un pati que que esta prou be.
molta sort en la busqueda de escola!!
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

EntradaAutor: coquette » dj. juny 14, 2012 9:25 pm

Precisament acabo de rebre info sobre una escoleta nova:

Hola Famílies,

Des de Mataró hem creat la Pelitrumpeli. Un projecte d’educació lliure per a infants menors de tres anys en el qual s’ofereix als més petits un espai on  incentivar la seva curiositat, les ganes de descobrir, jugar, moure’s, experimentar i en definitiva aprendre. Mitjançant un acompanyament respectuós en el desenvolupament cognitiu, social i emocional propi de cada infant.

Actualment estem cercant famílies que vulguin conèixer o formar part del nostre projecte el curs vinent. Si esteu interessats organitzarem una xerrada: el dia 21 de juny a les 18.00h hores.  En el carrer  Sant Agustí, 42 Mataró (en l’edifici de Retalls,taller d’arts plàstiques)

Si no pots venir també el pots posar-te en contacte amb nosaltres als telèfons: 605.65.44.75 (Carla) i 661.86.60.72 (Cristina) o al mail: carcarol1@hotmail.com.

Us esperem !
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. juny 14, 2012 11:13 pm

En jofre es el segon any que va al Petit Geni... I jo estic encantada!! Fan piscina, angles, el pati te sorrall, hortet... Les aules son totes exteriors amb llum natural!
I les profes i els directors s'ho estan currant molt!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::